Neequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:47 schreef Big-Ern het volgende:
Was Sleeze Beez nog wat?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind Aerosmith alleen leuk als die twee negers er doorheen lullen.
quote:
Wat een bazen!quote:
Ik was er niet bij, maar dat klopt wel. Ze horen daar niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef Big-Ern het volgende:
Heb ze gezien op Graspop. Het was bijna genant hoeveel mensen erbij wegliepen. Hier kan de band niks aandoen. Ze waren gewoon volledig verkeerd gecast door de organisatie. Hun muziek is te poppy voor zo'n festival.
wat een onzin, de gemiddelde liefhebber van loeihard metal werk heeft ook alle platen van mainstream hardrock bands in huis. Dat het bij Aerosmith op graspop erop leek alsof met name de drummer elk moment het leven kon laten kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef Big-Ern het volgende:
Heb ze gezien op Graspop. Het was bijna genant hoeveel mensen erbij wegliepen. Hier kan de band niks aandoen. Ze waren gewoon volledig verkeerd gecast door de organisatie. Hun muziek is te poppy voor zo'n festival.
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:45 schreef Monco10 het volgende:
[..]
wat een onzin, de gemiddelde liefhebber van loeihard metal werk heeft ook alle platen van mainstream hardrock bands in huis. Dat het bij Aerosmith op graspop erop leek alsof met name de drummer elk moment het leven kon laten kan ik ook niks aan doen.
Dan snap je er geen drol van.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Aerosmith is geen hardrock band, mn beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |