Zolang jij geen moeite doet verdien jij daar geen antwoord op. Een antwoord dat je hier überhaupt nooit zult vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:42 schreef esandwizz het volgende:
Maar waarom reageert hij uberhaupt kortaf als mensen ook maar iets tegen hem zeggen? Waarom glimlacht hij nooit? Het lijkt meer onwillendheid dan moeite.
Heel verstandig. Sleep well.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:47 schreef esandwizz het volgende:
Tsja het is al laat ik ga slapen. En ik heb geen zin in nog meer awkwardness of rare mannen die me dan weer als vuil gaan behandelen. Dus ik laat het erbij. Vroeg me alleen af wat voor soort mensen dat zijn.
Waarom maak je het jezelf zo moeilijk door overal zoveel over na te denken? Je maakt jezelf veel te druk over helemaal niks.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:42 schreef esandwizz het volgende:
Maar waarom reageert hij uberhaupt kortaf als mensen ook maar iets tegen hem zeggen? Waarom glimlacht hij nooit? Het lijkt meer onwillendheid dan moeite.
depressief of verlegen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:28 schreef esandwizz het volgende:
Vraag me af hoe je het verschil herkent. In mijn jaar zit namelijk een gozer die echt met niemand praat. In pauzes gaat hij altijd in zijn eentje zitten en als je met hem in de lift staat zegt hij geen woord... tegen niemand niet. Dit is vreemd want het is een vrij kleine werkgroep en iedereen kletst vriendelijk met elkaar. Je hoeft geen beste maatjes te zijn maar je kan prima praten toch?Nu fascineert zijn gedrag me een beetje. Ik vraag me af of hij gewoon verlegen is of juist gewoon erg arrogant. Want als je hem ziet denk je 'wat een schatje', maar vervolgens doet hij heel mijdend tegen iedereen. Ik heb hem nooit aangesproken omdat zijn gedrag me een beetje onzeker maakt. Straks is hij heel gemeen ofzo. Maar toch... vraag me af wat voor persoon het is. Wat denken jullie? Hij is geen kakker ofzo, ik zou hem zelfs een beetje als 'geeky' omschrijven... dat zijn meestal niet heel verwaande mensen...
Ja, ga maar gauw.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:47 schreef esandwizz het volgende:
Tsja het is al laat ik ga slapen. En ik heb geen zin in nog meer awkwardness of rare mannen die me dan weer als vuil gaan behandelen. Dus ik laat het erbij. Vroeg me alleen af wat voor soort mensen dat zijn.
Ik weet niet. Ik zit nu ziek thuis dus ik heb tijdzat om over dingen na te denken. Maar doe dit al vanaf kinds af aan. Wil altijd alles doorgronden enzo. Ik schijn ook best intelligent te zijn (Niet dat je het merktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:50 schreef Karammel het volgende:
[..]
Waarom maak je het jezelf zo moeilijk door overal zoveel over na te denken? Je maakt jezelf veel te druk over helemaal niks.
Hmm ik ben bekend met depressies en hij komt niet heel depressief over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:52 schreef voorvocht het volgende:
[..]
depressief of verlegen..
voordat je het weet is het bij jou net als virginia tech...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:54 schreef esandwizz het volgende:
[..]
Hmm ik ben bekend met depressies en hij komt niet heel depressief over.
En hoe terecht vind je die angst om teleurgesteld te worden nou eigenlijk echt? Als je daar op een eenzame donderdagnacht eens over nadenkt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:47 schreef esandwizz het volgende:
Een beetje wel. Maar dat heb ik een beetje met alle mannen sinds die rare gozer. Ik wist dat mannen weleens lullig konden zijn, maar zo manipulatief en gemeen als die gozer heb ik ze niet meegemaakt. En nu durf ik niemand echt meer leuk te vinden ofzo.
Maar op dat moment hebben we met een tegenstelling te maken. Ik neem aan dat jij het op een behoorlijke tijd baseert wanneer jij zegt dat jij een slim, leuk meisje bent. Het feit dat je veel vrienden hebt, onderstreept dat ook wel enigszins.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:56 schreef esandwizz het volgende:
haha ik heb de halve dag geslapen dus ben nu klaarwakker. Maar hoe erg.. tsja... ik ben gewoon onzeker de laatste tijd. Als een meisje zoals ik (slim, redelijk knap, veel vrienden) zo raar behandeld wordt door een middelmatige gozer (van het vorige forum, die was echt niet extreem knap ofzo, en als persoon ook niet tof zo blijkt nu)... hoe zit het dan met de echt leuke jongens (die studiegenoot, ookal is zijn gedrag minder)? En als hij me afwijst is dat voor mij alleen een bewijs dat ik niet goed genoeg ben ofzo.
quote:Ik dacht man, ben je autistisch ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |