abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:29:25 #151
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78725982
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ook, krijg altijd barstende rugpijn. Mijn aanrecht is te laag
Bekend probleem.
Niet lachen, maar ik sta altijd wijdbeens af te wassen.
pi_78726012
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Afwassen is stom, inderdaad!

Was het nog druk gister trouwens? SMS-stalkers
Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wel andere gezellige mensen binnen!
It's always different in a dream.
pi_78726055
Weetje wat ik het meest irritant vind aan afwassen?
Dat wanneer je alles klaar hebt je opeens dorst krijgt, kun je je net schone vaat weer bevuilen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:37:33 #154
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78726260
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:31 schreef see-through het volgende:
Weetje wat ik het meest irritant vind aan afwassen?
Dat wanneer je alles klaar hebt je opeens dorst krijgt, kun je je net schone vaat weer bevuilen!
Eigenlijk zou je het inderdaad 1,5 dag ofzo onaangeroerd in de kast moeten kunnen laten staan
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:40:17 #155
290232 stellarium
daarom......
pi_78726363
Idd, maar aan de andere kant is het eerste schone kopje uit een volledige schone kast ook wel erg lekker.
pi_78726397
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef see-through het volgende:

[..]

Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wel andere gezellige mensen binnen!
Sorry

Wanneer ben je er weer? Kunnen we dan een wijntje doen...
pi_78726419
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:40 schreef stellarium het volgende:
Idd, maar aan de andere kant is het eerste schone kopje uit een volledige schone kast ook wel erg lekker.
Ik word er niet echt warm of koud van eigenlijk
pi_78726613
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:40 schreef stellarium het volgende:
Ja dat klopt wel, wanneer je een van de laatste glazen pakt denk ik altijd: K*t er moet weer afgewassen worden!
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:

Sorry

Wanneer ben je er weer? Kunnen we dan een wijntje doen...
Dat weet ik eigenlijk nog niet.... Maar daar kan wel over gesmst worden! Vanavond en morgenavond iig niet!
pi_78726693
Ik vanaaf en morgenavond ook niet...Misschien dat ik zondagmiddag nog even ga
pi_78727228
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vanaaf en morgenavond ook niet...Misschien dat ik zondagmiddag nog even ga
Ik weet t nog niet.

Pffff wat een grote afwas! Maar ik ben goed op weg!
pi_78727729
Succes met je afwas Ik breng mijn kopjes even naar de vaatwasser
pi_78728012
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef see-through het volgende:

[..]

Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wél andere gezellige mensen binnen!
pi_78728193
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:25 schreef swollywood het volgende:

[..]

Volgende keer kom ik wel even een drankje doen, beloofd. Was druk met sporten en voelde me niet heel erg fit gisteren. Dank aan Ibuprofen dat ik nog wat van mijn dag heb kunnen maken
pi_78728613
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ook, krijg altijd barstende rugpijn. Mijn aanrecht is te laag
Ook last van. En ben niet eens zo groot....

Trouwens Ellen, kwam je nog langs?

Belastingaangifte doen is gedaan trouwens. Best irritant met de wajong, waar in te vullen en wat dan in te vullen... Dus UWV en belastingdienst maar gebeld....
pi_78728737
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ook last van. En ben niet eens zo groot....

Trouwens Ellen, kwam je nog langs?

Belastingaangifte doen is gedaan trouwens. Best irritant met de wajong, waar in te vullen en wat dan in te vullen... Dus UWV en belastingdienst maar gebeld....
Nee ik kom niet meer langs, moet om 3 uur bij het uwv zijn dus dat is niet handig.
Ander keertje!
pi_78729502
Pfff afwas is gedaan hoor, nu was ophangen, shaggie roken, douchen en dan hopelijk een uitkering krijgen via het UWV.
pi_78731539
Zo best lui dagje aan het hebben hier. Na de boodschappen en lunch was ik lui, ging ik op de bank liggen met misty op schoot en vielen mijn ogen plots dicht! Naja wel lekker dat het kan.
2e was zit inmiddels in de droger, Misty ging nog even op de net opgevouwen was liggen! foto als bewijs gemaakt.
Hier ook afwas aan het doen, maar dan provisorisch. Oftewel bak vullen met heet water en sop. Afwas erin, even laten weken en dan met de borstel aaien en laten drogen op het aanrecht. Dat laatste is het nu aan het doen.
Nu ga ik even route plannen naar almere voor zaterdag en een geschikt plaatje vinden van een kolibrie voor mn schilderij...
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78731840
Ik ben recepten aan het zoeken.. Zin om a.s. zondag lekker culinair te doen!

- Knoflookmayonaise (lekker met een ciabatta)
-Pastasaus, bospaddelstoelen
-Panna cotta met chocolade
pi_78732181
oke ik heb om 1 of andere manier mn scroll van mn toutchpad stuk gemaakt... Help???

Klinkt goed cynt. Het is dat we al bij babs gaan eten. Ow en dat ik niet van paddestoelen hou
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78732542
Hou je niet van paddenstoelen? Champignons enzo zijn juist heeeerlijk!
pi_78732582
dat kan ik helaas niet met je eens zijn... smaken verschillen he
pi_78733089
Dag mag ook

Straks lekker boodschapjes doen!
pi_78733615
boodschappen doen leuk??? sinds wanneer? bij mij echt niet, zeker niet rond lunchtijd want dan lopen al die deltionfiguren rond, voor sauzijzenbroodjes en blikjes redbull :S zwaar vervelend.
En was vandaag nog wel de lunch vergeten wat ik in mn hoofd had. dus thuis maar wat anders in elkaar geflanst, was ook lekker
pi_78733788
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef Croli het volgende:
boodschappen doen leuk??? sinds wanneer? bij mij echt niet, zeker niet rond lunchtijd want dan lopen al die deltionfiguren rond, voor sauzijzenbroodjes en blikjes redbull :S zwaar vervelend.
En was vandaag nog wel de lunch vergeten wat ik in mn hoofd had. dus thuis maar wat anders in elkaar geflanst, was ook lekker
Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat maken Alleen moet ik nu voor schooltijd heen, dat is wel iets minder praktisch.
pi_78737510
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat maken Alleen moet ik nu voor schooltijd heen, dat is wel iets minder praktisch.
Ik heb ook helemaal geen hekel aan boodschappen doen, het is ergens wel lekker ontspannend, maar dan moet je wel genoeg geld hebben, want boodschappen doen en zuinig doen vind ik dan weer niks aan, tja laat dat nou net de laatste tijd aan de hand zijn, maarjaaaaa dat gaat ook wel weer over!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')