Ja, ik zal me echt verlagen tot het niveau van die tokkies die verkleed naar een voetbalwedstrijd gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef tong80 het volgende:
Lopen de aankomende zomer vooraan in de polonaise.
PSV-supporter EN landverrader, topquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Het Nederlands Elftal serieus nemen
Lekker feesten met allemaal die mongolen in Napoleon kostuum, flikker op.
Ik hoop dat we dan ook weer snel eruit vliegen in ZA en dat Duitsland kampioen wordt. Lekker live kijken in Monchengladbach zonder bang te zijn om aangerand te worden door een oranje postbankleeuw![]()
landverraderquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:40 schreef luckass het volgende:
[..]
PSV-supporter EN landverrader, top.
De eerste keer dat jij iemand serieus neemt zal bij een hoer zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die Tong serieus nemen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:43 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
landverrader
Het is maar een spel. Als je er ook nog echt waarde in legt ben je echt een tokkie.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste keer dat jij iemand serieus neemt zal bij een hoer zijn.
IJsdansen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:16 schreef aussieaussie het volgende:
Voetbal![]()
Het ECHTE WK is volgend jaar in Nieuw Zeeland.
Heel fijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Tong=Held
Serieus. Als je een vrouw was zou ik je pijpen
NEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:43 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
landverrader
Het is maar een spel. Als je er ook nog echt waarde in legt ben je echt een tokkie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:53 schreef Vengerr het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!
VOET-BALLLL
IS
OORLOG!!!
BLAAAAAAAAAAAAARG!!!!!!
BLAAAAAARG!!!!
[ afbeelding ]
VOET!!!
BAL!!!!
quote: