Ik heb wel eens 2 broeken bij Jack vandaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 05:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
Die marges zijn wel ok maar het blijft toch een behoorlijk bedrag. Als ik naar zijn manier van handelen kijk dan is het zeer onaantrekkelijk om voor kleine bedragen in te slaan (helemaal vanwege verzendingskosten).
Het beste kan je bij een (1) taobao shop meerdere artikelen inslaan waardoor je maar 1x verzendkosten binnen China hebt en de verzendkosten naar Nederland per artikel ook een stuk lager ligt (daarnaast neemt Jacks provisie ook af).
Die 49$ is voor 1 broek?quote:Op maandag 1 maart 2010 06:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 2 broeken bij Jack vandaan.
Voor deze http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml had ik 49$ betaald. Inclusief verzendkosten en het was een ''friends'' price.. als het goedkoper was haalde ik er nu weer 2. Maar ik haal ze nu maar in NL want voor 1 tientje heb je meer kwaliteit. Al was het nou 30$ per broek of 35$ was het wat beter te doen.
Yep..quote:
Die broek kost 120 RMB, 5 RMB verzending binnen China en waarschijnlijk 80 RMB verzendkosten naar Nederland = 205 RMB = 22,50 ongeveer in Euro's.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:05 schreef Dionysiou het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml had ik 49$ betaald..
[..]
Yep.. 1 broek
Als je wat research kan doen dan wil 2 broeken bij je bestellen.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:11 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Die broek kost 120 RMB, 5 RMB verzending binnen China en waarschijnlijk 80 RMB verzendkosten naar Nederland = 205 RMB = 22,50 ongeveer in Euro's.
Jij hebt ongeveer 36 euro ervoor betaald!
Lol, als mijn bovenstaande verhaal klopt dat kan ik het stukken goedkoper voor je regelen.
Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?quote:Op maandag 1 maart 2010 07:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je wat research kan doen dan wil 2 broeken bij je bestellen.
moet je zoiets kopen op ebay:quote:Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben op zoek naar een oplader voor de Canon 400D batterij, had op eBay een gevonden, maar die kostte 16 dollar. Op DealExtreme zag ik er een voor 5, maar die had niet de juiste stekker, dus vroeg me af of iemand nog ideeen had, 10 dollar extra besparen is natuurlijk altijd mooi meegenomen..
Voor die prijs heb ik ook wel interesse. Misschien word jij wel onze nieuwe Jack..quote:Op maandag 1 maart 2010 07:40 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?
28 euro taobao prijs voor twee broeken
1 euro verzending binnen China
11 euro verzendkosten naar Nederland (per SAL - aankomst binnen 12-13 dagen met tracker)
10 euro provisie (+ eventuele marge voor negatieve valutakoers)
=
50 euro voor twee broeken (25 euro per stuk).
Dit lijkt mij redelijk. Nogmaals ik laat het even nakijken vanavond
Ik vind het prima om een paar keer te doen zolang ik maar niet voor twee sokken naar het postkantoor moet lopen. Het postkantoor is hier een ware nightmare aangezien ik midden in een miljoenenstad woonquote:Op maandag 1 maart 2010 08:45 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Voor die prijs heb ik ook wel interesse. Misschien word jij wel onze nieuwe Jack..
Maten waren goed. Ik weet niet meer wat ik had maar dat check ik wel. Ik had wel een grotere maat dan dat ik Nederland had genomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:40 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?
28 euro taobao prijs voor twee broeken
1 euro verzending binnen China
11 euro verzendkosten naar Nederland (per SAL - aankomst binnen 12-13 dagen met tracker)
10 euro provisie (+ eventuele marge voor negatieve valutakoers)
=
50 euro voor twee broeken (25 euro per stuk).
Dit lijkt mij redelijk. Nogmaals ik laat het even nakijken vanavond
Paypall is onnodig duur, zij vragen geloof ik iets van 0,35 euro + 5% per transactiequote:Op maandag 1 maart 2010 09:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maten waren goed. Ik weet niet meer wat ik had maar dat check ik wel. Ik had wel een grotere maat dan dat ik Nederland had genomen.
Maar kijk maar even.![]()
Eventueel kan je me PMen
Betalen kan gewoon per bank of..?
Hey scull,quote:Op maandag 1 maart 2010 09:23 schreef scull078 het volgende:
Ik heb nu nog het een en ander via Rachel lopen, maar heb evt. ook wel interesse in jouw diensten Aya. Gaat vooral over shirts van taobao.
Rachel en Jack werken toch voor hetzelfde bedrijf?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Hey scull,
Kan je een rekenvoorbeeld geven van Rachel haar diensten? Als ik bijvoorbeeld het bovenstaande voorbeeld van Jack bekijk dan denk ik het namelijk een stuk goedkoper te kunnen doen.
Ow, zij werken voor een bedrijf?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Rachel en Jack werken toch voor hetzelfde bedrijf?
Nee, wees niet bang. Dat e-mail adres is niet van de Chinese maffia o.i.d., dat Dou Genjin slaat op een ander product dat ik importeer - tegen acne en jeugdpuistjes voor meer info klik even op de link in mijn signature.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ow, zij werken voor een bedrijf?
Ik moet denk ik een stuk gaan teruglezen..
Ik weet niet of je hier zomaar een e-mailadres mag posten:
taobao@dougenjin.nl
Ik ga vanavond een mail voor je opstellen, nog even de storen van die verkopers doorkijken, ben wel benieuwd naar de prijzen van wat dingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ow, zij werken voor een bedrijf?
Ik moet denk ik een stuk gaan teruglezen..
Ik weet niet of je hier zomaar een e-mailadres mag posten:
taobao@dougenjin.nl
Afhankelijk van de hoeveelheid. We kijken wel even, stuur vanavond de mail maar dan kijk ik er eerst naar. Hoe dan ook ik denk dat je sowieso een eerlijkere prijs krijgt dan bij Jack.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:50 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een mail voor je opstellen, nog even de storen van die verkopers doorkijken, ben wel benieuwd naar de prijzen van wat dingen.
Hoe doe je het met verzending? Alles in een groot pakket of in meerdere kleinere als je veel besteld (ivm de pakkans van de douane).
Ik wil natuurlijk wel eerst je Hyves of een foto van jou voordat ik bestel.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Afhankelijk van de hoeveelheid. We kijken wel even, stuur vanavond de mail maar dan kijk ik er eerst naar. Hoe dan ook ik denk dat je sowieso een eerlijkere prijs krijgt dan bij Jack.
Ik heb voor eigen gebruik ook regelmatig kleding uit China gehaald maar nog nooit last van de douane gehad. Ik vind het ook wel raar, ik zou bijvoorbeeld nooit in Nederland diezelfde broek kopen als ik 100 euro of meer alleen voor een naam betaal. Echt inkomsten mislopen doen ze dus niet bij merk-x, daarnaast is het alleen maar reclame voor hun merk
heb je wel ene punt......jack heeft een bedrijf, een uitgebreide website en je betaalt daar via paypal. dus het risico is redelijk ingedekt en de kans dat je niets krijgt is klein.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel eerst je Hyves of een foto van jou voordat ik bestel.
Heeft Jack ook gedaan
Heb 14.20 bestaald voor deze; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0quote:Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef thoragz het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d3c55.jhtml?cm_cat=0
$14.5 hiervoor is een goede prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |