Bekend probleem.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, krijg altijd barstende rugpijn. Mijn aanrecht is te laag
Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wel andere gezellige mensen binnen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Afwassen is stom, inderdaad!
Was het nog druk gister trouwens? SMS-stalkers
Eigenlijk zou je het inderdaad 1,5 dag ofzo onaangeroerd in de kast moeten kunnen laten staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:31 schreef see-through het volgende:
Weetje wat ik het meest irritant vind aan afwassen?
Dat wanneer je alles klaar hebt je opeens dorst krijgt, kun je je net schone vaat weer bevuilen!
Sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wel andere gezellige mensen binnen!
Ik word er niet echt warm of koud van eigenlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:40 schreef stellarium het volgende:
Idd, maar aan de andere kant is het eerste schone kopje uit een volledige schone kast ook wel erg lekker.
Ja dat klopt wel, wanneer je een van de laatste glazen pakt denk ik altijd: K*t er moet weer afgewassen worden!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:40 schreef stellarium het volgende:
Idd, maar aan de andere kant is het eerste schone kopje uit een volledige schone kast ook wel erg lekker.
Dat weet ik eigenlijk nog niet.... Maar daar kan wel over gesmst worden! Vanavond en morgenavond iig niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Sorry![]()
Wanneer ben je er weer? Kunnen we dan een wijntje doen...
Ik weet t nog niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vanaaf en morgenavond ook niet...Misschien dat ik zondagmiddag nog even ga
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wél andere gezellige mensen binnen!
quote:
Ook last van. En ben niet eens zo groot....quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, krijg altijd barstende rugpijn. Mijn aanrecht is te laag
Nee ik kom niet meer langs, moet om 3 uur bij het uwv zijn dus dat is niet handig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ook last van. En ben niet eens zo groot....
Trouwens Ellen, kwam je nog langs?
Belastingaangifte doen is gedaan trouwens. Best irritant met de wajong, waar in te vullen en wat dan in te vullen... Dus UWV en belastingdienst maar gebeld....
Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef Croli het volgende:
boodschappen doen leuk??? sinds wanneer? bij mij echt niet, zeker niet rond lunchtijd want dan lopen al die deltionfiguren rond, voor sauzijzenbroodjes en blikjes redbull :S zwaar vervelend.
En was vandaag nog wel de lunch vergeten wat ik in mn hoofd had. dus thuis maar wat anders in elkaar geflanst, was ook lekker
Ik heb ook helemaal geen hekel aan boodschappen doen, het is ergens wel lekker ontspannend, maar dan moet je wel genoeg geld hebben, want boodschappen doen en zuinig doen vind ik dan weer niks aan, tja laat dat nou net de laatste tijd aan de hand zijn, maarjaaaaa dat gaat ook wel weer over!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat makenAlleen moet ik nu voor schooltijd heen, dat is wel iets minder praktisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |