Ik 6 uur werkgroepen achter elkaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
5.5 uur geslapen en 4 uur powerwerkgroep gehad, dat mens praat snel en geeft nog meer aantekeningen
Klinkt zweverigquote:
Daarom moet je af en toe even een koffie/red bull/cola/suikerdrankje drinkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alleen de eerste 30 minuten pik ik meestal op..daarna is het gewoon ''''
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Ayca het volgende:
Het leven van Wik gaat niet over rozen.
Ehhquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom moet je af en toe even een koffie/red bull/cola/suikerdrankje drinken.
[..]
Hoe weet jij dat?
Hebben jullie geen fatsoenlijke Douwe Egbertstenten die wél lekkere (en durequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Rookert het volgende:
Vandaag weer 3 bakjes automaten koffie op, in 4 slokken weg, maar het werkt wel
Bestuurskunde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?
Ah, dat doet TheMagnificent van het turkentopic ook. Beviel het en heb je er veel aan gehad?quote:
Max Havelaar automatenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben jullie geen fatsoenlijke Douwe Egbertstenten die wél lekkere (en dure) koffie verkopen?
Al over je birthday depressie heen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef o.us het volgende:
Hoiiii
Jaaa wel lekker! En met jullie allemaal?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ous, kayfhalek?
Allang.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al over je birthday depressie heen?
Nice. Hier ook wel goed, alleen absurd moequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Jaaa wel lekker! En met jullie allemaal?
Ik heb hetzelfde voornemen. Tot die tijd houd ik mijzelf wakker met caffeïne.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben ook beetje moe, vanavond maar eens 9 uur slaap proberen te pakken
Mwah, het was in mijn geval een voltijd HBO-opleiding. Veel 'managementvakken'. Je hebt er op zich altijd wel wat aan natuurlijk, maar ik zie het toch vooral als een toegangsbewijsje voor functies waar je zonder diploma niet voor gevraagd wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, dat doet TheMagnificent van het turkentopic ook. Beviel het en heb je er veel aan gehad?
Ah, zo. Ik weet niet echt wat het verschil tussen HBO en WO is, maar het gaat er om dat je een leuke baan hebt weten te vinden. Althans, dat hoop ik voor jequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mwah, het was in mijn geval een voltijd HBO-opleiding. Veel 'managementvakken'. Je hebt er op zich altijd wel wat aan natuurlijk, maar ik zie het toch vooral als een toegangsbewijsje voor functies waar je zonder diploma niet voor gevraagd wordt.
Ik heb het makkelijk gehaald zonder veel op school te zijn - ik werkte gewoon 24 uur per week op kantoor en het laatste jaar 40 uur. Dus heel veel stelde het niet voor.
Je gelooft dat toch zelf nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga 6 uur opstaan en dan die opdrachten maken..já dat is wat ik ga doen. Ik heb er nu echt de kracht niet voor..
Nu nog zoeken in die teringverdragen en bundels ook..quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gelooft dat toch zelf niet![]()
Vroeg opstaan is hels
Kan ik me voorstellen. Zes uur lang opstaan is niet niks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga 6 uur opstaan en dan die opdrachten maken..já dat is wat ik ga doen. Ik heb er nu echt de kracht niet voor..
Je gaat het nu doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Grappig..quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zes uur lang opstaan is niet niks.
Luister naar deze wijze man, je moet het nu doen! Voor het te laat isquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt niet!
Ik ga nu (lees; zometeen) een tosti maken en lekker tv kijken
IVBPRquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nu nog zoeken in die teringverdragen en bundels ook..
Ga gewoon werkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt niet!
Ik ga nu (lees; zometeen) een tosti maken en lekker tv kijken
Nu een tosti maken? Ik denk dat het zo ook nog wel kan hoor..quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Luister naar deze wijze man, je moet het nu doen! Voor het te laat is.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nu een tosti maken? Ik denk dat het zo ook nog wel kan hoor..
Zo ben ik nou eenmaal..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Slaat ze zomaar mijn advies in de wind.
Jaweeeheeel! Ik ben gewoon een vrouw..die luisteren nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn tips worden niet gewaardeerd, ik merk het wel.
Jawel, maar selectiefquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaweeeheeel! Ik ben gewoon een vrouw..die luisteren niet
Verander danquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaweeeheeel! Ik ben gewoon een vrouw..die luisteren niet
Dat windt mannen dan weer op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kunnen we ook vrij weinig aandoen..
Wees een pionier, ga de geschiedenisboeken in als De Luisterende Vrouw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kunnen we ook vrij weinig aandoen..
Hhahahahahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wees een pionier, ga de geschiedenisboeken in als De Luisterende Vrouw.
Onorthodoxe hardleerse sarcastische botte lulquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Die House is echt vreselijk sexy..
Waar vind ik een man met zo een karakter?
Ja maar maar ik verander em dan in een moslim..like duh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Onorthodoxe hardleerse sarcastische botte lul
Denk jij nou echt dat Gregory House ook maar te veranderen valt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar maar ik verander em dan in een moslim..like duh.
Hij lacht je hard uit, hinkt weg met zijn wandelstok, jij voelt je vernederd, maar vindt dat woest aantrekkelijk en loopt alsnog achter hem aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar maar ik verander em dan in een moslim..like duh.
Misschien door mij wel?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat Gregory House ook maar te veranderen valt?
Hij geeft je een tik met z'n wandelstok en loopt hinkt gemeen lachend weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien door mij wel?![]()
HAHAHAH zo stom..vrouwen die denken dat ze mannen kunnen veranderen
Nou als iemand me uitlacht dan loop ik diegene niet achterna. Ik heb wel een beetje zelfsrespect hoor..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij lacht je hard uit, hinkt weg met zijn wandelstok, jij voelt je vernederd, maar vindt dat woest aantrekkelijk en loopt alsnog achter hem aan.
Zo zal het gaan en niet anders
Hij kijkt je "quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou als iemand me uitlacht dan loop ik diegene niet achterna. Ik heb wel een beetje zelfsrespect hoor..
Ik heb verder niet zoveel te melden vandaag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Sjaakz, heb jij vanavond je lolbroek aangetrokken of zo?
Wellicht zou ik hem wel achterna willen lopen maar dat zou ik niet doen..ben ik te trots voor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij kijkt je "![]()
![]()
" aan en beent weg. Zo dan.
Je weet niet wat je moet en doen en gaat uiteindelijk toch achter hem aan.
Ik heb nog wel meer te zeggen, maar anders zeg je weer dat ik doe alsof ik je kenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wellicht zou ik hem wel achterna willen lopen maar dat zou ik niet doen..ben ik te trots voor.
Doe dan maar niet hé.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer te zeggen, maar anders zeg je weer dat ik doe alsof ik je ken
Geen sluimerende gevoelens die je met ons wil delen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb verder niet zoveel te melden vandaag.
Mijn gevoelens sluimeren nooit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen sluimerende gevoelens die je met ons wil delen?
Ze barsten meteen los? Als een oud omaatje iets te lang over het boodschappen in haar boodschappentas stoppen doet, mep je haar met een ferme klap aan de kant?quote:
Nee, daar moet ik van glimlachen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze barsten meteen los? Als een oud omaatje iets te lang over het boodschappen in haar boodschappentas stoppen doet, mep je haar met een ferme klap aan de kant?
Een glimlach die gepaard gaat met een valse, honende lach?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik van glimlachen.
Dan zou het geen glimlach meer zijn. Nee, ik heb een zwak voor oude vrouwtjes. Oude mannetjes ook. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen hebben beide voor mij wel een streepje voor op de rest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een glimlach die gepaard gaat met een valse, honende lach?
Ze zijn meestal zo aandoenlijk en hebben dit land opgebouwd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan zou het geen glimlach meer zijn. Nee, ik heb een zwak voor oude vrouwtjes. Oude mannetjes ook. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen hebben beide voor mij wel een streepje voor op de rest.
Oja wantquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef Montelly het volgende:
Rookert het wordt weer smullen vanavond!!!!!
Je vindt de Volkskrant een propagandakrant? De telegraaf is zeker geheel objectief.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef Montelly het volgende:
Rookert het wordt weer smullen vanavond!!!!!
Gasten: PvdA-leider Wouter Bos, oud-staatssecretaris van Justitie Nebahat Albayrak en oud-minister voor Wonen, Wijken en Integratie Eberhard van der Laan blikken terug en vooruit en schrijver Bart Chabot volgde in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen de PvdA in Enschede.
PvdA heeft zich weer aan avondje teeeveeelisie ingekocht. Propaganda op en top!
![]()
![]()
Vanavond is Pvd(A) 100x de volkskrant![]()
pffff....Albayrakquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Rookert het volgende:
Ga dan wel even kijken als ik het trek, ben moe
Ze is al bezet, montelly:quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
pffff....Albayrak![]()
turkish delight
quote:
quote:
neeeeeeeeeeen....ik geniet liever van dit politieke vertoning..quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Sjaakz het volgende:
Je kan ook 'Freddy got fingered' kijken.
Iets meer van Montelly´s niveau?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Sjaakz het volgende:
Je kan ook 'Freddy got fingered' kijken.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef Montelly het volgende:
Ik vind dit zo ranzig trouwens he...loopt nu een debat bij NOVA op NL2..
Hebben ze tbv politieke correctheid allochtoonse publiek op achtergrond gezet. Zodat je continu een moslima MET hoofddoek ziet en een hamid/rachid.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |