Ja die!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, nee, de Desigual was een kortstondige bevlieging. Het is flutkwaliteit, de modellen zitten niet super, en wat voor mij de grootste afknapper is: echt iedereen heeft het
O dat Vlaamse merk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Oh shit, hoofdletter vergeten in de TT. Afijn, mijn schoonzus raadde me een wat origineler Spaans merk aan: Dolores Promesas. Want dat verkopen ze alleen in Spanje en hier heeft dus niemand hetEn ik vind Who's That Girl ook leuk, dat is Vlaams.
doe ik ook nooit, je wilt toch altijd even passen of het echt goed staatquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:
Online kleding kopen durf ik niet echt.
O, ik ga even struinen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nog meer leuks zien?
La Fee Maraboutee
Rene Derhy
Blutsgeschwister
Allemaal helemaal niet superduur, maar je moet net weten waar je 't moet kopen
Méér op merkjes letten dus, in boetiekjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, da's King Louie. En Dude, Rene Derhy heb ik ooit in Frankrijk ontdekt, Fee Maraboutee verkopen ze bij een klein boetiekje hier om de hoek, en Blutsgeschwister, daar kwam Sigme mee.
Ghee is geklaarde boter. Smelt boter heel zachtjes zodat het niet kleurt. Giet het heldere, gele, bovenste af. Dat is ghee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
CUL-HULP GEVRAAGD! Wat is ghee? Kan ik dat in de supermarkt kopen, of bij de turk? Waar smaakt het naar en waardoor is het evt te vervangen?
Geklaarde boter!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
CUL-HULP GEVRAAGD! Wat is ghee? Kan ik dat in de supermarkt kopen, of bij de turk? Waar smaakt het naar en waardoor is het evt te vervangen?
Geklaarde boter. Koop je bij turk of toko. Kan evt vervangen door olie, maar is niet zo lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |