Dat mág niet. Dat is NIET goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:24 schreef Gellius het volgende:
De legendarische "Dat lijkt Dougie Yule wel " post is niet meer!
Fok!.
Dat prachtige introotje duurt echt maar anderhalve seconde.quote:
Dat luister ik nog steeds graag, als ik op weg naar mijn werk ben en-er-niet-zoveel-zin-an-heb. Het is zo heerlijk tacky. En toch mooi. Dan denk ik: ja, die Jimmy Brown, en die Polly May, die hebben het véél slechter dan ik. En dan zet ik even aan op de Torontobrug, en dan gaat het weer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik ken Loaded van een cassettebandje. Ik weet nog wel dat ik toen erg gegrepen was door Oh! Sweet Nuthin.
Die gaat zich daar natuurlijk tegen afzetten en wordt waarschijnlijk een gothje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Gellius het volgende:
En dan te bedenken dat iMax dit allemaal maar met de paplepel ingegoten krijgt. Wàt een bevoorrechte jeugd!
[ afbeelding ].
Gogol is okay. Die heeft toch een paar aardige verhalen geschreven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:56 schreef Quir het volgende:
Ik ben niet bepaald weg van het begin van mijn eerste Gogol.
Ik lees Dode Zielen, welke ik nog een kans geef. Misschien heeft het even nodig om me erin te trekken, ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Gogol is okay. Die heeft toch een paar aardige verhalen geschreven.
Als het veel verdient en veel vrije tijd heeft mail mij dan ook even .quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond. Het is fijn om te zien dat jullie de VU een warm hart toedragen. Nee, niet die VU. Verder hoor ik maandag op hetwerkoverleg
of ik vanavond dik de olympische quiz gewonnen heb, maar inmiddels ben ik zo arrogant dat ik denk van wel. Weet iemand nog een baan voor mensen die heel goed zijn in quizzen en iqtests, maar heel slecht in zichzelf motiveren om wat te doen?
Het moet inderdaad heerlijk zijn om al vanaf je eerste levensjaar bij de bejaarden te horen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Gellius het volgende:
En dan te bedenken dat iMax dit allemaal maar met de paplepel ingegoten krijgt. Wàt een bevoorrechte jeugd!
Laatst beluisterd dor iMax:quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
Joy Division biedt een samenvatting:quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik lees Dode Zielen, welke ik nog een kans geef. Misschien heeft het even nodig om me erin te trekken, ofzo.
In deze categorie is G. vooral gecharmeerd van 1-2-3-4 van Feist en Elmo en Nora.quote:
Het is niet mijn favoriete Russische schrijver, maar Dode Zielen is toch wel prettig leesbaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik lees Dode Zielen, welke ik nog een kans geef. Misschien heeft het even nodig om me erin te trekken, ofzo.
Ik kan niet tegen live-opnamen van JD.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:40 schreef Gellius het volgende:
Joy Division biedt een samenvatting:
http://www.youtube.com/watch#v=XFigYTtax0E&feature=related
Jij hebt Drs. P zien optreden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen live-opnamen van JD.
Hendrix niet live gezien hebben, alla. CCR, VU, de oude Stones, de oude Bowie, allemaal prima. Maar JD...
Het zou zomaar eens aan mijn vertaling kunnen liggen, Rainbow pockets. Al was ik over de Dostoevsky's die ik van Rainbow gelezen heb wel tevreden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriete Russische schrijver, maar Dode Zielen is toch wel prettig leesbaar?
Toevallig (of eigenlijk niet toevallig, want dat bestaat niet) staat er in de VN van deze week een stuk van maarten 't hart over vertalingen van Dode Zielen. Over dat de jaren '60 vertaling leuk was, maar dat de nieuwe die nu uit is nog veel beter is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens aan mijn vertaling kunnen liggen, Rainbow pockets. Al was ik over de Dostoevsky's die ik van Rainbow gelezen heb wel tevreden.
Ik heb Bowie, VU en Stones gezien, en vooral de laatsten waren inderdaad best oud.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan niet tegen live-opnamen van JD.
Hendrix niet live gezien hebben, alla. CCR, VU, de oude Stones, de oude Bowie, allemaal prima. Maar JD...
Oh, ja hoor, ik vind het heel fantastisch.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:11 schreef ShadyLane het volgende:
Is het, afgezien van het feit dat het voor jou wellicht wat snel komt, wel een acceptabele man?
Aardige bijverdienste dus?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef ShadyLane het volgende:
Cool. Onder scholieren is het een running gag om ergens halverwege een werkstuk "als u dit opmerkt krijgt u van mij tien euro" te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |