hahaha, dat lieverdje. Volgens mij komt dat van de creche.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Stiemie het volgende:
Alle kleuren benoemen in de tram (die mevrouw voor ons heeft grijs haar he mama?) en alles tellen. Tot 10 gaat prima, maar daarna is het elf, dertien, zestien, twaalf
![]()
Linde snapt niet wat 'mijn moeder' betekent, maar ze gebruikt het wel erg graag. Dan vraag ik of ze eerst even op gaat ruimen voordat ze wat nieuws pakt en dan zegt ze "Nee dat mag niet van mijn moeder." Als ik dan vraag wie ik ben, kijkt ze me aan of ik gek ben en zegt ze "Mama natuurlijk gekkie".
En ze heeft een nieuw stopwoordje van de opvang meegenomen: "lieverdje". Wil jij mij zo een verhaaltje voorlezen lieverdje?
check!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef maffemuts het volgende:
Hier sinds enkele dagen Rachel rare uitslag om haar mondje (geen koortslip kan ik zeggen als ervaringdeskundige) Als ik dan een zalfje op basis van calendula gebruik wordt het iets minder, tot dat mw alles erafgelikt heeft.. dan komt het weer in alle heftigheid terug. Het lijkt een allergische reactie te zijn op bepaalde vetten ( die voorkomen in Mayonaise, boterkoek, vaseline en bluebandboter) Nu vraag ik me af wat wijsheid is, een puur calendula zalfje scoren straks of is er een andere optie?
Het is geen krentenbaard oid, het zit puur rond haar mond, verder op t lichaam een gaaf huidje.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef Ticootje het volgende:![]()
wij hebben een echte plas op de wc
![]()
![]()
'T was vast per ongeluk
Ze vindt het keigaaf.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:53 schreef appelsap het volgende:
Wat goed Ticootje! Wat vond ze er zelf van?![]()
Hey, wat raar, Dean heeft ook al een week of wat rode ruwe uitslag rond zijn mondje, geen pukkeltjes oid, maar wel ruwe huidquote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef maffemuts het volgende:
Hier sinds enkele dagen Rachel rare uitslag om haar mondje (geen koortslip kan ik zeggen als ervaringdeskundige) Als ik dan een zalfje op basis van calendula gebruik wordt het iets minder, tot dat mw alles erafgelikt heeft.. dan komt het weer in alle heftigheid terug. Het lijkt een allergische reactie te zijn op bepaalde vetten ( die voorkomen in Mayonaise, boterkoek, vaseline en bluebandboter) Nu vraag ik me af wat wijsheid is, een puur calendula zalfje scoren straks of is er een andere optie?
Het is geen krentenbaard oid, het zit puur rond haar mond, verder op t lichaam een gaaf huidje.
De bof? Lijkt me sterk na een BMRquote:Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Maffemuts en Vivi..
Een collega van mijn vertelde dit vanmiddag onder de lunch ook..
Haar zoontje heeft exact hetzelfde..
Die had daar ook een bol gezichtje bij, en de dokter vertelde dat dat de bof is/was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |