Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Robinhoo: hoe is het in Groningen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef Robinhoo het volgende:
was een grapje hoorben niet in groningen.
gewoon echt vanaf deeltje 1?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:58 schreef Mdrop het volgende:
Zou er iemand zo veel tijd over hebben om alle 'voorgaande' delen even op te sommen. Heb een idee (A).
zeker wel te doen, heb het grootste deel wel in MyAT staan denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was ook meer als grap bedoeld. Niet te doen voor deze reekss
klopt..quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is mooi kloten toch? Moeten met twee punten verschil winnen ofzo?
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint met D en eindigt op aniël ofniet?
Asquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
As
Millennium 2: De vrouw die met vuur speelde. Erg goed
Hehehe, het is een trilogie. Drie verfilmde boeken, paar weken terug heb ik deel 1 gezien, mannen die vrouwen haten, deel twee vandaag en over twee weken deel drie, Gerechtigheid.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef Assiej het volgende:
[..]nog nooit van gehoord, waar gaat ie over? behalve over een vrouw die met vuur speelt
Hmmm klinkt beetje als voodoo achtigquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehehe, het is een trilogie. Drie verfilmde boeken, paar weken terug heb ik deel 1 gezien, mannen die vrouwen haten, deel twee vandaag en over twee weken deel drie, Gerechtigheid.
In feite gaat het over een meisje dat omwille van haar vader erg fout behandeld is door de overheid en dus langzamerhand wraak neemt op papa en de mensen die haar verkeerd behandeld hebben. Erg goed verhaal en een goede reeks.
Voodoo? Nee hoor. Overheid heeft een overgelopen spion beschermd, om die reden is ze vanaf haar twaalfde geisoleerd opgesloten en na haar vrijkomst onder toezicht geplaatst alsof ze gestoord is. Wat dus niet zo is, maar verzonnen om papa de spion te beschermen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hmmm klinkt beetje als voodoo achtig
als jij maar niet gemeen word
In de bios gezien of op dvd ofzo
Klinkt wel spannendquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voodoo? Nee hoor. Overheid heeft een overgelopen spion beschermd, om die reden is ze vanaf haar twaalfde geisoleerd opgesloten en na haar vrijkomst onder toezicht geplaatst alsof ze gestoord is. Wat dus niet zo is, maar verzonnen om papa de spion te beschermen.
Samen met een journalist van het dagblad Millennium, probeert ze haar naam te zuiveren.
Weet ik ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom haalt hij Ruiz er dan ook uit?!
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik ook nietHaal die Parker er dan uit, verdammt!
Al is Ruiz moe, speelt hij nog beter dan die andere 10 bij elkaarquote:
Da's een feit in deze potquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al is Ruiz moe, speelt hij nog beter dan die andere 10 bij elkaar
Spreek je hetzelfde uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest even nadenken, maar je bedoelt Vujicevic dus
Mja, dat was niet het beste trio ooit daar voorin.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die kans die Wiezefiets had, had Ruiz mooi af kunnen maken. Wiezefiets heeft m verneukt
Mja, als Kufo en Stoch nou niet geblesseerd warenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dat was niet het beste trio ooit daar voorin.
Stoch gepasseerd, niks geblesseerd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, als Kufo en Stoch nou niet geblesseerd waren
Ooh Jezus!! Ooh grote grutjes! Wat maak je lange dagen met de vrachtwagen zeg!! Phoeeeee!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Redbaron het volgende:
hmm geen reactie op moi, dan maar pittn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Een kans was een groot woord maar iets meer tegenstand ... ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Uuh jullie hadden gedacht dat twente een kans zou maken tegen weder bremen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En waarom niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig zijn Heracles supporters wel engeltjes
Reageer dan ook inhoudelijkquote:
Truste!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Robinhoo het volgende:
Ik reageer niet meer, aners dword het te emotioneel, tot mon. tyfus
samequote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Nog tot 17:00 werken en dan: WEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!!![]()
ik ben speciaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:31 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
Wanneer ga je mij bij m'n voornaam groeten, Selma?.
nee niet zo speciaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.detwentsezorgc(...)/regio+Enschede+e.o.
Hoi Krea.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:31 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
Wanneer ga je mij bij m'n voornaam groeten, Selma?.
ik denk gewoon Kreaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Krea.Ik weet je voornaam niet eens.
Een beetje wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Je mag me wel gewoon Krea noemen. Sommige mensen hebben moeite met 'god'.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Krea.Ik weet je voornaam niet eens.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een beetje wel.Wij kennen elkaar oorspronkelijk van een tweede leven he.
je hoefde de clue niet te geven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen Frutselquote:
Krea dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag me wel gewoon Krea noemen. Sommige mensen hebben moeite met 'god'.
Jawel, voor de dommies onder ons. Of schaam je je voor die periode? Waren toch een paar leuke maandjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoefde de clue niet te geven hoor
Ha knulletjequote:
jarenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel, voor de dommies onder ons. Of schaam je je voor die periode? Waren toch een paar leuke maandjes.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Nog tot 12:15 werken en dan: WEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!!![]()
Maar die bacillen zweven nog wel rond hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Alle zieken zijn thuis, dus oppassen hoeft niet
En ik ben net weer beter
ja heb het best lang volgehouden daar, had op een gegeven moment een modellenbureau en een club daarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Joh!Ik heb het maar een paar maandjes gedaan.
vertel? vanwaar danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:16 schreef Kreator het volgende:
Zo. Nog 7 uur werken... leuk avondje geplanned staan.
Ja die club dat weet ik nog wel. Er waren er toch twee na elkaar? Eerst de Bassin en daarna FOKcafe toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja heb het best lang volgehouden daar, had op een gegeven moment een modellenbureau en een club daar
nee die club was veel later dan het fokcafe en was van mij zelfquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja die club dat weet ik nog wel. Er waren er toch twee na elkaar? Eerst de Bassin en daarna FOKcafe toch?
Bij dat modellenburo zou ik toch nooit aan de bak komen met mijn poppetje. Die heeft nog steeds dat newbie -uiterlijk.![]()
Arme meid.Met haar mooie blonde haartjes
en haar mooie figuurtje en die uberlelijke apekop.
Zorg dat je schaap wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:34 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben zoooooooo lam joh, dat ik het bijna grappig vind.
Ik blief altied ne kearl he.quote:
Ikke twee en dat is genoeg.quote:
Ik van die automaattroepquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ikke twee en dat is genoeg.
Kanis en Gunnink, de lekkerste koffie die er is.
Mijn pa drinkt er ook 10 op een dag, die kan niet slapen anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
10?Zit je dan niet te shaken van al die caffeine?
Daar kan ik nog niet eens een half bekertje van wegkrijgen.quote:
ik zit nu op 4quote:
5 hier, ik winquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:47 schreef haakon het volgende:
[..]
ik zit nu op 4En er volgen er nog veul meer.
En ik heb ook nog 2 blikjes golden power hier..
Je meot toch wat he.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet eens een half bekertje van wegkrijgen.![]()
Dat noemt men ook wel slootwater.
Nee joh. Het zijn geen grote mokken hè. Ik doe ze wel altijd sterker dan normaal. Maar na 10 merk ik niets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
10?Zit je dan niet te shaken van al die caffeine?
same herequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee joh. Het zijn geen grote mokken hè. Ik doe ze wel altijd sterker dan normaal. Maar na 10 merk ik niets.
Sterke koffiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee joh. Het zijn geen grote mokken hè. Ik doe ze wel altijd sterker dan normaal. Maar na 10 merk ik niets.
Maar als ik kan slapen is het 6 uur.. en dan wil ik zekers weer bierquote:
hier bij mij op het werk hebben we ook van die automaten koffie van DE.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:09 schreef haakon het volgende:
hier in ieder geval niet van dat automatengerei
doe ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hier bij mij op het werk hebben we ook van die automaten koffie van DE.
maar is niet altijd te pruimen met die suiker uit die automaat zelf.
daarom neem ik meestal de zwarte koffie en doe ik er gewone koffie melk en suiker klontjes bij in.dan smaakt het tenminste nog.
koffieautomaten van DE zijn wel goed idd !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hier bij mij op het werk hebben we ook van die automaten koffie van DE.
maar is niet altijd te pruimen met die suiker uit die automaat zelf.
daarom neem ik meestal de zwarte koffie en doe ik er gewone koffie melk en suiker klontjes bij in.dan smaakt het tenminste nog.
na de middag drink ik meestal colaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:53 schreef James-Hetfield het volgende:nummertje 8 hier nu
Iets anders is er hier gewoon ook niet te krijgen
hier ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:53 schreef James-Hetfield het volgende:nummertje 8 hier nu
Iets anders is er hier gewoon ook niet te krijgen
moej niet doen, krijg je kanker van... soms..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:05 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb zin in een peuk, maar oko weer niet. Vage shizzle.
Wouterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
kats verslapen vanmorgen
van lopen ga je ook dood.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef haakon het volgende:
[..]
moej niet doen, krijg je kanker van... soms..
van appels krijg ik de hik.
toch gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef haakon het volgende:
[..]
moej niet doen, krijg je kanker van... soms..
van appels krijg ik de hik.
ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
kats verslapen vanmorgen
dat had ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ook
pa kwam mijn kamer binnen:
"kom je er nog keer uit"?
ik: HOEZO HUH HOEZO
pa: "werken!?!?!?!"
ik: OOHJA GVD.
alweer aan 't zuipen geweest?quote:
Same herequote:
Goedemorgen Justinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering wat ben ik brak zeg.
Lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen Justin![]()
![]()
Koffie?
pafipo
[ afbeelding ]
Assiejquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Assiej het volgende:
Wat ben ik fit vandaag zeg![]()
Goodmorning
dan kruip je je bed weer inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef Fems het volgende:
Hahaha, Valt mee! Heb vooral koppijn van het weinig slapen!
mogguh!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Assiej het volgende:
Wat ben ik fit vandaag zeg![]()
Goodmorning
Ik moest lachen.quote:
20 minuten pas heah.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
pas op dat je je vis niet uitspuugt, da's zonde
omdat huilen meer moeite kost?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
20 minuten pas heah.
En jij weet niet waarom ik lach
Neu iets met cammen en Fokkers.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Lig er al in. Even essay inleveren en dan slapen
slaap lekkerquote:
nu nog 20quote:
same herequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef haakon het volgende:
ik moet nog tot 4 uur, daarna pilsennn
dan moet ik beginnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik moet nog tot 17:00 uur
http://www.oncyclopedia.n(...)_nieuws_te_vertellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waaromwas je zo ontroerd van je vette hap ?
luie flikkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik denk dat ik zo maar een keer uit me bed moet rollen
wat een slechte grappen zeg, en ook nog eens vertaald uit het engels, en alle 100 zijn ze exact hetzelfdequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef haakon het volgende:
[..]
http://www.oncyclopedia.n(...)_nieuws_te_vertellen
Roy?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Over 'n half uur naar boudrie!
Nee, de motorzaakquote:
ik geef 'm groot gelijkquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef haakon het volgende:
[..]
http://www.oncyclopedia.n(...)_nieuws_te_vertellen
niet echtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat een slechte grappen zeg, en ook nog eens vertaald uit het engels, en alle 100 zijn ze exact hetzelfde
Sanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
Back
Damn, dit is zo ongeveer de meest laid back vakantie ever
nou, ik ken betere vakantie'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
Back
Damn, dit is zo ongeveer de meest laid back vakantie ever
Tis hier al de hele dag rustig. En ik moet nog 4 uur.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Waar is iedereen? Een leven gevonden op google.nl?
Poor youquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tis hier al de hele dag rustig. En ik moet nog 4 uur.
Ja op zich wel. De tijd kruipt.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Strooooooo, druk bezig met het kunnen openen van een bestand
een bestand dat ik zelf aangemaakt heb/ga aanmakenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Mdrop het volgende:
[..], welke bestand.
Heb wel een persoonlijke overwinning. Het is me eindelijk gelukt om data vanuit een database rechtstreeks op twitter te knallen zonder een andere site
.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:12 schreef haakon het volgende:
hamer-techniek al geprobeerd, Wouter ?
nop, en ik wil het ook niet leren ivm de naam..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
Iemand die hier trouwens 'veel' kennis heeft van ajax (Scripttaal)?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef haakon het volgende:
[..]
nop, en ik wil het ook niet leren ivm de naam..
nope. ben al blij dat me c++ een beetje luktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
Iemand die hier trouwens 'veel' kennis heeft van ajax (Scripttaal)?
Lol eigenlijk niet nee, maar het is wel mooi wat je er mee kuntquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef haakon het volgende:
[..]
nop, en ik wil het ook niet leren ivm de naam..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
Iemand die hier trouwens 'veel' kennis heeft van ajax (Scripttaal) ;(?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | <html> <head> <base href="http://www.ajaxdaddy.com/ajax/ajax-instantedit/"> <style type="text/css"> body {color: white;background: #52616F;} a { color: white; } </style> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <title>Untitled Document</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="" /> </head> <body> <div style="border: 5px solid #D3ECFF;"> <span id="userName" class="editText"> "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum." </span> </div> <script type="text/javascript" src="javascript/instantedit.js"></script> <script type="text/javascript"> setVarsForm("pageID=profileEdit&userID=11"); </script> </body> </html> |
met Google kom je ook al een heel eind denk ik ofniet ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol eigenlijk niet nee, maar het is wel mooi wat je er mee kunt. Het meeste lukt nu wel aardig krijg het alleen niet terecht dat hij instellingen vast houd
.
MOS is goed bezig:
[ afbeelding ]
Ja maar niet wat ik zoek, maar komt allemaal wel goed, is compleet eigen project dus geen druktequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef haakon het volgende:
[..]
met Google kom je ook al een heel eind denk ik ofniet ?
Morgen Sneakerz
Ik wil je best proberen te helpen, denk alleen niet dat je er ver mee komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar niet wat ik zoek, maar komt allemaal wel goed, is compleet eigen project dus geen drukte. Heb het al een tijd opgelost met java maar ajax is geil om te zien
.
Nja als ik er echt niet uit kom dan roep ik later wel een keer, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik wil je best proberen te helpen, denk alleen niet dat je er ver mee komt
Hengelo, Twentebad neem ik aan ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja als ik er echt niet uit kom dan roep ik later wel een keer, morgen weer een dag. Nu eerst snel wat kleding inslaan en dan zwemmen in Hengelo
. Lang geleden dat ik dat heb gedaan
.
Ik de vlaskoel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Hengelo, Twentebad neem ik aan ?
Dat vind ik echt het vetste bad in omstreek
Ja twentebad idd, mwa vind Haaksbergen beter tenminste als dat nog 'omgeving' is , maar idd de duikplanken zijn goed te doen in Hengeloquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Hengelo, Twentebad neem ik aan ?
Dat vind ik echt het vetste bad in omstreek
FU, wat een kut gedoe daarquote:
Discozwemmen 2004 was altijd leuk hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja twentebad idd, mwa vind Haaksbergen beter tenminste als dat nog 'omgeving' is , maar idd de duikplanken zijn goed te doen in Hengelo.
[..]
FU, wat een kut gedoe daar.
discozwemmen is voor tienersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Discozwemmen 2004 was altijd leuk hoor.
Ik zit inderdaad nog lekker in de mooiste tijd van je levenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
discozwemmen is voor tieners![]()
oh wacht
zit je nog in de luiers?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad nog lekker in de mooiste tijd van je leven
Discozwemmen, ja dat waren nog is tijden, gewoon een half uur lang in die hal staan voor het zwembad voor we naar binnen mochtenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Discozwemmen 2004 was altijd leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |