Hoi Diaanquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je klaar voor het schaatsen kijken vanavond?
Ja, keurigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
sauerbrij door naar de kwartfinales
Daar word je ook niet gezellig van...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat in een klas met voornamelijk kakkers, vond de mensen van de havo een stuk gezelliger
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kan iemand mij even in mijn arm knijpen. Heb ik nu net Bos horen zeggen dat het klopt dat hij de Afghanen nu laat barsten!?
De blondequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef iamredleader het volgende:weekend
Ik koester fijne herinneringen aan 6 jaar middelbare school. De discussie doet mij denken aan de volgende grap: een blondje, een brunette en een zwartharig meisje zitten in de brugklas. Wie heeft de grootste borsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:
het blondje aangezien die de brugklas alweer over doet?
Dat heb ik helemaal niet gehoord. Was dat bij DWDD?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kan iemand mij even in mijn arm knijpen. Heb ik nu net Bos horen zeggen dat het klopt dat hij de Afghanen nu laat barsten!?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gehoord. Was dat bij DWDD?
Dat stukje heb ik dan net gemist, ik was een beetje aan het klooien met de dvd-recorder.quote:
Rare naam voor een vriendje; Pfeiffer. Als hij zo'n slechte invloed op je schoolresutaten had, had je 'm toch beter kunnen dumpen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Enne middelbare school, dat is alweer ruim 20 jaar geleden, maar ik vond het wel leuk.. ivm Pfeiffer 4HAVO 2x gedaan dus 2x op werkweek en 5HAVO een makkie.
Je bent een uur te vroeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een boek lezen en dan (hoe voorspelbaar) naar bed
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rare naam voor een vriendje; Pfeiffer. Als hij zo'n slechte invloed op je schoolresutaten had, had je 'm toch beter kunnen dumpen?
Idemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn nu gehaktdag aan het kijken.
Leuk programma.quote:
quote:
Die moet ik nog via uitzendinggemist gaan kijken. Zondag tijdens werktijd lijkt mij een leuk moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik hem niet gezien, die met Rita Verdonk heb ik wel gezien. Die was ook goed..
Dat is zeker een mooi momentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die moet ik nog via uitzendinggemist gaan kijken. Zondag tijdens werktijd lijkt mij een leuk moment.
Ik wilde pas lachen toen ik Kluun ook zag lachen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... die vond ik eigenlijk op het randje.
Wij keken allebei eerst verschrikt... daarna ook wel even lachen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wilde pas lachen toen ik Kluun ook zag lachen.
Ow dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
En vanavond om 2200 nog VOC. Met Loes Haverkort.
http://www.bnn.nl/page/vocquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien...
Ow ja... dat heb ik toch wel gezien 1 of 2 keer. Toen was Sophie nog zwanger en deden ze YMCA na dansen. Was wel leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |