Ik maak me nergens druk om. Ik geef gewoon aan hoe triest het gesteld is met die kneuzen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Jij maakt je er druk om, wij niet
Koop een dagboek en schrijf het op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Limey het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om. Ik geef gewoon aan hoe triest het gesteld is met die kneuzen.
Ga het ze even vertellen anders, hier melden heeft niet zoveel zin.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Limey het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om. Ik geef gewoon aan hoe triest het gesteld is met die kneuzen.
En dan kom je 1tje tegen en dan loop je met bibberende knieen en je hoofd zielig beneden doorquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Limey het volgende:
[..]
Als bob et niet kan kan niemand etquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef MB23 het volgende:
En dan gaan ze Bob Marley zingen. Want dát zal het team motiveren
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Jij maakt je er druk om, wij niet
quote:
Hij zit echt in Turijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Remsjo het volgende:
Stevenmac26 kom er maar in. Ohnee wacht, die zit nu zogenaamd in Turijn maar werkelijk zit hij nu eenzaam op z,n kamertje
steven zit echt in turijn hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Remsjo het volgende:
Stevenmac26 kom er maar in. Ohnee wacht, die zit nu zogenaamd in Turijn maar werkelijk zit hij nu eenzaam op z,n kamertje
ECHT NIET HIJ DOET NET ALSOF.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
steven zit echt in turijn hoor
Of ze rennen wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan kom je 1tje tegen en dan loop je met bibberende knieen en je hoofd zielig beneden door
ik zag hem net op tvquote:
Ind, internetheldjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |