abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78466815
Mwa alleen in gezicht, heb een andere stijl dan zij;). (minder casual)

En ik voldoe aan je criteria LEKKER DINGGGG.
Maargoed.:P
pi_78466847
Ik denk steeds, ik ga eens wat tegen hem zeggen, maar ik voel me niet op m'n gemak erbij. Wat kut is want ik wil gewoon iemand leuk vinden die echt vriendelijk en spontaan is enzo. Maar toch...... Eng eigenlijk, vraag me af of er mensen zijn die mij leuk vinden maar niks zeggen.
pi_78466857
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:06 schreef esandwizz het volgende:
Mwa alleen in gezicht, heb een andere stijl dan zij;). (minder casual)

En ik voldoe aan je criteria LEKKER DINGGGG.
Maargoed.:P
Whoow :p Ik geloof er nog geen bal van maar goed.
Als je werkelijkwaar aan de criteria voldoet dan ben je uitverkoren en zie ik wel een PM verschijnen

Ik ga slapen...ben kapot
pi_78466872
Grmpff...

Een zekere jongen heeft geen interesse in TS en dus moet er wel iets mis mee zijn.
pi_78466878
Want je krijgt een harde L van Amanda? Brabo.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 03:11:08 #31
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78466886
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:09 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Whoow :p Ik geloof er nog geen bal van maar goed.
Als je werkelijkwaar aan de criteria voldoet dan ben je uitverkoren en zie ik wel een PM verschijnen

Ik ga slapen...ben kapot
[X] arrogant
[ ] verlegen
STFU
pi_78466889
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:10 schreef esandwizz het volgende:
Want je krijgt een harde L van Amanda? Brabo.
pi_78466890
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:08 schreef esandwizz het volgende:
Ik denk steeds, ik ga eens wat tegen hem zeggen, maar ik voel me niet op m'n gemak erbij. Wat kut is want ik wil gewoon iemand leuk vinden die echt vriendelijk en spontaan is enzo. Maar toch...... Eng eigenlijk, vraag me af of er mensen zijn die mij leuk vinden maar niks zeggen.
Weet je zeker dat je geen 14 bent? Je bent echt onmogelijk onzeker.

Je kan er toch trouwens alleen op vooruitgaan als je hem aanspreekt? Wat kan er misgaan? Niets.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78466925
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:10 schreef Stali het volgende:
Grmpff...

Een zekere jongen heeft geen interesse in TS en dus moet er wel iets mis mee zijn.
Pfft niet alleen in mij, in niemand! Als het alleen ik was dan had ik de hint wel gesnapt en had ik gedacht "stik er maar in, je kent me niet dus je hoeft niet zo raar te doen".
pi_78466945
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:11 schreef Karammel het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je geen 14 bent? Je bent echt onmogelijk onzeker.

Je kan er toch trouwens alleen op vooruitgaan als je hem aanspreekt? Wat kan er misgaan? Niets.
Nouja, dan heb je de rest van het semester om je nog ongemakkelijker te voelen.

Dat ik onzeker ben heeft zijn redenen. Bovendien, als je steeds rare mannen tegenkomt, ga je zelf wat terughoudend zijn.
pi_78467032
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:13 schreef esandwizz het volgende:

[..]

Pfft niet alleen in mij, in niemand! Als het alleen ik was dan had ik de hint wel gesnapt en had ik gedacht "stik er maar in, je kent me niet dus je hoeft niet zo raar te doen".
Hij toont geen interesse in jou en jij wilt wel even e.e.a aan aandacht trekken en hebt bot gevangen.
Wat verbeeld jij je eigenlijk wel niet om deze jongen in het verdomhoekje te willen schoppen alleen omdat hij jou gewoon niks vindt. Trut.
pi_78467067
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Hij toont geen interesse in jou en jij wilt wel even e.e.a aan aandacht trekken en hebt bot gevangen.
Wat verbeeld jij je eigenlijk wel niet om deze jongen in het verdomhoekje te willen schoppen alleen omdat hij jou gewoon niks vindt. Trut.
Hij praat toch met niemand? Ik wil hem helemaal niet in het verdomhoekje stoppen. Ergens hoop ik dat hij gewoon verlegen is.

Maar waarom zou hij me niks vinden als hij me niet eens kent? Als hij al zo snel oordeelt is hij zelf niks.
pi_78467086
Je gaat steeds uit van het slechte van alles. Je kijkt direct wat de eventuele negatieve gevolgen kunnen zijn. Je voelt je bij voorbaat al minderwaardig ten opzichte van iedereen.

Het enige slechte dat je kan bedenken is dat je je nóg onzekerder gaat voelen. Ten eerste vraag ik me af of dat mogelijk is en ten tweede is dat iets wat je zelf creëert. Niemand die je wat kwalijk neemt als je hem aanspreekt. Alleen jij maakt er een probleem van.
pi_78467102
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:23 schreef esandwizz het volgende:

[..]

Hij praat toch met niemand? Ik wil hem helemaal niet in het verdomhoekje stoppen. Ergens hoop ik dat hij gewoon verlegen is.

Maar waarom zou hij me niks vinden als hij me niet eens kent? Als hij al zo snel oordeelt is hij zelf niks.
Je praat wel heel leuk over werkgroepen en semesters, maar hoe oud ben je eigenlijk? Hebben middelbare scholen dat tegenwoordig ook al?
pi_78467109
quote:

[..]

Het speelt blijkbaar zo in jouw hoofd dat je er zelfs via een topic @ Fok! (altijd een slecht idee!) achter probeert te komen. Spreek hem gewoon eens aan en dan merk je vanzelf hoe hij reageert. Zo spannend is het nou ook weer niet om een klein gesprekje met een studiegenoot aan te knopen lijkt me.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78467116
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:25 schreef Karammel het volgende:
Je gaat steeds uit van het slechte van alles. Je kijkt direct wat de eventuele negatieve gevolgen kunnen zijn. Je voelt je bij voorbaat al minderwaardig ten opzichte van iedereen.

Het enige slechte dat je kan bedenken is dat je je nóg onzekerder gaat voelen. Ten eerste vraag ik me af of dat mogelijk is en ten tweede is dat iets wat je zelf creëert. Niemand die je wat kwalijk neemt als je hem aanspreekt. Alleen jij maakt er een probleem van.
Nee heb er bij andere mensen ook nooit moeite mee. Maar hij kijkt bijvoorbaat al alsof hij me af wil stoten ofzo. Terwijl ik nooit naar hem toekom ofzo.
pi_78467149
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:26 schreef Karammel het volgende:

[..]

Je praat wel heel leuk over werkgroepen en semesters, maar hoe oud ben je eigenlijk? Hebben middelbare scholen dat tegenwoordig ook al?
21.
pi_78467163
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Het speelt blijkbaar zo in jouw hoofd dat je er zelfs via een topic @ Fok! (altijd een slecht idee!) achter probeert te komen. Spreek hem gewoon eens aan en dan merk je vanzelf hoe hij reageert. Zo spannend is het nou ook weer niet om een klein gesprekje met een studiegenoot aan te knopen lijkt me.
tsja ik ben niet gewend dat mensen niet eens een praatje met me willen maken ofzo. Of niet vriendelijk teruglachen als ik dat doe. Ik vond hem leuk maar hij doet zo raar (tegen mij maar ook anderen) dat het me ergens gewoon bezighoudt.
pi_78467204
quote:

[..]

Trol. .

Als het echt is vraag hem gewoon mee uit.
pi_78467215
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Trol. .
pi_78467219
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:31 schreef esandwizz het volgende:

[..]

tsja ik ben niet gewend dat mensen niet eens een praatje met me willen maken ofzo. Of niet vriendelijk teruglachen als ik dat doe. Ik vond hem leuk maar hij doet zo raar (tegen mij maar ook anderen) dat het me ergens gewoon bezighoudt.
Hij gedraagt zich tegenover iedereen zo, dus jij bent geen uitzondering. Het is gewoon zijn grondhouding, maar mensen kunnen weleens heel anders blijken dan dat je in 1e instantie vermoedt. Misschien heeft hij wel het gevoel dat iedereen hem oninteressant etc. vindt en zou hij het juist waarderen als je hem eens aansprak..?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78467220
Uhm. Hoe dan? Ik ga toch niet zo maar out of the blue naar hem toe 'wil je met me uit' als hij nooit contact zoekt met wie dan ook? Dan staat hij er bijvoorbaat niet voor open en ik weiger mezelf bealchelijk te maken.
pi_78467229
Ik ben geen trol:). Ik vind dit niet bepaald een troltopic ofzo. Niet genoeg drama.
pi_78467251
Misschien heeft hij even veel moeite met het aanknopen van een gesprek met een van je (zijn) klasgenoten als jij hebt met het aanknopen van een gesprek met hem. Probeer het eens, kan geen kwaad.
pi_78467270
Maar waarom reageert hij uberhaupt kortaf als mensen ook maar iets tegen hem zeggen? Waarom glimlacht hij nooit? Het lijkt meer onwillendheid dan moeite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')