Wie weet wat TS allemaal al heeft uitgespookt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Jesse_ het volgende:
TT klopt niet met de inhoud van de OP
Nou ja, dat dacht haar andere ex ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Ripley het volgende:
Het is uit. Laat het achter je, het doet er niet meer toe. Herinner je de leuke dingen, maar realiseer je dat het niet voor niks uit is. En move on
dubieus he? Ik denk dus dat ze bang was dat ik er achter kwam dat ze geen maagd zou zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef OeJ het volgende:
"13 maanden samen...niet met me naar bed wilde"
Verklaar je nader.
dit is voor mij hèt bewijs dat ze je gewoon gebruikt heeft, wsch om haar ex jaloers te maken en zo weer terug te krijgen. Ze was heul geen maagd, en die 'ik ben moe c.q. ongesteld' zijn kutsmoesjesquote:Hier heb ik natuurlijk geen direct bewijs voor en het kan slaan op paranoïde.
Maar ik denk het wel omdat:
ze niet met me naar bed wilde.
ze constant met dingen aan kwam zetten als "ik ben moe" "ik ben ongesteld"
ze alleen maar los ging als ze dronken was
Come on! 13 maanden en dan gaat er bij jou geen lichtje branden?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
dubieus he? Ik denk dus dat ze bang was dat ik er achter kwam dat ze geen maagd zou zijn.
Helaas is dit waar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen veranderen, zowel je ex vriendin als de ex van haar.
Mee eens. En vooral niet laten blijken dat het je dwars zit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Ripley het volgende:
Het is uit. Laat het achter je, het doet er niet meer toe. Herinner je de leuke dingen, maar realiseer je dat het niet voor niks uit is. En move on
Hoe zo is dat van belang. Ben jij zo'n enge moslim ofzo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
dubieus he? Ik denk dus dat ze bang was dat ik er achter kwam dat ze geen maagd zou zijn.
Laat me raden, en je volgende relatie was een maand later, en die mocht er dezelfde nog op kruipen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Ripley het volgende:
To be fair, bij mijn eerste vriendje was ik er nog niet klaar voor en daar heb ik dus geen seks mee gehad, o0ndaks een relatie van een jaar. En ik was wel stapelverliefd (leeftijd 16/17)
Nee. 2 jaar later, na een half jaar relatie. Niet iedere griet duikt op 15jarige leeftijd met jan en alleman de koffer inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef OeJ het volgende:
[..]
Laat me raden, en je volgende relatie was een maand later, en die mocht er dezelfde nog op kruipen?
Goeie god, slome trut!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. 2 jaar later, na een half jaar relatie. Niet iedere griet duikt op 15jarige leeftijd met jan en alleman de koffer in
Maar je hebt natuurlijk wel met vrouwelijke leeftijsgenootjes flink lopen tongen en soppen, toch!? TOCH!?!? TOCH!?!??!?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. 2 jaar later, na een half jaar relatie. Niet iedere griet duikt op 15jarige leeftijd met jan en alleman de koffer in
Ik ben blij dat ik gewacht heb totdat ik het zelf echt wilde ipv me onder druk heb laten zetten door een jongen of peer pressure. Nu was het een leukere ervaring dan die van de meeste meisjesquote:
Oh, lees ik nou dat ze pas 15 is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef Robar het volgende:
Het zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als ze tijdens jullie relatie gewoon met hem lag te batsen en daarom niet met jou naar bed wilde . . . . . .
Wat egoistisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
De kans lijkt me groter dat ze nog wel maagd was ten tijden van de relatie met TS dan niet. En verder wat Ripley schrijft. De meeste meisjes gaan pas met iemand naar bed als ze er zelf klaar voor zijn.
Ja, en daarom ontzeg je ook jezelf seks.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef Morton_Koopa het volgende:
Niet? Hodver, dan klopt mijn stelling weer wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef BrandX het volgende:
waar zegt TS dat zijn ex een 15jarig meisje is?
WTF?!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |