Maar ik had 't stiekem ook wel even nodig.quote:
dat hebben we soms allemaal wel eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar ik had 't stiekem ook wel even nodig.
Hhmm.. Dan zal ik aan je denken als ik me afvraag waar de kartbaan wel ligt.quote:
Dat nummer bedoelde ik ja!quote:
Sint Niklaas.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Hhmm.. Dan zal ik aan je denken als ik me afvraag waar de kartbaan wel ligt.
Precies.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat hebben we soms allemaal wel eens
Ik zal het toch nooit kunnen, dus ik denk dat ik 't niet meer ga proberen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sint Niklaas.
JPR karting geloof ik.
En Paul elstak , mental theo en charly lownoise.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Ook een top nummer
jeugd sentiment
Je komt speciaal naar PUB om door een slotje te posten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
Renren... gaan we nu ook slotjepraten?
Ik kan het je wel leren, zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zal het toch nooit kunnen, dus ik denk dat ik 't niet meer ga proberen.
Dat is gewoon het geniaalste nummer ooitquote:
Vergeet de Party Animals nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En Paul elstak , mental theo en charly lownoise.
Ga je wel mee naar utrecht volgende keer, of ben je nu een arme studente?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zal het toch nooit kunnen, dus ik denk dat ik 't niet meer ga proberen.
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is gewoon het geniaalste nummer ooit.
Er zijn er een paar hier die me hebben zien karten, en die zullen bevestigen dat ik het écht niet kan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan het je wel leren, zo moeilijk is het niet
Altijd leuk, zo'n blinddate.quote:
Ik kan 't sowieso niet betalen, maar ik ga jullie dan wel aanmoedigen, mits ik kan natuurlijk :p.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ga je wel mee naar utrecht volgende keer, of ben je nu een arme studente?
Laatste keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan het je wel leren, zo moeilijk is het niet
Neeehquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je komt speciaal naar PUB om door een slotje te posten?
Gewoon een paar keer doen en je gaat al sneller, anders rij ik eerst rustig voor je en dan steeds snellerquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Er zijn er een paar hier die me hebben zien karten, en die zullen bevestigen dat ik het écht niet kan.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Ook een top nummer
jeugd sentiment
Hoi Thommie.quote:
time()quote:
Hoi Liekkiequote:
http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=eKiBeujdXCs&v=LX-r3N6eh6kquote:
Oh, zeker weten dat ik dan alsnog laatste wordt. Waarschijnlijk ga je huilen als je mij ziet karten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer doen en je gaat al sneller, anders rij ik eerst rustig voor je en dan steeds sneller
iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hele droge mond kreeg je ervan ja. Maar toch doorgaan met eten ja
Die kon ik alleen in de 1e en 2e halen, bij C1000, in de 3e en 4e zat ik op een ander gebouw daar hadden we alleen een Super en die had ze alleen koudquote:
quote:
Hoeistermee? Ik heb ook een kamert, tof hè?quote:
Dat van mij ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
aantal posts: 102541 (gemiddeld 75 per dag)
m'n gemiddelde is weer gestegen
Ik word hier echt zo ontzettend vrolijk van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=eKiBeujdXCs&v=LX-r3N6eh6k
en ik heb ze vorig jaar live gezien
Dan wil ik je wel een keertje zien karten, ik heb er al een aantal gezien die het dus echt niet kunnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat ik dan alsnog laatste wordt. Waarschijnlijk ga je huilen als je mij ziet karten.
Anders ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik word hier echt zo ontzettend vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |