Goede vraag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef padlarf het volgende:
Bij Star Trek reizen ze ook niet op lichtsnelheid heur. Ja, 1 keer, maar dat ging mis.
Waarom weet ik dit?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef padlarf het volgende:
Bij Star Trek reizen ze ook niet op lichtsnelheid heur. Ja, 1 keer, maar dat ging mis.
Waarom weet ik dit?
Heb je trouwens Mass Effect al uitgespeeld?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef padlarf het volgende:
Waarom weet ik dit?
Ohquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:02 schreef Appelknaller het volgende:
[..]!
Natuurlijk gaan ze wel sneller dan het licht in star trek, hoe kom je er op dat dat niet zo is?
Warp 10 gelijk stellen aan de lichtsnelheidquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja maar, eerst gingen ze Warp 10 halen en toen gingen die mensen stuk. Dus ik denk Warp 10 = lichtsnelheid.![]()
Maar dat is dus heul niet
Ja normaal gesproken kunnen ze ook niet veel harder dan 9. Maar in ST: Voyager zaten ze in ene fucking ver weg, dus toen dachten ze 'kom laten we eens kijken of het kan". Het kon dus ook, maar toen werden die mensen ineens allergisch voor zuurstof of water, 1 van de 2. En dan evolueren ze heul snel naar rare wezens. Dus zijn ze er maar mee gestoptquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef woads het volgende:
Waarom zetten ze er dan een warp 10 op?
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Warp 10 gelijk stellen aan de lichtsnelheid___________!
Waarom zouden ze anders moeten 'warpen' als ze niet met de lichtsnelheid zouden reizen?quote:
Naar mijn weten heeft Einstein vastgesteld dat een object met een massa nooit de lichtsnelheid zou kunnen halen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:48 schreef woads het volgende:
... met als gevolg dat we nog altijd niet met lichtsnelheid kunnen reizen.![]()
[ afbeelding ]
Einstein zat wel vaker fout.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:39 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Einstein vastgesteld dat een object met een massa nooit de lichtsnelheid zou kunnen halen.
Ergo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |