quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb mijn stepapparaat maar even onder het stof vandaan gevist. Kan me toch voorlopig geen sportschool veroorloven. Ging wel lekker: 1000 stappen (per been that is) in 18 minuten. Maar goed, ben traplopen en fietsen gewend, dus het zou gek zijn als ik er moeite mee had.
Kapper Simons in Wateringen....16 eurotjes en gratis koffie + goed gesprek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Kan iemand me helpen aan een goede en betaalbare kapsalon in zuidwest Den Haag? Ik ga nog steeds naar mn oude vertrouwde kapsalon in Poeldijk, maar die durven tegenwoordig 27,50 te vragen voor een knipbeurt
gratis koffie en een goed gesprek heb ik nu ook wel. Maar dat is inderdaad een veul mooierderdere prijsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kapper Simons in Wateringen....16 eurotjes en gratis koffie + goed gesprek!
Hij zit aan de Kerklaan, verlengde van de Berensteinlaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
gratis koffie en een goed gesprek heb ik nu ook wel. Maar dat is inderdaad een veul mooierderdere prijs
Da's bekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hij zit aan de Kerklaan, verlengde van de Berensteinlaan.
Maar als het voor dames een tientje was....dan moet ik nog steeds het volle pond betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef Lovechild het volgende:
Mijn kleinste meisje en ik zijn laatst geknipt voor 15 euro samen. Voor dames was het op maandag een tientje en voor m'n meisje zei ze "doe maar 5 euro".
Maar of we in ZuidWest Den Haag zitten...m'n topografie is heul slecht
Ik heb geen bijzonder kapsel, het belangrijkste is dat ze mn haar onwijs uitdunnen iedere keer. Aan de hand daarvan ben ik tevreden. Of niet, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga in de stad naar de kapper. Stervensduur, maar voor het eerst in jaren wel echt tevreden over m'n kapsel als ik geknipt ben. Daar betaal ik dan graag wat meer voor
Ik heb ook geen bijzonder kapsel. Gewoon stukkie eraf steeds. Maar de gemiddelde kapper verprutst zelfs datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb geen bijzonder kapsel, het belangrijkste is dat ze mn haar onwijs uitdunnen iedere keer. Aan de hand daarvan ben ik tevreden. Of niet, natuurlijk
Nee, m'n lief ging later in de week en volgens mij ook voor een tientje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar als het voor dames een tientje was....dan moet ik nog steeds het volle pond betalen
Da's wel lekker in de buurtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef kiekjesdief het volgende:
In loosduinen op het plein 20 euro. Amazing ofzo heet het.
Nou ik vind jou anders regelmatig heel sportief opmerkingen incasseren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:
Sportief bezig zijn?
Dit is duidelijk niet mijn topic
Ik bijt altijd terugquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik vind jou anders regelmatig heel sportief opmerkingen incasseren.
ouwe gokverslaafdequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er nog net niet zo vaak als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |