Dat zei ik al, wist niet meer hoe die hete, echt lekker was datquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet je wat trouwens ook een lekker ijsje was. Die van 7up! Met Frido Dido.
ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:44 schreef livalo het volgende:
Oh, het wordt later naar de stad en jullie langer irriteren, want ik krijg een sms binnen dat 't half 12 geworden is.
Pak ze er alsjeblieft weer bij?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik heb net alle spullen weer opgeruimd.
Maar dat komt nog wel.quote:
foutquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Chipz is back, we are back in black.
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Pak ze er alsjeblieft weer bij?
Toffe shizzle.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
For sure.quote:
Macarena is fucking tof.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nog niet zo fout als de macarena
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef livalo het volgende:
Dit weekend is 't weekendje Antwerpen. Ik heb echt een heerlijke week.
Die mailahie-mailahoe-mailaha-mailahaha is leuker.quote:
Soms heb ik erg veel geluk.quote:
Ik ga 20 maart weerquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef livalo het volgende:
Dit weekend is 't weekendje Antwerpen. Ik heb echt een heerlijke week.
Ik zaterdaggggg. Maar ik zal aan je denken als we langs de kartbaan lopen. Ofzoiets.quote:
Ik kan het dansje nog.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is te erg en dan die vertaling er van
Ik doe zo met je meequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan het dansje nog.
De macarena ook trouwens
Die ligt niet in antwerpen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zaterdaggggg. Maar ik zal aan je denken als we langs de kartbaan lopen. Ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |