quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
JaEn jij had een filmpje gemaakt van de wensbalonnen in je achtertuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Anne Frank was a fat jew whore, Kyle, just like your mom"
Haha keiharde fail. Dat was nog met zo'n slechte cameraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:15 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
En jij had een filmpje gemaakt van de wensbalonnen in je achtertuin.
Oh die wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha keiharde fail. Dat was nog met zo'n slechte camera
Nu heb ik er zo een:
[ afbeelding ]
Maak binnenkort nieuwe in HD
En Klonk en ik zijn nu maatjes
Fucking hell. de 500Dquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:39 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook wel.
Ik heb een DMC TZ7, maakt ook HD footage,
ohja en ook een eos 500D die in 1080P filmt
Ja, ouders hebben de helft betaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Fucking hell. de 500D
Die is best duur.
Oee de TZ7 ; ik ben jaloers op je :$! die wil ik ook al een tijdje erg graag!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:00 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Hoewel ik stiekem de TZ7 veel meer gebruik, wat een prachtdingetje is dat
Dealperfect is gewoon hetzelfde als Popbuying.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:15 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Even een vraagje, hoe zit het nu dan met dealperfect omdat in de OP staat dat popbuying de nieuwe is?
Ik bestel heel erg veel bij DX heb nog nooit ergens anders mijn china troep vandaan gehaald.
Totdat ik dealperfect zag en een lijstje heb gemaakt met gadgets en kleding die ik daar wou bestellen maar nu zie ik dit en bij popbuying hebben ze alleen maar poep.
http://search.taobao.com/search?commend=all&isnew=2&q=Adidas+%E9%4C%D1%9D&source=search1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef angel123 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een zwarte trainingsbroek van Adipas kopen op Taobao. Alleen kan ik hem steeds niet vinden. Heeft iemand misschien een link van een (goedkope) zwarte trainingsbroek van Adipas?
En weten jullie misschien ook de link van een zwart Adipas trainingsjack met witte strepen?
Bedankt
ik zocht wel Male - Male Componentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:09 schreef mickeyD het volgende:
heey, wie zocht er ook weer een male-male (jack) audio kabeltje?
19cm
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34115
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |