Klopt, en laat ik nou net bijna tot geen discipline hebben, daarom wil ik ook meedoen met dit forum, dan word ik er tenminste mee "geconfronteerd".. tis tenslotte weet wat je eet, als je dat doorhebt, dan ga je vanzelf gezonder leven..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar ik had wel gelijk![]()
![]()
nee, serieus, t maakt mij niet zoveel uit hoor. maar soms moet je even de confrontatie met jezelf aan gaan: wil ik dit genoeg, en wat moet ik dan doen. je kunt niet én én..
discipline, daar gaat t NIET om. je moet t jezelf zo makkelijk mogelijk makne, waardoor je die discipline niet nodig hebt. dat betekent van te voren een plan maken, anticiperen op moeilijke situaties, zorgen dat je altijd genoeg gezond voer bij je hebt zodat je en minder trek hebt en een extra reden hebt om makkelijker nee t ekunnen zeggen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Klopt, en laat ik nou net bijna tot geen discipline hebben, daarom wil ik ook meedoen met dit forum, dan word ik er tenminste mee "geconfronteerd".. tis tenslotte weet wat je eet, als je dat doorhebt, dan ga je vanzelf gezonder leven..
gast, ik eet 1700 kcal per dag, daarmee val ik keurig max. een pond per week af. niks crashen aan hoor...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Als ik naar die lijstjes kijk krijg ik naast een depressie ook een enorme dosis honger.
Hoeveel raakt men gemiddeld per maand kwijt met deze (voor mijn begrippen) crash diets?
Ik heb het omgekeerde probleem, ik probeer aan te komen maar dit lukt met geen mogelijkheid.
Deze schrijf ik even op voor mezelf! Nu baal ik nog meer van het stukje cheese-cake van gisteravond, want ik had er helemaal geen zin in...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je wilt afvallen of je wilt het niet, en voor afvallen zul je keuzes moeten maken, keuzes die niet altijd even leuk zullen voelen. maar als t goed is is het vooruitzicht van je doel, als je dat echt wilt bereiken, genoeg om dat te compenseren.
*strenge kwakzor modus uit*
Griekse salade met gegrilde kipfilet en ciabatta wordt het.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben bang dat m'n vriend wel gewoon een echte maaltijd verwacht om 6 uur..
volgens mij werkt het alleen op mac, maar het heet selfcontrol. Ik kan websites invoeren die ik in een bepaalde tijd niet wil bezoeken, en dan zorgt het programma ervoor dat die websites niet toegankelijk zijn voor mij, in de tijd die ik stel. Dus zeg, ik wil straks van 1 tot 4 niet op fok! komen, dan voer ik fok! in, en zet ik de tijd op 3 uur. Vanaf 4 uur zijn de sites dan weer toegankelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is dat voor programma precies, Nynke?.
Naisss! Heb je dan ook een 9,2?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn AKnynke! Knap hoor.
Mijn tentamen ging heel goed! (91,5% goed)
Knap!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn AKnynke! Knap hoor.
Mijn tentamen ging heel goed! (91,5% goed)
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naisss! Heb je dan ook een 9,2?![]()
En way to go Nynke! Ik ken mezelf, ik zou uitwegen gaan zoeken
Thanks! Ik heb er hier in de bieb alleen niets aan, kan hier niets downloaden en installeren... maar voor thuis is het vast ook wel eens handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
volgens mij werkt het alleen op mac, maar het heet selfcontrol. Ik kan websites invoeren die ik in een bepaalde tijd niet wil bezoeken, en dan zorgt het programma ervoor dat die websites niet toegankelijk zijn voor mij, in de tijd die ik stel. Dus zeg, ik wil straks van 1 tot 4 niet op fok! komen, dan voer ik fok! in, en zet ik de tijd op 3 uur. Vanaf 4 uur zijn de sites dan weer toegankelijk.
Een dergelijk programma voor firefox heet LeechBlocker...
ik neem mn laptop altijd mee naar de bieb. T enige nadeel is dat het hier altijd vet koud is!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb er hier in de bieb alleen niets aan, kan hier niets downloaden en installeren... maar voor thuis is het vast ook wel eens handig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |