Die heeft een permban toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:49 schreef Monopoly het volgende:
JohnnyKnoxville, hoe groot acht je de kans dat BrauN hier zal posten ?
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die heeft een permban toch?
permbans zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die heeft een permban toch?
Volgens mij niet..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn de Wacky Whisk(e)y Weken eigenlijk nog gaande bij de G&G?
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het konijntje uit dat plaatje is d00d, trouwens.
Kwam laatst een boekje tegen met dat konijntje met allemaal andere dingen op zijn hoofd.
Op het laatst gaat-ie d00d.
Het lijkt wel alsof ik al een fust op heb, ik krijg wat ruis door.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga thuis ook maar even wat bier drinken.
OK, K!quote:
De hele dag A.quote:
Nou ja. Niet heel erg veel nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eigenlijk is er dus niks noemenswaardigs in je leven gebeurd sinds je laatste bezoek, K?
Leuk , feliquote:Op maandag 1 maart 2010 11:02 schreef GI het volgende:
[..]
Nou ja. Niet heel erg veel nee.
Er komt als alles goed gaat wel nog een kind. Maar das pas over ongeveer 8.5 maand ofzo
Tuurlijk niet, UI. Ik ben immers volledig burger tegenwoordig.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Wel in het jouwe dan, JK?
Leuk, feliquote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef GI het volgende:
Ow. En ook wel spannend natuurlijk. Ik gebruik tegenwoordig Chrome en niet firefox!
Deze pots doet me ergens aan denken.quote:
Veel succes daarmee.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:02 schreef GI het volgende:
Er komt als alles goed gaat wel nog een kind. Maar das pas over ongeveer 8.5 maand ofzo
Ik zou voor de zekerheid je goede werk nog even voortzetten. Op zich dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef GI het volgende:
Mijn werk is op zich wel gedaan qua voortgang van de baby op zich.
Dat kan ik niet doen op wieringen , we hebben geen PVV.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, maar wel bijna 3 maart. Dan gaat deze jongen even op ome Geert stemmen.
Nee, Den Haag en Almere FTW!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen op wieringen , we hebben geen PVV.
Geert W. staat niet eens op de lijst toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:13 schreef Armageddon het volgende:
Nee, maar wel bijna 3 maart. Dan gaat deze jongen even op ome Geert stemmen.
Tuurlijk wel, onverkiesbare plaats jwtz!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geert W. staat niet eens op de lijst toch?
Ultieme draaikonterij natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef Adelante het volgende:
Tuurlijk wel, onverkiesbare plaats jwtz!
Jawel, als lijstduwer!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geert W. staat niet eens op de lijst toch?
Ik weet niet of hij het dan al voor het zeggen heeft? Dat zal wel weer een paar weken duren denk je niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:28 schreef Joene het volgende:
We zullen zien A !
Maar jij denkt dat ik mijn turkenauto veilig in je straat kan parkeren vanaf 3 maart ?
Het zal toch wel per 4 maart ingaan dat straatverbod voor marokkanen ?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het dan al voor het zeggen heeft? Dat zal wel weer een paar weken duren denk je niet?
Jung, je typt net zelf dat je een turkenauto hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:05 schreef Joene het volgende:
Het zal toch wel per 4 maart ingaan dat straatverbod voor marokkanen ?
Dat ze ermee naar marokko danwel turkije gaanquote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jung, je typt net zelf dat je een turkenauto hebt.
Wat heb je dan te vrezen van voorbipsberbers?
op mijn / onze peugeot 406 die we ook hebben , hadden anders 3 miljoen marokkanen gereageerd toen deze 2 dagen op marktplatz stondquote:Op maandag 1 maart 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien heb ik enigszins het vermoeden dat de hedendaagse allochtoniër zijn neus ophaalt voor een oude 405. Die heeft liever een Merc, BMW, of iets van de VAG-groep. Als het maar Duits is, die zijn immers ook tegen de Joden.
Moet je het ophalen in zo een koffertje , denken ze allemaal dat je een godsvermogen op hebt gehaaldquote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme. Wil ik net pinnen om een lekker bammetje te halen, wordt m'n pas ingeslikt. Voorzorgsmaatregel. Kennelijk heb ik de afgelopen week ergens gepind waar geskimd werd. Nu moet ik weer op de ouderwetse methode geld bij de bank zelf opnemen.
Grote kans dat er dan weer zo'n berber op een scooter langskomt en je koffertje uit je handen grist.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet je het ophalen in zo een koffertje , denken ze allemaal dat je een godsvermogen op hebt gehaald
Ha, wat zullen zij dan op hun zon(?)gebruinde lange neuzen kijken, als er enkel UI's bammetjes in zitten.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Grote kans dat er dan weer zo'n berber op een scooter langskomt en je koffertje uit je handen grist.
Ha, daar ben ik al jaren op voorbereid! Sinds 9-11 zijn mijn bammetjes belegd met ham. Moehoehahahahahahahahahaha!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha, wat zullen zij dan op hun zon(?)gebruinde lange neuzen kijken, als er enkel UI's bammetjes in zitten.
Nee nu je het zegt!quote:
ik weet waar ze was ! die vrouw dus.quote:
In de kroeg weer?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |