quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef Disana het volgende:
Er volgt een meditatie voor de kijkers. De chat loopt gewoon door
Adem inhouden? Dat veroorzaakt heel veel stress!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iemand op de chat heeft het over stofzuigen de ander kan zijn adem niet inhouden moest ff gluren hoor op de chat hahah
Nou ligt eraan he, of je 10 hoog woond of op een kinderboerderijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Adem inhouden? Dat veroorzaakt heel veel stress!
Jij hebt wat aan je longen? Dan doe je het niet goed Heks. Je moet je energie beter richten dan komt alles goed. Net zoals die coach zijn Volvo gaat krijgen door erin te geloven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ligt eraan he, of je 10 hoog woond of op een kinderboerderijmaar adem inhouden betekend meestal A je krijgt het benauwd.
B je zwemt onder water
C ja het einde naderd.
Ik geloof er allemaal niet in. Energie krijg je minder als je langzaam loopt zei ze, nou ik krijg dus minder energie maar komt niet omdat ik langzaam loop maar om dat ik wat aan mijn longen heb en niet harder kan hahah echt wat een larieallemaal.
Mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Gast: "Bijna iedereen is bang om dood te gaan"
Zweefteef: "Ik niet hoor! Hihihihihi"
Oh de nieuwe Goeroe is opgestaan, Dank Disana ik luister echt hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt wat aan je longen? Dan doe je het niet goed Heks. Je moet je energie beter richten dan komt alles goed. Net zoals die coach zijn Volvo gaat krijgen door erin te geloven.
Echt waar hoor
Nee, die coach raad zojuist het boekje ' stress voor dummies' aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En die coach gelooft dus in die open deuren van The Secret?
En vergeet STOP! niet. Altijd STOP! zeggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die coach raad zojuist het boekje ' stress voor dummies' aan
Als je saampjes in een hotel in Noordwijk zit wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Niet vergeten hè: het is een goede tijd om zwanger te worden.
Nou kijk aan, Annemarie ziet dat weer goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je saampjes in een hotel in Noordwijk zit wel.
The Secret is een populistisch, commercieel boek, ..... maar met aan de basis iets waar onder meer Einstein van overtuigd was en waar miljoenen Aziaten mee leven al van voor de tijd dat wij hier een berenvel omsloegen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En die coach gelooft dus in die open deuren van The Secret?
En daar ging het me dan ook om ... Gemakzuchtige kindervertaling van een diepere levenswijze met winstbejag als uitgangspunt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
The Secret is een populistisch, commercieel boek, .....
Truequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar ging het me dan ook om ... Gemakzuchtige kindervertaling van een diepere levenswijze met winstbejag als uitgangspunt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Peter komt daar echt niet meer hè, behalve als hij ooit echt zijn eigen programma krijgt. Die hebben ze volgens mij zwaar ontmoedigd om te komen omdat hij te enthousiast en actief bezig was te lang bleef hangen woensdag terwijl hij geen streams maakte cq toen niks meer heeft bijgedragen.
op de kleintjes letten hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen worden stream en chat gebruikt als alternatief voor de telefoon.
[ afbeelding ]
Ah, nou gelijk heeft ie. Ik hoorde Johan een paar dagen geleden nog zeggen dat dat kwam omdat Peter ook gewoon zijn geld moest verdienen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarvoor kwam hij ook al niet meer.
Dat hoop ik dan voor Peter, want tijdens carnaval had hij geen donder te doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, nou gelijk heeft ie. Ik hoorde Johan een paar dagen geleden nog zeggen dat dat kwam omdat Peter ook gewoon zijn geld moest verdienen.
Hij wou woensdagavond nog gaan draaien, maar dat mocht niet van Johanquote:
Er worden heel rare spelletjes gespeeld op dit moment. We zullen er binnenkort nog wel het één en ander over horen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarvoor kwam hij ook al niet meer.
Ja, 't wordt tijd dat die kneuzen weer opduiken, op die crew van nu valt niet zoveel aan te merkenquote:
Dat van die spelletjes denk ik dus ook. Waarom denk je dat we er binnenkort meer over horen? Gaat iemand een boekje opendoen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er worden heel rare spelletjes gespeeld op dit moment. We zullen er binnenkort nog wel het één en ander over horen.
Johan wil om 00.00 uur de toko dicht hebben. Dát begrijp ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij wou woensdagavond nog gaan draaien, maar dat mocht niet van Johan
Johan?quote:
Op Fok toch welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schakel in en hoor direct dat ik op Fok! niet alles meer mag zeggen.
Nee, die opmerking die ik gister maakte over de afwas en Liesbeth ging volgens Johan veel te ver.quote:
En dus moet je op FOK! je mond spoelen met afwaswater?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, die opmerking die ik gister maakte over de afwas en Liesbeth ging volgens Johan veel te ver.
En sinds wanneer denkt Johan uit te kunnen maken wat hier wordt gezegd?? Laat hij zich nu maar bezig houden met zijn eigen toko, heeft hij het druk zat!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die opmerking die ik gister maakte over de afwas en Liesbeth ging volgens Johan veel te ver.
Iemand zei dat Michelle weer aan de afwas stond na die toestanden van gister. Toen zei ik dat Liesbeth toch wel even boven de vaat had kunnen gaan staan janken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus moet je op FOK! je mond spoelen met afwaswater?
Wat voor een opmerking maakte je eigenlijk?
Ow, was die van jou, ja ging ook veeeuuuls te verquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zout geeft juist extra glans aan de vaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand zei dat Michelle weer aan de afwas stond na die toestanden van gister. Toen zei ik dat Liesbeth toch wel even boven de vaat had kunnen gaan staan janken.
O die opmerkingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand zei dat Michelle weer aan de afwas stond na die toestanden van gister. Toen zei ik dat Liesbeth toch wel even boven de vaat had kunnen gaan staan janken.
ik geloof dat Leo er wel een beetje om moest lachenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zout geeft juist extra glans aan de vaat.
Johan snapt ook dit niet zo goed.
Ze heeft wel een IQ van 129, hoor. Althans dat beweert ze zelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:44 schreef spuitje het volgende:
Was vanmorgen niet thuis en net even terug gelezen. Die zweefteef mag blij zijn dat ik er niet was, want ik had haar echt compleet verrot gescholden met haar domme praat! Wat een een lulverhalen kan dat mens houden zeg, niet normaal!
Tuurlijk wist Johan dat, maar hij heeft er verder geen tijd voor vrij gemaakt. Blijkbaar viel het niet binnen de prioriteiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:59 schreef shomila het volgende:
Waterkokert zegt in de chat dat Johan wel wist dat Hidi kwam, hij zat erbij toen ze de afspraak maakte.
Als ik Hidi was had ik gezegt, volgende keer??? dikke vinger drie bier, ik kom niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is heel blij dat Hidiho geweest is, hij heeft alleen geen idee wat hij gedaan heeft in SV. Volgende keer moet dat beter
Leo lijkt mij wel een aardige vent, maar waarom hij Liesbeth en Alsido zo nadrukkelijk de hand boven het hoofd blijft houden is mij een raadsel. Zou hij nou ook echt niet zien wat daar aan de hand is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik geloof dat Leo er wel een beetje om moest lachen
Als ik hoor dat Hidi daar gisteren ook droog brood heeft gegeten ...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Marrije het volgende:
Mies heeft nog niet gegeten.
Is daar niks in huis? En Liesbeth is er natuurlijk niet om boodschappen te halen.
Leo had het ook over mensen die niks kunnen maar waar SV een leertraject voor isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leo lijkt mij wel een aardige vent, maar waarom hij Liesbeth en Alsido zo nadrukkelijk de hand boven het hoofd blijft houden is mij een raadsel. Zou hij nou ook echt niet zien wat daar aan de hand is?
En zelfs dat is nu opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik hoor dat Hidi daar gisteren ook droog brood heeft gegeten ...
Om de vrede te bewaren. Ik verbaasde me gister dat Marian na het geluidsdebacle van van de week, Alsido zo zat te verdedigen op de chat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leo lijkt mij wel een aardige vent, maar waarom hij Liesbeth en Alsido zo nadrukkelijk de hand boven het hoofd blijft houden is mij een raadsel. Zou hij nou ook echt niet zien wat daar aan de hand is?
Dat lijkt me wel een goede oplossing.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef Toverheks het volgende:
Nou dan is het echt GRUTJES EN KRUL
Ik doelde eigenlijk op de hele gang van zaken rond de wisseling van de wacht in het moderatieteam van de chat. Van het ene op het andere moment is Suzzy tot hoofd-moderator gebombardeerd en de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die spelletjes denk ik dus ook. Waarom denk je dat we er binnenkort meer over horen? Gaat iemand een boekje opendoen?
Of ze willen het (nog) niet doorhebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef mootie het volgende:
Ze lijken toch niet helemaal door te hebben dat de kritiek op maar 2 mensen gericht wordt.
Waar is Dirk/Anoek gebleven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik doelde eigenlijk op de hele gang van zaken rond de wisseling van de wacht in het moderatieteam van de chat. Van het ene op het andere moment is Suzzy tot hoofd-moderator gebombardeerd en de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs.
Was ook live op stream te zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:59 schreef shomila het volgende:
Waterkokert zegt in de chat dat Johan wel wist dat Hidi kwam, hij zat erbij toen ze de afspraak maakte.
Ik vroeg tot twee keer toe waarom Anouk op een zijspoor is gezet. Geen antwoord, zowel niet via de chat als via de stream.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef Toverheks het volgende:
Suzzy is gebombadeerd tot Hoofd-Mod, PB en ik vroegen waar geen Dirk meer, maar geen antwoord.
Boelkloedig zei het woordje LUL, mag dus ook niet meer.
Nou dan is het echt GRUTJES EN KRUL
Marian zei dat ze geen idee had, ik denk dat ze dat ook echt niet heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vroeg tot twee keer toe waarom Anouk op een zijspoor is gezet. Geen antwoord, zowel niet via de chat als via de stream.
Alles eerlijk, open en transparant, maar sommige vragen gaan ze toch het liefst handig uit de weg..
Volgens mij heeft HiDi gisteravond de laatste droge boterham die in huis was gesavoureerd. Het gezelschap rond het zweefteam deed zich vanochtend tegoed aan appelflappen, maar die zijn natuurlijk op. Zweven maakt hongerig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Marrije het volgende:
Mies heeft nog niet gegeten.
Is daar niks in huis? En Liesbeth is er natuurlijk niet om boodschappen te halen.
Op een zijspoor gerangeerd. Misschien blijft ze wel gewoon aan als moderator, dat weet ik niet, hoewel ik me in zo'n geval trouwens wel twee keer zou bedenken..quote:
Marian zal het ook niet weten. Eigenlijk zat ik Suzzy een beetje te triggeren, maar die hield wijselijk haar mond/toetsenbord.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marian zei dat ze geen idee had, ik denk dat ze dat ook echt niet heeft.
Nog even twee jaartjes wachten en dan ben ik ook fan van haar!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een plaatje is die Michelle. Als ik 16 was wist ik het wel, dan werd ik fan van haar
Je denkt dus dat Alsido (direct of indirect) zijn invloed heeft aangewend om ervoor te zorgen dat Dirk/ Anouk geen hoofdmoderator meer kan zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op een zijspoor gerangeerd. Misschien blijft ze wel gewoon aan als moderator, dat weet ik niet, hoewel ik me in zo'n geval trouwens wel twee keer zou bedenken..
Ik denk dat Anouk te veel in het 'Kamp Peter' zit en dat past Alsido natuurlijk heel slecht.
Dat weet ik wel zeker. Johan heeft altijd gezegd zelf niets met de chat te maken te willen hebben en dat chatgerelateerde zaken onder Alsido vallen. Daarbij heb ik het Alsido zelf ook horen zeggen hoewel dat op zich natuurlijk weer niets zegt, want Alsido zegt wel meer wat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je denkt dus dat Alsido (direct of indirect) zijn invloed heeft aangewend om ervoor te zorgen dat Dirk/ Anouk geen hoofdmoderator meer kan zijn?
Er staat wat er staat.quote:Moet ik dit nu letterlijk lezen (dat je dit echt denkt), of bedoel je het anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |