Verzendkosten naar Nederland moeten er nog bijgerekend worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Die zocht ik ook![]()
Maar er was wat met die site, je kon (na de bestelling) nog kosten er bij krijgen oid. Wat was dat ook alweer?
Me too!!! Kek jasjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef mug89 het volgende:
[..]
nice, daar wil ik de totaalprijs ook wel ff van weten, dus ik hoor t graag
En als je een scheet ruikt ben je dan eigenlijk minuscule poep aan het eten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, okay, ik begrijp hoe jij mijn post hebt gelezen om tot die vraag te komen..! Eigenlijk helemaal niet zo vreemd!
Ik denk dan ook dat deze vraag in het rijtje met "levensvragen" bijgeplaatst kan worden!
"Wie ben ik?"
"Wat doe ik hier?"
"Zijn Chinezen mensen?"
"Hoe kan het zijn dat die Chinezen pakketjes gratis verzenden en waarom heb ik soms mijn pakketje na 7 dagen al binnen en duurt het de andere keer zo verrektes lang godverdomme?!?!?! "
"Hebben blinde eskimo's blindegeleidesledehonden?"
net zoals chinese rommelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En als je een scheet ruikt ben je dan eigenlijk minuscule poep aan het eten?![]()
Levensvragen, je hebt er niks aan
Nee dat kan je niet uitzetten. Dat is het nadeel van deze cam'squote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef neo2000 het volgende:
Mijn PDpurchase md80 cam is trouwens binnen, en ik moet zeggen dat het mij alles mee valt. Datum/Tijd is ook zo ingesteld. Alleen geen idee of het weer uit te zetten is.
Cam is trouwens hetzelfde uitgerust als die op DX, siliconen beschermhoesje etc. er bij.
quote:Ik heb nog storecredit bij DX, maar als ik iets wil bestellen krijg ik een wit scherm. Wat moet ik doen?
Links?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:59 schreef revpolen het volgende:
damm heb ik leuke Jstar dingentjes ( riem enz.. ) werkt die site niet!
toch maar ff mailen naar jack
nu weer alles zoeken :/
iig 1 had ik nog staan onder me cmd v![]()
Wat kost dat nou, zo'n MD-80 ding? Heb er wel wat over gelezen, paar users hadden hem toch zéér goedkoop kunnen kopen? Als in <$10?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef neo2000 het volgende:
Mijn PDpurchase md80 cam is trouwens binnen, en ik moet zeggen dat het mij alles mee valt. Datum/Tijd is ook zo ingesteld. Alleen geen idee of het weer uit te zetten is.
Cam is trouwens hetzelfde uitgerust als die op DX, siliconen beschermhoesje etc. er bij.
Ja klopt, op ebay moet je even kijken, maar ze zijn nu populairder dus duurder. Mijn Spy Keychain camera (net zo goede kwaliteit, als het maar licht is) was 9 euro ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n MD-80 ding? Heb er wel wat over gelezen, paar users hadden hem toch zéér goedkoop kunnen kopen? Als in <$10?
Monkeybrain denk ik.. Was allemaal best goed ja. Echt dingen die je alleen ziet als je hem in het licht houdt (een randje niet goed ofzo?)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef Elias3 het volgende:
Hoe is die Beatles Boxset trouwens? Ik herinner dat een paar mensen zeiden dat ze hem bestelt hadden
1xquote:
Jammer zocht nog een leuke leren riem, en blouse durf ik nooit aan als die meten niet kloppen doe ik het toch nooit aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef revpolen het volgende:
[..]
1x
http://item.taobao.com/au(...)ff208.jhtml?cm_cat=0
2x
http://item.taobao.com/au(...)7de39.jhtml?cm_cat=0
1x
http://item.taobao.com/au(...)d3349.jhtml?cm_cat=0
1x
http://item.taobao.com/au(...)d11f2.jhtml?cm_cat=0
1x
http://item.taobao.com/au(...)de88e.jhtml?cm_cat=0
voor die prijs wil ik wel 2 riemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Jammer zocht nog een leuke leren riem, en blouse durf ik nooit aan als die meten niet kloppen doe ik het toch nooit aan.
Ik ga morgen maar een taoboa afzoeken naar leuke kleren, daar heb je een punt op Marktplaats verdien je het minimaal nog terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
voor die prijs wil ik wel 2 riemen
iemand had toen eens JJ riemen ( ook voor die prijs.. ) ik meen 4 dollar met verzendkosten de stuk
en voor de kleren.. heb me gewicht en lengt door gegeven meen dat ze zo redelijk kunnen inschatten...
en anders gooi ik ze wel op MP ofzo
Yes hier ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Vultures het volgende:
Meer mensen die bij PopBuying een server error krijgen als je naar Electronics> Digital Camera's gaat?
jup, ik heb hier die JJ riem, 3 euro inclusiefquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
voor die prijs wil ik wel 2 riemen
iemand had toen eens JJ riemen ( ook voor die prijs.. ) ik meen 4 dollar met verzendkosten de stuk
en voor de kleren.. heb me gewicht en lengt door gegeven meen dat ze zo redelijk kunnen inschatten...
en anders gooi ik ze wel op MP ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |