Waarom kijk jij RTL7 op internet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
Mensen, even serieus nu.
De RTL 7-livestream doet het niet meer.
En hij post geen PM's en geen 10.000 fotos in US.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Chai je slaat de plank mis, internet betekent niks voor hem. Hij zit hier toch niet de hele dag op of wel dan?!
Omdat de tv bezet is en omdat mijn tv-kijkprogramma het niet doet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom kijk jij RTL7 op internet?
Omdat het toch niks voor hem betekent, jeweetzquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij post geen PM's en geen 10.000 fotos in US.![]()
Verder trollt hij alleen omdat.. eh ja waarom eigenlijk?
Maar doet 'ie het bij jou wel? Check 's:quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom kijk jij RTL7 op internet?
Wat kan er op dit moment nu boeiender zijn op tv?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat de tv bezet is en omdat mijn tv-kijkprogramma het niet doet.
Je kunt ook stoppen met me aanvallen en gewoon afwachten of mijn uitgebreide TR van morgen wel of geen hout snijdt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Chai je slaat de plank mis, internet betekent niks voor hem. Hij zit hier toch niet de hele dag op of wel dan?!
En omdat het niets voor hem betekent neemt hij afscheid met een big ban(g).quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het toch niks voor hem betekent, jeweetz
Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar doet 'ie het bij jou wel? Check 's:
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)es/el-livestream.xml
Die link naar "Europa League livestream".
ik bén het nieuws van de afgelopen week, ouwe koekwausquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:08 schreef Devvie het volgende:
Iemand t nieuws van de afgelopen week hebbem?
Nee ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar doet 'ie het bij jou wel? Check 's:
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)es/el-livestream.xml
Die link naar "Europa League livestream".
Geylquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik bén het nieuws van de afgelopen week, ouwe koekwaus
quote:
Dan ligt het aan RTL 7.quote:
Oei, raakte ze een zwakke plek Lamon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt ook stoppen met me aanvallen en gewoon afwachten of mijn uitgebreide TR van morgen wel of geen hout snijdt.
Wanneer je zo zeker weet dat ik fout zit, ben ik morgen gebanned, zoals ik al vroeg. Maar ze willen eerst graag een goede uitleg waarom ze dat zouden doen, en dat is hun goed recht.
jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Dan ligt het aan RTL 7.
Is de wedstrijd al weer begonnen?
Sorry maar als jij pm's post waarin ik nog tegen je heb gezegd dat je het niet door moet lullen en dat ik nog zeg dat het vertrouwelijk is..quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt ook stoppen met me aanvallen en gewoon afwachten of mijn uitgebreide TR van morgen wel of geen hout snijdt.
Wanneer je zo zeker weet dat ik fout zit, ben ik morgen gebanned, zoals ik al vroeg. Maar ze willen eerst graag een goede uitleg waarom ze dat zouden doen, en dat is hun goed recht.
Ja, zal ik je op de hoogte houden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Dan ligt het aan RTL 7.
Is de wedstrijd al weer begonnen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:14 schreef Bragi het volgende:
Devvie, sterf ook eens af met je kutposts. Je bent niet grappig.
P TO THE WNED!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:14 schreef Bragi het volgende:
Devvie, sterf ook eens af met je kutposts. Je bent niet grappig.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, zal ik je op de hoogte houden?
Ja.quote:
en hoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |