quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef Disana het volgende:
Er volgt een meditatie voor de kijkers. De chat loopt gewoon door
Adem inhouden? Dat veroorzaakt heel veel stress!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iemand op de chat heeft het over stofzuigen de ander kan zijn adem niet inhouden moest ff gluren hoor op de chat hahah
Nou ligt eraan he, of je 10 hoog woond of op een kinderboerderijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Adem inhouden? Dat veroorzaakt heel veel stress!
Jij hebt wat aan je longen? Dan doe je het niet goed Heks. Je moet je energie beter richten dan komt alles goed. Net zoals die coach zijn Volvo gaat krijgen door erin te geloven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ligt eraan he, of je 10 hoog woond of op een kinderboerderijmaar adem inhouden betekend meestal A je krijgt het benauwd.
B je zwemt onder water
C ja het einde naderd.
Ik geloof er allemaal niet in. Energie krijg je minder als je langzaam loopt zei ze, nou ik krijg dus minder energie maar komt niet omdat ik langzaam loop maar om dat ik wat aan mijn longen heb en niet harder kan hahah echt wat een larieallemaal.
Mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Gast: "Bijna iedereen is bang om dood te gaan"
Zweefteef: "Ik niet hoor! Hihihihihi"
Oh de nieuwe Goeroe is opgestaan, Dank Disana ik luister echt hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt wat aan je longen? Dan doe je het niet goed Heks. Je moet je energie beter richten dan komt alles goed. Net zoals die coach zijn Volvo gaat krijgen door erin te geloven.
Echt waar hoor
Nee, die coach raad zojuist het boekje ' stress voor dummies' aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En die coach gelooft dus in die open deuren van The Secret?
En vergeet STOP! niet. Altijd STOP! zeggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die coach raad zojuist het boekje ' stress voor dummies' aan
Als je saampjes in een hotel in Noordwijk zit wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Niet vergeten hè: het is een goede tijd om zwanger te worden.
Nou kijk aan, Annemarie ziet dat weer goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je saampjes in een hotel in Noordwijk zit wel.
The Secret is een populistisch, commercieel boek, ..... maar met aan de basis iets waar onder meer Einstein van overtuigd was en waar miljoenen Aziaten mee leven al van voor de tijd dat wij hier een berenvel omsloegen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En die coach gelooft dus in die open deuren van The Secret?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |