bronquote:AMSTERDAM - Een schone onderbroek is voor 85 procent van de Nederlandse mannen een vanzelfsprekendheid. Wat doet de overige 15 procent dan? Doet deze twee of misschien wel meerdere dagen met dezelfde onderbroek?
Discovery Channel deed een onderzoek naar de Nederlandse man en deed een paar opvallende conclusies. Zo trekt vier op de tien Nederlandse mannen niet elke dag schone sokken aan, vindt een kwart het niet nodig om dagelijks onder de douche of in bad te stappen, besteden de meeste mannen slechts drie minuten voor de spiegel en is tweederde niet tevreden met zijn uiterlijk.
Verder kwam naar voren dat eenderde van de respondenten wel eens jaloers is op andere mannen en wordt Chris Zegers gezien als de knapste man van Nederland, gevolgd door Humberto Tan en Ruben Nicolai.
Complimenten
Hoewel de Nederlandse mannen gevoelig zijn voor complimenten geven ze zelf niet. Ze vinden het prettig om aantrekkelijk gevonden te worden en dat horen ze het liefst van hun partner of van andere vrouwen. Stel dat ze een complimentje geven dan complimenteren ze het liefst vrouwen.
Een ruime meerderheid is ervan overtuigd dat vrouwen zich het meest aangetrokken voelen tot hun persoonlijkheid en minder tot hun uiterlijk of geld. En als vrouwen toch op het uiterlijk letten dan denken ze dat vrouwen het meest letten op verzorging en kleding.
Het onderzoek werd gehouden onder 3.800 mannen.
.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:54 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid naar ranzige praktijken dwingt me hier te posten, maar eigenlijk wil ik niet meer![]()
De natte handdoek??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:59 schreef RealZeus het volgende:
en de handdoek in de wasmand gekieperd.
Welke klaphark vergelijkt er nou een stinkhond die nooit een douche heeft gezien met een mens?quote:Waarom mogen mensen niet vies zijn?
Honden gaan toch ook niet elke dag in
bad?
nou, mijn hond weet waar de douche is hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:38 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Welke klaphark vergelijkt er nou een stinkhond die nooit een douche heeft gezien met een mens?
Nu jij nog!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, mijn hond weet waar de douche is hoor
Beetje inlezen kan geen kwaad hoor..quote:
Daarom zie je er ook uit zoals je username!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vriend doet iedere dag schoon ondergoed aan, maar doucht niet iedere dag en trekt ook niet iedere dag schone sokken aan. Hoeft ie ook niet van mij, ik douche zelf om de dag. Iedere dag douchen is ontzettend slecht voor je. Ik krijg er zelf een erge droge huid van en ook mijn haar wordt er afschuwelijk vet van.
is dit soort reactie perse noodzakelijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:00 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Daarom zie je er ook uit zoals je username!!
Is dit soort reactie??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
is dit soort reactie perse noodzakelijk?
ga effe elders de puber uithangen.
Ja want iedereen is hetzelfde !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
ik snap niet waar jullie allemaal last van hebben of zitten hier een zootje hypochonders te posten?
ik douche al meer dan 25 jaar iedere dag en heb een normale huid en zeker geen vet haar.
Mijn goddelijke lijf kan daar gewoon heel goed tegen!~
Zegt de man die net nog 3x nodig had om een bericht fatsoenlijk te quoten.......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:39 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Is dit soort reactie??
Zit je weer te chinezen??
Er is toch wel speciale elke dag sjampoow?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want iedereen is hetzelfde !![]()
Ik krijg ook gauw vet haar van elke dag wassen, maar doe het dan gewoon omhoog zodat het niet nat word.
Kun je net zo makkelijk omdraaien. Dat je wel een vreselijke hypochonder moet zijn als je denkt dat je verschrikkelijke problemen krijgt als je niet minstens 1x per dag doucht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
ik snap niet waar jullie allemaal last van hebben of zitten hier een zootje hypochonders te posten?
ik douche al meer dan 25 jaar iedere dag en heb een normale huid en zeker geen vet haar.
Mijn goddelijke lijf kan daar gewoon heel goed tegen!~
Jawel, maar af en toe sla ik een dag over anders werkt het net niet genoeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Er is toch wel speciale elke dag sjampoow?
Of werkt dat niet?
Waarom iets vragen terwijl je het doet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
Mag ik hier ook, als man zijnde posten.
Sokken 2 dagen aan is gewoon ranzig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |