Dus. Wat nu?quote:
En daar val ik ook onder. Maar ik ga 't de komende tijd niet kunnen betalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wil ik je wel een keertje zien karten, ik heb er al een aantal gezien die het dus echt niet kunnen
Man, ik zeg het je, ze liegt nietsquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wil ik je wel een keertje zien karten, ik heb er al een aantal gezien die het dus echt niet kunnen
als ik een beetje geld over heb is dat zo geregeldquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef livalo het volgende:
[..]
En daar val ik ook onder. Maar ik ga 't de komende tijd niet kunnen betalen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Man, ik zeg het je, ze liegt niets
Prima hier hoor, met jou dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Hoeistermee? Ik heb ook een kamert, tof hè?
Geldverspilling. Zonde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
als ik een beetje geld over heb is dat zo geregeld
Jouw gemiddelde is nog best laag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef TwyLight het volgende:
Als ik 50k heb heb ik officieel geen leven meer, alhoewel het nu ook al een twijfelgeval is
Ik kom eraan kut!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:59 schreef TwyLight het volgende:
36997 (gemiddeld 23 per dag)
Klopt, ik probeer enkel kwalitait te postenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jouw gemiddelde is nog best laag.
De pics staan in dat show je kamer topic, het is ondertussen wel iets veranderd maar nog niet zoveel. En achter het station in Nijmegen. 5 minuutjes lopen naar CS, 5 minuten fietsen naar de stad, en een kwartiertje naar de pabo. Ideaal dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Prima hier hoor, met jou dan?
Zo tofWaaro?
En wanneer krijg ik pics te zien
Hmzquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
aantal posts: 102541 (gemiddeld 75 per dag)
m'n gemiddelde is weer gestegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |