abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78483621
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Duidelijk de wedstrijd niet gezien. HSV heeft geluk dat ze Anderlecht nu treffen, walkover bijna,
jezus man, je misplaatste arrogantie mag nu echt wel stoppen. Waarom zou Anderlecht een walkover zijn ? PSV was toch ook geen walkover ? En zoals ik al zei, ik schat PSV zeker niet veel hoger in dan het huidige Anderlecht (dat overigens de jongste ploeg is in deze Europa League).
pi_78484339
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gelukkig spelen "onze jongens" bij Europese topclubs en heeft het weinig te maken met het niveau in Nederland zelf. Verder is het natuurlijk erg bedroevend om met alle 3 clubs eruit te liggen.

Ik vraag mij heel sterk af of het kampioenschap in Nederland eigenlijk nog wel recht moet hebben op een plaats in de CL. Zowel Ajax als PSV zullen zeker niet overwinteren. En zijn misschien gelijkwaardig aan de nummers 4/6 uit de Europese toplanden.
Ben ik niet met je eens..
Ik denk dat een AZ in de vorm van vorig seizoen de groep waar ze nu in zaten wel overleven, het PSV van dit seizoen ook trouwens..

En het hangt natuurlijk niet alleen af van de vorm...want in pot 3 en 4 van de CL kunnen ook grote clubs zitten die om wat voor reden dan ook, laatste jaren minder gepresteerd hebben in Europa..
pi_78487717
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef BramKVO het volgende:

[..]

jezus man, je misplaatste arrogantie mag nu echt wel stoppen. Waarom zou Anderlecht een walkover zijn ? PSV was toch ook geen walkover ? En zoals ik al zei, ik schat PSV zeker niet veel hoger in dan het huidige Anderlecht (dat overigens de jongste ploeg is in deze Europa League).
Inderdaad. Volgens mij wordt het Belgische voetbal een beetje onderschat door ons Nederlanders. Ze hebben het toch een stuk beter gedaan dan Nederland dit jaar.
pi_78490012
We moeten ons eigen focussen op de jeugdopleiding zodat we de kweekvijver worden van Europa. En ons niet meer blind staren op de CL en EL. de tijden dat we meededen voor Europese club prijzen liggen voorgoed achter ons. Als we om de zoveel jaren is een uitschieter zoals AZ en PSV in 2004/2005 is het mooi meegenomen
pi_78511309
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Inderdaad. Volgens mij wordt het Belgische voetbal een beetje onderschat door ons Nederlanders. Ze hebben het toch een stuk beter gedaan dan Nederland dit jaar.
Eerste keer in 20 jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 februari 2010 @ 07:09:25 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_78512167
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eerste keer in 20 jaar?
Waarschijnlijk nog langer geleden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_78512709
Volgens mij kunnen de clubs er niet veel aan doen, ze leiden een goeie speler op en als hij uitblinkt wordt hij weggekocht. Moeilijk om spelers hier te houden als ze bij een grote europese club veel meer kunnen verdienden..
pi_78517510
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:20 schreef j95 het volgende:
Volgens mij kunnen de clubs er niet veel aan doen, ze leiden een goeie speler op en als hij uitblinkt wordt hij weggekocht. Moeilijk om spelers hier te houden als ze bij een grote europese club veel meer kunnen verdienden..
Zoals welke spelers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78519113
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 07:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nog langer geleden.

denk ik niet hoor tong.

Trouwens, mij gaat het niet om wie beter is. Natuurlijk hebben NL clubs de laatste tien jaar veel meer verwezenlijkt dan belgische teams en misschien is de NL competitie van een hoger niveau (alhoewel het volgens mij tegenwoordig erg dicht bij elkaar ligt) maar ik reageer gewoon op de misplaatste arrogantie van sommigen dat PSV veel beter zou zijn dan Anderlecht. Volgens mij moet Anderlecht weinig of niet onderdoen voor PSV.
pi_78521358
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Vanaf volgend jaar gaat het gewoon weer anders zijn, dus maak je geen illusies.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78522561
Sneijder, van der vaart, van persie, vermaelen, etc etc
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals welke spelers?
pi_79042219
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Duidelijk de wedstrijd niet gezien. HSV heeft geluk dat ze Anderlecht nu treffen, walkover bijna, weer een stapje dichterbij de finale in hun eigen stadion.
de match gezien deparo ?? Ik heb niks gemerkt van een walkover, wel een Hamburg gezien dat zich heel gelukkig mag prijzen met deze uitslag.
pi_79043268
Je moet niet hopen op een reactie, praten over Europees voetbal in Nederland is een taboe tegenwoordig
pi_79321257
Ik wacht nog steeds op een reactie van deparo . Hij zei dat Anderlecht een walkover ging zijn voor HSV en dat PSV stukken beter is dan Anderlecht. Nou, HSV is dan wel door, ze hebben het flink benauwd gekregen tegen Anderlecht en op basis van beide matchen, waren beide teams aan elkaar gewaagd.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:13:40 #140
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_79324707
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef BramKVO het volgende:
Ik wacht nog steeds op een reactie van deparo . Hij zei dat Anderlecht een walkover ging zijn voor HSV en dat PSV stukken beter is dan Anderlecht. Nou, HSV is dan wel door, ze hebben het flink benauwd gekregen tegen Anderlecht en op basis van beide matchen, waren beide teams aan elkaar gewaagd.
Anderlecht heeft het eigenlijk de eerste match behoorlijk laten liggen als je het nu zo bekijkt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_79327077
anderlecht had gewoon door moeten gaan!
gaaf ook standard bij de laatste acht.....oude tijden herleven...

nederland een plek in europa kwijt. nog 2 van dit soort seizoenen en de rollen van pak em beet 4, 5 jaar geleden zijn omgedraaid!

Nederland: het Belgie van 2010 ;-))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')