Het laagste punt ligt een deel van de Middellandse zee dat bij Griekenland hoort, dus bij Europaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien dat je in de atlantische oceaan nog lager komt? Maar meestal als er om 'laagste punt' wordt gevraagd hebben ze het over het vasteland, het laagste punt van Nederland is ook een polder, en het hoogste punt is ook niet Saba
Je kunt je afvragen of de middellandse zee uberhaupt bij 'Europa' hoort, trouwens
Hoezo?quote:
Kloon van wie dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:39 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Het duurde kennelijk een tijdje eer ze doorhadden dat het een kloon was.
Geen idee wat zijn originele account was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kloon van wie dan?
Westbroek , kloon gebande. Kliko.
banaantjeEE +1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Slovenie?
+1quote:
Mede door die slechte prestaties moest Nederland trouwens een uefa positie inleveren en wij wonnen een plaatsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Neleos het volgende:
Ik had na de uitschakeling van Twente geen zin meer om nog de andere wedstrijden te kijken, dus ik weet het niet. Maar ik kan wel gokken.
Standaard Luik en Club Brugge?
Tsja, het Belgische clubvoetbal is op dit moment gewoon beter dan het Nederlandse. Slechte zaak (voor de Nederlanders althans).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mede door die slechte prestaties moest Nederland trouwens een uefa positie inleveren en wij wonnen een plaats
quote:
Nouja, niet overdrijven. Dit is de eerste keer in heel lange tijd dat de Nederlandse clubs zijn uitgeschakeld en de Belgische niet, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja, het Belgische clubvoetbal is op dit moment gewoon beter dan het Nederlandse. Slechte zaak (voor de Nederlanders althans).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:05 schreef ScottTracy het volgende:
Moresnet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |