alsjeblieft niet zeg, ik was hem al zat voordat hij MH was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Bol_Wan het volgende:
deze ben ik ook nog niet zat, verleng maar een weekje
Je schat 3fm echt te hoog in hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef -Hans- het volgende:
Ja, die John Mayer zou idd ook goed kunnen, maar als het Aviv Geffen - It's Alright is... WOW ! dan ga ik een feest bouwen. Die plaat is zo fijnLach me rot als ze met de Yeah Yeah Yeahs komen aanzetten
Dat blijkt wel weer <insert scheldwoord>. Heb echt 0,0% met die hele John Mayer en zijn grijze duiven muziek. Vreselijk.quote:
ja echt he, hij krijgt kleine zalen nog nauwelijks uitverkocht, goed dat 3fm deze onbekende artiest even op weg helpt.quote:
en nummer 1 in de kids top 20quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef -Hans- het volgende:
Lees ik dus net dat die John Mayer ook al Alarmschrijf is... Zou 'ie ook Superclip zijn bij TMF?![]()
mag pas over 2 uur en een kwartier!quote:
quote:
van jou zeker?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Voor de rest toch een hoop positieve reacties over de Megahit op Twitter. Tel maar 1 negatieve reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |