abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 21:57:56 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78865315
idd DF, leuk zo! jammer dat je zo ver weg woont, had het wel leuk gevonden om die twee kereltjes naast elkaar te zien.
eli zei net ook al "beer bleven?" en toen ging hij beer zoeken. vond ik best knap eigenlijk. 'beer bleven' is een stuk moeilijker dan 'waar beer' lijkt me.
en eli kan tot 10 tellen 'een, twee, die, hier, hijf, ses, seven, acht, negen, tiennnn!' de v aan het begin van een woord lukt niet. het is dus ook hogel en hisje. en mmmmmmm-lolen Hij krijgt 'molen' niet uit zn strot geperst, zo lief!

hij was zoooo lief vandaag. de hele tijd vrolijk en lief. de wereld is maar 1 keer is de wereld vergaan vandaag.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 7 maart 2010 @ 21:59:04 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78865399
Alle kleuren benoemen in de tram (die mevrouw voor ons heeft grijs haar he mama? ) en alles tellen. Tot 10 gaat prima, maar daarna is het elf, dertien, zestien, twaalf

Linde snapt niet wat 'mijn moeder' betekent, maar ze gebruikt het wel erg graag. Dan vraag ik of ze eerst even op gaat ruimen voordat ze wat nieuws pakt en dan zegt ze "Nee dat mag niet van mijn moeder." Als ik dan vraag wie ik ben, kijkt ze me aan of ik gek ben en zegt ze "Mama natuurlijk gekkie".

En ze heeft een nieuw stopwoordje van de opvang meegenomen: "lieverdje". Wil jij mij zo een verhaaltje voorlezen lieverdje?
pi_78867479
Wat een hoop ontwikkelingen allemaal!

Klinkt wel schattig. Lieverdje.

Ik ga morgen met Damian naar de huisarts. Hij heeft een nare uitslag op zijn handen/vingertjes.
Afgelopen week al wat plekjes op zijn vingertoppen maar toen dachten mijn vriend en ik dat hij zich lichtjes verbrand had aan de verwarming oid. Maar nu staat het bloed er gewoon op en heel zijn handen zijn droog, harde plekken (haast eeltachtig), gerimpeld en ook bultjes.
Ik ben benieuwd wat het is...
  zondag 7 maart 2010 @ 22:40:40 #204
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_78867984
Appelsap, dat klinkt me niet bekend als kinderkwaaltje.. Wel een beetje als de exceem van mijn moeder, en dan wat ontstoken. Hopelijk heeft de huisarts een prettig antwoord..

Davinia, dan moeten we maar eens iets regelen.. Halverwege ergens?

En Linde blijft een lieverdje!

Chris kent de kleuren ook wel, maar als hij geen zin heeft is alles blauw.
Qua klanken gaat het hier en daar nog wel mis. De K is sowieso moeilijk, vooral aan het begin van woorden. (hij heet tis, we eten een toekies en, we spelen tiekeboe). Sommige andere klanken ook nog, dus het is af en toe een mooi raadspelletje. Maar hij doet zijn best.

Zaterdag waren we even naar de schoenenwinkel. Na een paar minuten kwam ik erachter dat er een want verdwenen was. Maar gelukkig wist Chris me prima aan te wijzen, dat hij de want op de aanbiedingstafel voorin de winkel had neergelegd.. Mafkees
Laatst thuis ook al met de afstandbediening. Had hij hem in zijn KDV-tas gestopt. Ik maar zoeken, vraag het ook maar eens aan Chris, en hij loopt zo naar zijn tas.
  maandag 8 maart 2010 @ 07:25:13 #205
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78876771
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Stiemie het volgende:
Alle kleuren benoemen in de tram (die mevrouw voor ons heeft grijs haar he mama? ) en alles tellen. Tot 10 gaat prima, maar daarna is het elf, dertien, zestien, twaalf

Linde snapt niet wat 'mijn moeder' betekent, maar ze gebruikt het wel erg graag. Dan vraag ik of ze eerst even op gaat ruimen voordat ze wat nieuws pakt en dan zegt ze "Nee dat mag niet van mijn moeder." Als ik dan vraag wie ik ben, kijkt ze me aan of ik gek ben en zegt ze "Mama natuurlijk gekkie".

En ze heeft een nieuw stopwoordje van de opvang meegenomen: "lieverdje". Wil jij mij zo een verhaaltje voorlezen lieverdje?
hahaha, dat lieverdje. Volgens mij komt dat van de creche.
Ik hoor hier ook teksten als " liefje, lukt het ? " " pak je schoenen maar. liefje"

Appelsap, dat klinkt gek die plekken op zijn vinger. Klinkt als bloedblaren of zoiets. Ben benieuwd.
pi_78878039
De huisarts is er morgen pas weer.
Ik denk zelf eczeem of misschien een schimmelinfectie ofzo.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:16:50 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_78879450
Hier had Ruben gisteren ineens wat pukkeltjes/bultjes op zijn knie. Viel me op omdat hij geen broek aanhad
Ook even in de gaten houden dat het geen eczeem is of iets in die richting.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 maart 2010 @ 11:04:22 #208
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78881131
Hier sinds enkele dagen Rachel rare uitslag om haar mondje (geen koortslip kan ik zeggen als ervaringdeskundige ) Als ik dan een zalfje op basis van calendula gebruik wordt het iets minder, tot dat mw alles erafgelikt heeft.. dan komt het weer in alle heftigheid terug. Het lijkt een allergische reactie te zijn op bepaalde vetten ( die voorkomen in Mayonaise, boterkoek, vaseline en bluebandboter) Nu vraag ik me af wat wijsheid is, een puur calendula zalfje scoren straks of is er een andere optie?
Het is geen krentenbaard oid, het zit puur rond haar mond, verder op t lichaam een gaaf huidje.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 8 maart 2010 @ 11:09:08 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_78881288
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef maffemuts het volgende:
Hier sinds enkele dagen Rachel rare uitslag om haar mondje (geen koortslip kan ik zeggen als ervaringdeskundige ) Als ik dan een zalfje op basis van calendula gebruik wordt het iets minder, tot dat mw alles erafgelikt heeft.. dan komt het weer in alle heftigheid terug. Het lijkt een allergische reactie te zijn op bepaalde vetten ( die voorkomen in Mayonaise, boterkoek, vaseline en bluebandboter) Nu vraag ik me af wat wijsheid is, een puur calendula zalfje scoren straks of is er een andere optie?
Het is geen krentenbaard oid, het zit puur rond haar mond, verder op t lichaam een gaaf huidje.
check!

Heeft Ruben ook gehad en is vanzelf opgehouden. Ik had dat als klein kind als ik tomatenspul had gegeten, dan leek het net alsof de tomaat bleef zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78881382
Chris heeft ook af en toe uitslag na het eten van vette saus (mayo, knoflook). Maar bij hem verdwijnt het na een uurtje of 2 vanzelf weer. Hij heeft er ook helemaal geen last van. Dus ik laat het maar zo..
Maar ik hoor wel vaker dat kinderen dat een periode hebben, en er vanzelf overheen groeien..
  maandag 8 maart 2010 @ 13:14:52 #211
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78885985
wij hebben een echte plas op de wc

'T was vast per ongeluk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:37:40 #212
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78886815
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:
wij hebben een echte plas op de wc

'T was vast per ongeluk
*O**O*
en bedankt voor de reactie's
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78887142
Maar het begin is er
pi_78887471
Wat goed Ticootje! Wat vond ze er zelf van?
  maandag 8 maart 2010 @ 13:56:22 #215
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78887632
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:53 schreef appelsap het volgende:
Wat goed Ticootje! Wat vond ze er zelf van?
Ze vindt het keigaaf.

Ik vind het nog wat onhandig, met luier aan en uit... Ze heeft nu van die broekjes (liddl passen heel goed, pampers zijn voor haar ondingen, huggies hebben ze niet bij onze AH)

Maar goed, ik ben er niet echt heel erg mee bezig, maar als ze heeft gedoucht of net ervoor mag ze even "pjassen". Anders ben ik de hele dag bezig met een kind dat op het toilet wilt zitten...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78888184
Wat lief dat ze het zelf zo gaaf vindt!
Wij zijn ook op die manier begonnen met het aanwennen.
pi_78906362
Hier zojuist de laatste kies gespot. Ok, het tandvlees is nog maar net open, maar dan zijn we compleet. Zijn we voorlopig echt verlost van die tandjes ellende
pi_78906647
Df, jeuj de laatste kies, ik heb geen idee wat er bij Meike nog bij moet komen.
Tico, goed zeg, plassen op de wc!
Stopwoordjes....hier ook, of "moeilijke" woorden die wel interessant klinken."oma...binnenkort!"
huh wat bedoel je? "nou gewoon binnenkort, oke?"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 8 maart 2010 @ 20:56:03 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78907287
Zo he Chris al aan zijn laatste kies bezig! Heerlijk lijkt het me als dat kiezengebeuren achter de rug is.

En Jen gewoon al pjassen op je wc Wat snel zeg!

Appelsap vervelend dat de huisarts er niet was. Heeft Damian er ook last/pijn van?

Meike met binnenkort Heerlijk he als ze van die moeilijke dingen gaan zeggen zonder een idee van de betekenis te hebben... Linde heeft tegenwoordig iets met 'vrijdag'. Oh vrijdag heb ik ook pizza gegeten of nee ik ga niet mijn schoenen aandoen, dat doe ik vrijdag
  maandag 8 maart 2010 @ 21:00:35 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78907532
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef maffemuts het volgende:
Hey, wat raar, Dean heeft ook al een week of wat rode ruwe uitslag rond zijn mondje, geen pukkeltjes oid, maar wel ruwe huid .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:02:41 #221
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_78907641
Maffemuts en Vivi..

Een collega van mijn vertelde dit vanmiddag onder de lunch ook..
Haar zoontje heeft exact hetzelfde..
Die had daar ook een bol gezichtje bij, en de dokter vertelde dat dat de bof is/was!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_78908138
Ik heb ook geen idee hoeveel kiezen Damian nog moet krijgen. Ik geloof dat hij ze allemaal al een tijdje heeft?

Stiemie, Kent ze de andere dagen van de week wel?
Damian zegt altijd: over een uurtje of iets in die richting!

Damian heeft erg veel last van zijn handjes. Het lijkt echt heel snel veel erger te worden.
Ik hoop maar dat het snel morgen is. Ik zei vanmorgen nog tegen de assistente dat ik wel een dagje kon wachten, maar ik vind dat we morgen echt wel langs moeten.
Aan hand 1 heeft hij 'alleen' last van zijn duim en de rest van zijn hand is wel rood, droog, opgezet en wat uitslag. De andere hand gaat er steeds slechter uitzien.
1 vingertje, daar zit een grote kloof in en het lijkt haast wel een gat te worden, 1 grote blaar erop en zijn vel lijkt los te laten. Het lijkt ook ontstoken maar dat weet ik niet zeker. Zijn andere vingertjes gaan ook die richting op en hij heeft een soort van uitslag. Het bloedt ook maar ik mag het absoluut niet schoonmaken.
pi_78908337
Och Appelsap, dat klinkt niet goed nee, ik heb het verhaal niet gelezen, maar hoe komt hij eraan?
komt het door het weer?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 8 maart 2010 @ 21:17:52 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78908516
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Maffemuts en Vivi..

Een collega van mijn vertelde dit vanmiddag onder de lunch ook..
Haar zoontje heeft exact hetzelfde..
Die had daar ook een bol gezichtje bij, en de dokter vertelde dat dat de bof is/was!
De bof? Lijkt me sterk na een BMR .
  maandag 8 maart 2010 @ 21:20:19 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78908667
Wat zielig Appelsap, ik zou toch naar de HAP bellen hoor, heeft ie erg veel pijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')