Die liep zich toch warm te lopen op het midden terrein?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar zie jij Wüst?
Hup Holland Hup!!
Ik mag hopen dat ie door het ijs zakt of over een vogelpoepje valt.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die liep zich toch warm te lopen op het midden terrein?
Ow heb ik niet gezien. Ik ben ondertussen ook iets van de harde schijf (dvd-recorder) aan het branden op dvd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die liep zich toch warm te lopen op het midden terrein?
Verkeerde baan wisseltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie door het ijs zakt of over een vogelpoepje valt.
Of een rondje te vroeg stopt zeker?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet doen, zo mis je wel erg veel vanavond.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow heb ik niet gezien. Ik ben ondertussen ook iets van de harde schijf (dvd-recorder) aan het branden op dvd.
Ow zijn maar 5 afleveringen en die dvd's moet ik morgenvroeg klaar hebben. Dvd loopt wel, moet af en toe even weer op ok drukken ofzo. Maar als hij aan het branden is, kan ik gewoon tv kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet doen, zo mis je wel erg veel vanavond.
Die heeft net haar run gewonnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat er is met [ afbeelding ] Sauerbreij [ afbeelding ]?
Ze is door naar de kwartfinale!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat er is met [ afbeelding ] Sauerbreij [ afbeelding ]?
WTF @ smileysquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Gejat van anderenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze is door naar de kwartfinale!!
Wat heb je mooie smileys
Psssss dat hoort zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh, niet om het één of ander. Elke ploeg heeft tot nu toe vergeten te wisselen van baan.
Wel slim dat ze dan hebben gekozen om in de binnenbaan te beginnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat hoeft dan zeker niet bij de achtervolging
En dat gaan we nu bekijken waarschijnlijkquote:
En bij de start eerst een pistool pakken om je concurentie om te leggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap niet dat ze om die poortjes gaan, als ze gewoon rechtdoor skien zijn ze veel eerder beneden
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap niet dat ze om die poortjes gaan, als ze gewoon rechtdoor skien zijn ze veel eerder beneden
Salt and Vinegar voor mij aub.quote:
Skien doe je toch in je eentjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En bij de start eerst een pistool pakken om je concurentie om te leggen.
Ja dat zei m'n moeder ookquote:
Dan zie je weinig diepte en heb je weinig besef van je eigen snelheid, echt een ramp is datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag vandaag de vrouwenslalom, en toen sneeuwde het echt superhard!!![]()
Lijkt me niet fijn
Dat leek er wel op tijdens de laatste twee runs van Nicolien.quote:
Die doet snowboardenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat leek er wel op tijdens de laatste twee runs van Nicolien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |