Ik weet niet sinds wanneer maar het mag in ieder geval niet:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef Chadi het volgende:
Zo'n ding wordt ook in sommige horeca gelegenheden gebruikt. Sinds wanneer mag het niet?
Waarom zou hij hem weg moeten halen? Uitzetten lijkt me voldoende. En aangezien hij nu een boete krijgt omdat de jammer aanstaat, ga ik er vanuit dat hij nogmaals een boete krijgt als de jammer weer aanstaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik kon het idd niet terug vinden in het artikel maar aangezien er nergens staat dat hij dat ding moet weghalen ga ik er vanuit dat die jammer daar gewoon blijft, hij heeft er alleen een boete voor gehad.
En dat is ook de kop van het artikel:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom zou hij hem weg moeten halen? Uitzetten lijkt me voldoende. En aangezien hij nu een boete krijgt omdat de jammer aanstaat, ga ik er vanuit dat hij nogmaals een boete krijgt als de jammer weer aanstaat.
Apparatuur van zender piraten wordt ook gewoon in beslag genomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef freako het volgende:
Waarom zou hij hem weg moeten halen? Uitzetten lijkt me voldoende.
Ja daar zat ik dus ook aan te denken. Waarom gebeurt dat hier in dit geval inderdaad niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ehm, is dit niet gewoon een zaak voor het Agentschap Telecom? Ze halen ook zo snel mogelijk allerlei piratenzenders uit de lucht, dus dat moet met een GSM-blocker ook wel kunnen.
[..]
Apparatuur van zender piraten wordt ook gewoon in beslag genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |