Mijn kater vocht juist nooit en de poes altijdquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij vecht echt vaak de laatste tijd, altijd overal korstjes enzoOnze poes vecht nooit
Kendra is echt kankerlelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
duurde het laden zo lang?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
NOU NA EEN KLEIN UURTJE START IK EINDELIJK SIMS 3.
Moest al mijn downloads nog installeren.quote:
Devvie, stomme bosmongool.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
Hallo, mit der kaak von radio funf drei acht
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
Hallo, mit der kaak von radio funf drei acht
ehm, jah hallo, habben sie etwas verloren?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:15 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
[..]
alzo alzo, was sagen sie da?
DOE EENS TOF, BEL MET EEN MOFquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:15 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
[..]
alzo alzo, was sagen sie da?
Krieg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
ehm, jah hallo, habben sie etwas verloren?
Wie is zij ook alweer? Ik vind altijd dat ze zo'n irritant hoofd heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach, scheise nog mal joh. Sie verpeste meine grappe, du arscholch.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
ehm, jah hallo, habben sie etwas verloren?
Und mein originäler accountquote:
Ow, ze zag r wel heel lief uit, net een teddybeertjequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kater vocht juist nooit en de poes altijd
Bowie was angstig (en heel groot en sterk en t sloeg nergens op dat ie zo bang was) en Nesha was overmoedig en viel alles aan wat maar bewoog en die was klein en dik.
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wie is zij ook alweer? Ik vind altijd dat ze zo'n irritant hoofd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |