jezus man, je misplaatste arrogantie mag nu echt wel stoppen. Waarom zou Anderlecht een walkover zijn ? PSV was toch ook geen walkover ? En zoals ik al zei, ik schat PSV zeker niet veel hoger in dan het huidige Anderlecht (dat overigens de jongste ploeg is in deze Europa League).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Duidelijk de wedstrijd niet gezien. HSV heeft geluk dat ze Anderlecht nu treffen, walkover bijna,
Ben ik niet met je eens..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gelukkig spelen "onze jongens" bij Europese topclubs en heeft het weinig te maken met het niveau in Nederland zelf. Verder is het natuurlijk erg bedroevend om met alle 3 clubs eruit te liggen.
Ik vraag mij heel sterk af of het kampioenschap in Nederland eigenlijk nog wel recht moet hebben op een plaats in de CL. Zowel Ajax als PSV zullen zeker niet overwinteren. En zijn misschien gelijkwaardig aan de nummers 4/6 uit de Europese toplanden.
Inderdaad. Volgens mij wordt het Belgische voetbal een beetje onderschat door ons Nederlanders. Ze hebben het toch een stuk beter gedaan dan Nederland dit jaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus man, je misplaatste arrogantie mag nu echt wel stoppen. Waarom zou Anderlecht een walkover zijn ? PSV was toch ook geen walkover ? En zoals ik al zei, ik schat PSV zeker niet veel hoger in dan het huidige Anderlecht (dat overigens de jongste ploeg is in deze Europa League).
Eerste keer in 20 jaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij wordt het Belgische voetbal een beetje onderschat door ons Nederlanders. Ze hebben het toch een stuk beter gedaan dan Nederland dit jaar.
Waarschijnlijk nog langer geleden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eerste keer in 20 jaar?
Zoals welke spelers?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:20 schreef j95 het volgende:
Volgens mij kunnen de clubs er niet veel aan doen, ze leiden een goeie speler op en als hij uitblinkt wordt hij weggekocht. Moeilijk om spelers hier te houden als ze bij een grote europese club veel meer kunnen verdienden..
denk ik niet hoor tong.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog langer geleden.
Vanaf volgend jaar gaat het gewoon weer anders zijn, dus maak je geen illusies.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij wordt het Belgische voetbal een beetje onderschat door ons Nederlanders. Ze hebben het toch een stuk beter gedaan dan Nederland dit jaar.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals welke spelers?
de match gezien deparo ?? Ik heb niks gemerkt van een walkover, wel een Hamburg gezien dat zich heel gelukkig mag prijzen met deze uitslag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Duidelijk de wedstrijd niet gezien. HSV heeft geluk dat ze Anderlecht nu treffen, walkover bijna, weer een stapje dichterbij de finale in hun eigen stadion.
Anderlecht heeft het eigenlijk de eerste match behoorlijk laten liggen als je het nu zo bekijkt ...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef BramKVO het volgende:
Ik wacht nog steeds op een reactie van deparo . Hij zei dat Anderlecht een walkover ging zijn voor HSV en dat PSV stukken beter is dan Anderlecht. Nou, HSV is dan wel door, ze hebben het flink benauwd gekregen tegen Anderlecht en op basis van beide matchen, waren beide teams aan elkaar gewaagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |