Ah, ik hoop dat ie dr wel wat van opgeknapt is zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef bigbird het volgende:
We hebben gisteren onze kat opgehaald nadat ie 3 dagen bij de DA heeft gezeten. Hij ziet er super zielig uit met zijn half geschoren pootjes en kapotte nageltjes. Maar hij eet wel weer beter dus het lijkt erop dat het wel geholpen heeft. Nu afwachten hoe lang ie nog heeft.
Arm ding.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef bigbird het volgende:
We hebben gisteren onze kat opgehaald nadat ie 3 dagen bij de DA heeft gezeten. Hij ziet er super zielig uit met zijn half geschoren pootjes en kapotte nageltjes. Maar hij eet wel weer beter dus het lijkt erop dat het wel geholpen heeft. Nu afwachten hoe lang ie nog heeft.
quote:
Van het proberen te ontsnappen uit de kooi enzo..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, ik hoop dat ie dr wel wat van opgeknapt is zeg.
Hoe kwamen zn nagels dan zo kapot?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef bigbird het volgende:
Jah, hij heeft bijna geen werkende nierfunctie meer. Ze hebben nu 3 dagen gespoeld om de nieren weer beetje ruimte te geven en hij zit nu op dieet en alles. Maar omdat het al zo slecht is heeft ie enkel nog paar maanden te leven waarschijnlijk.
Nierfalen sucks.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef bigbird het volgende:
Jah, hij heeft bijna geen werkende nierfunctie meer. Ze hebben nu 3 dagen gespoeld om de nieren weer beetje ruimte te geven en hij zit nu op dieet en alles. Maar omdat het al zo slecht is heeft ie enkel nog paar maanden te leven waarschijnlijk.
Dat zal toch niet waar zijn zeg!? Ik kan me voorstellen dat je daar flink van baalt. Hopelijk blijkt dat je lijf wat meer tijd nodig had om van de operatie te herstellen en is alles snel back to normal. Hoe is het verder met je? Gaat het een beetje met de pijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef Strega het volgende:
Good morning allen, zo even bijgelezen.
Qh-Oh, wat een k*t, die collega![]()
Bigbird, war rot, tja nierfalen, waardeloos, ze vergiftigen zichzelf.![]()
Greys, gelukkig van je ouders.![]()
Hier alles hetzelfde, de uitslag van de kweek komt begin volgende week.
De bezinking in het bloed is gelukkig vrij laag, ze blijken dus bang te zijn dat een ontsteking betekend dat het materiaal de ijzerwaar afgestoten word door het lichaam. Dit zo9u beteken dat alles er weer uit moet.. Zucht
Daar word ik niet blij van.
Och, die pijn kom ik wel overheen, krijg goede pijnstillers, maar neem ze overdag zo weinig mogelijk. De hele dag als Alice in Wonderland is ook niet alles. M'n benen en voeten doen eigenlijk altijd pijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nierfalen sucks.Ik weet er alles van. Verwen hem maar lekker en heel veel sterkte.
![]()
Het zit jullie echt niet mee de afgelopen tijd he.![]()
[..]
Dat zal toch niet waar zijn zeg!? Ik kan me voorstellen dat je daar flink van baalt. Hopelijk blijkt dat je lijf wat meer tijd nodig had om van de operatie te herstellen en is alles snel back to normal. Hoe is het verder met je? Gaat het een beetje met de pijn?
Kan ik me voorstellen. De toekomst lijkt opeens weer zo onzeker he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, die pijn kom ik wel overheen, krijg goede pijnstillers, maar neem ze overdag zo weinig mogelijk. De hele dag als Alice in Wonderland is ook niet alles. M'n benen en voeten doen eigenlijk altijd pijn.
Maar ik ben bang voor de gevolgen, wat dan? Nooit meer lopen? Houten poot?![]()
![]()
ik duim voor een goede afloopquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, die pijn kom ik wel overheen, krijg goede pijnstillers, maar neem ze overdag zo weinig mogelijk. De hele dag als Alice in Wonderland is ook niet alles. M'n benen en voeten doen eigenlijk altijd pijn.
![]()
Bah, narigheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:49 schreef Strega het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik moet zeggen, ik ben blij dat ik nu een beetje het net op kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Strega, het houdt echt niet op daar he![]()
Ik weet ook niks opbeurends meer te zeggen.
Ik vind je een onwijze bikkel
Wordt tijd voor een vakantie naar Lourdesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:49 schreef Strega het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |