Haha, zo wou ik het dus niet noemen, maar ben het 100% met je eens.quote:
Ja, Eskimo's..quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:04 schreef HunnyBun het volgende:
Zouden er ook niet-gays mee rondlopen?
Eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
verschrikkelijk ik vind die laarzen al zowizo sowieso al lelijk
de meeste meisjes liegen ook over hun cupmaatquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef ukga het volgende:
Ik (m 23) heb ook uggs
Ugg classic short SAND (voor mannen dus)
[ afbeelding ]
Oja ik ben gen gayDe meeste meisjes vinde het leuk als jongens UGGs drage
boeie, als ze maar te versieren zijn vind ik het best. Ze liegen er maar een end op losquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef YourSavior het volgende:
[..]
de meeste meisjes liegen ook over hun cupmaat
Meisjes vinden gays leuk, dus vinden ze jongens met uggs leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef ukga het volgende:
Ik (m 23) heb ook uggs
[ afbeelding ]
Wat voor meisjes zijn dat dan? Meeste meisjes hier moeten er namelijk om lachen. Hier hebben wij ook al 2 van die homo's met Uggs (quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef ukga het volgende:
Ik (m 23) heb ook uggs
[ afbeelding ]
Of aan heteroseksualiteitquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef ukga het volgende:
De uggs zijn hier neit echt populair merk ik alweer. Je ziet ze toch genoeg op straat, maar die mensen doen dus niet aan Fok!
meisjes rond amsterdam amstelveen haarlem, hoofddorp, die regio.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef Drinky het volgende:
Wat voor meisjes zijn dat dan? Meeste meisjes hier moeten er namelijk om lachen. Hier hebben wij ook al 2 van die homo's met Uggs ()
Jij bent echt een ontzettende fag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef ukga het volgende:
[..]
dus elk meisje met UGGs is meteen lesbisch?
Ik vind het onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef ukga het volgende:
De meeste meisjes vinde het leuk als jongens UGGs drage
okequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Jij bent echt een ontzettende fag.
heb 2 paar all-stars, maar die zijn stuk,slecht,koud en gewoon van die 'geen merk' skate schoenen ;Dquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:36 schreef ukga het volgende:
wat voor schoenen dragen jullie eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zag vanochtend een man van 85 in het ziekenhuis voor werk, die vroeg of ik hem even wilde helpen zijn broek in zijn schoenen te doen. "da's zo lekker warm, of staat dat erg stom?" vroeg hij.
Ik: "nee hoor, da's zelfs erg hip op dit moment".....
Enough said
hihihi ja het is wat allemaal he ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:27 schreef Plums het volgende:
[..]! Dat is wel schattig
Ontopic: t is gay en vooral héél lelijk. Zijn sowieso lelijke schoenen imo. En ukga moet gewoon nog uit de kast komen..for God's sake, z'n UI is een vlindertje
Alleen Arnold mag die aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef Drinky het volgende:
Enige mooie laarzen voor een man(met functie)
[ afbeelding ]
Ja. Of gewoon gek en/of blind.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:48 schreef ukga het volgende:
[..]
hihihi ja het is wat allemaal he ?
Oja btw, half Santa Monica en australia loopt op uggs (ook de mannen) en vast nog wel meer steden in de wereld.
Die zijn dus allemaal homo?
Meelopers, dat in elk geval.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:48 schreef ukga het volgende:
[..]
hihihi ja het is wat allemaal he ?
Oja btw, half Santa Monica en australia loopt op uggs (ook de mannen) en vast nog wel meer steden in de wereld.
Die zijn dus allemaal homo?
Twijfelachtig?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef HunnyBun het volgende:
...mannen die laarzen over hun broek dragen?
Ik vind het nogal twijfelachtig![]()
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef ukga het volgende:
[..]
jij draagt natuurlijk strikt zelfgemaakte, of van-uit-ver-geimporteerde-unieke schoenen
Heel hip als je in de 18e eeuw leeft!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef HunnyBun het volgende:
...mannen die laarzen over hun broek dragen?
[ afbeelding ]
Dat heet mode, iets dat ik nooit zal begrijpenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:33 schreef Marouska het volgende:
. Ik heb dan ook oprecht nooit begrepen waarom ze bij vrouwen aan zijn geslagen:
't leven is raar ja. uggs-dragers ook. 14.gifquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef ukga het volgende:
oke, dus eerst was ik zwaar gay, en nu ben ik al gedegradeerd naar een blinde gek.
Het kan raar lopen op zo een fok-froum
hear, hearquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Dat heet mode, iets dat ik nooit zal begrijpen
MOET!! over de broek gedragen wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:32 schreef Joran-Joran het volgende:
De enige mooie laars is van Red Wing.
[ afbeelding ]
En die mag je best over je broek dragen.
Nog steeds gay.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:32 schreef Joran-Joran het volgende:
De enige mooie laars is van Red Wing.
[ afbeelding ]
En die mag je best over je broek dragen.
die glimmende jasjes is echt zooo mocro stiloww je weetsquote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef nouche het volgende:
wat vinden wij dan van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, ik vind zo'n vintage glimjasje van Adidas en Nike en zo, mits goed gecombineerd, vaak erg leuk staan. Nostalgie de gekste.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:29 schreef ukga het volgende:
[..]
die glimmende jasjes is echt zooo mocro stiloww je weets![]()
die trainingspakken van adidas zijn ronduit lelijk en tonen gebrek aan modegevoel. terwijld e mensen die ze dragen denken dat ze de shit zijn
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Twijfelachtig? Ik vind het gewoon gay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |