Wordt ook vaak aangeraden: bellen en vragen naar de echte reden. Ervaring is een hele makkelijke afschudder. Is een beetje lastig als je net klaar bent met je opleiding............goh, joh, geen ervaring? Duh! Gelukkig zijn er ook bedrijven die verder kijken dan dat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Kekaa het volgende:
Mja, morgen maar even bellen denk ik.
Ben wel benieuwd aan welke functie eisen ik dan nog meer moet voldoen (en als ze zeggen ervaring, dan dan dan.... ga ik gillen ofzo).
Ik wil ook.....quote:
Dat is best ver reizen voor een stukje taartquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, het is zo'n heerlijk roze gebakje van een patisserie in Amsterdam
Ik ben er eigenlijk danig op uitgekeken. Ik eet misschien 1 van de 5 keer mee ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef Croli het volgende:
Ja duh, wie niet?!
Gisteren toetje van de maand van Mona; butterscotsch met chocoladesaus
He!!! Dit was ik niet. Volgesn mij zit er iemand thuis mijn account te gebruiken. Mevrouwtje blijf is van mijn acount af!!!!!quote:
Nee ik ben vanavond wel in Meppel, bij mien oma van Tilquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen!
Vanaaf nog drankje doen in PF? ( Na de film buurt ik even...)
Hee jij, mevrouwtje neemt de telefoon niet op! Te snel gepraat jij!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef stellarium het volgende:
[..]
He!!! Dit was ik niet. Volgesn mij zit er iemand thuis mijn account te gebruiken. Mevrouwtje blijf is van mijn acount af!!!!!
Ik ben ook in Meppelquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef see-through het volgende:
[..]
Nee ik ben vanavond wel in Meppel, bij mien oma van Til
Is een leuke bios met hele lekkere stoelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ben ook in Meppelmaar dan in de Bios.
Heeft mijn neef ooit nog gewerkt. Ik heb daar Flodder gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef stellarium het volgende:
[..]
Is een leuke bios met hele lekkere stoelen
Ik hap niet... ik hap niet... ik hap nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft mijn neef ooit nog gewerkt. Ik heb daar Flodder gezien
Jammer dat het in Meppel staat
Ben er nog nooit naar de bios geweest, toen ik nog in Steenwijk (quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef stellarium het volgende:
[..]
Is een leuke bios met hele lekkere stoelen
Mwoh de meppelerdagen of hoe het ook mag heten zijn wel leuk, zelfs ík heb me vermaakt bij mokum in Meppel!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft mijn neef ooit nog gewerkt. Ik heb daar Flodder gezien
Jammer dat het in Meppel staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |