Ik gis helemaal niet.. ik opper alleen dat het ook zo had kunnen zijn...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gis jij nu naar mijn TT-motieven?
's Engels wegen zijn ondoorgrondelijk!
Wherewolf.quote:
Ja het bloedde harder dan dat de wonden groot zijnquote:Wel balen van die wondjes trouwens
Heb je er een pleister op?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wherewolf.
[..]
Ja het bloedde harder dan dat de wonden groot zijnalleen die linker is wel vrij diep
Jeejquote:
Had. Door het zweten (ik trainde gewoon door) en het bloeden bleef die niet plakkenquote:
Ja dit zit zo net bij de knokkels, dus dat stretcht en trekt de hele tijd. Gevolg: bloeden....quote:Maar de meest "vreemde" wonden bloeden het hardst!
Zo goed als. Alleen als ik dus een vuist maak of ff inspan dat komt er weer bloed uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
Maar nu is het toch gestopt met bloeden toch?
verbandje erom!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo goed als. Alleen als ik dus een vuist maak of ff inspan dat komt er weer bloed uit
nee dat wordt alleen maar vies en stickyquote:
juist niet toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dat wordt alleen maar vies en sticky
Nou, dan maar zelf een zak hosties kopen in de kathoshop...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Stroekie het volgende:
kijk eens naar tt 104
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mooi man.
Gil je dat ook als je het ziet gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |