Ik vind mezelf dan echt zo stom, want soms is het om iets heel kleins dat dan volledig uit de hand loopt.
Hij wilde net spelen, ik zei 'nee, even wachten' waarop hij zich bovenop me stort en ik dus vind 'nee is nee'. En dat is eigenlijk vooral omdat hij dus echt totaal helemaal nooit zomaar luistert.
'Sasha gooien' 'nee' = toch doen. Sasha nog een keer? (Maakt niet uit wat) 'nee' = toch doen.
Echt. Niets lijkt tot hem door te dringen.
Waardoor ik weer ga twijfelen of ik dan niet veel te vaak nee zeg, maar hij mag gewoon niet zelf op het opstapje gaan staan en zijn handjes wassen, en gooien met een bal mag ook niet, en 20 keer tubbies kijken ook niet en... en... en... Ik voel me soms heel naar en streng terwijl het ook idd echt vaak genoeg gewoon leuk is, maar dit soort dingen zuigen me helemaal leeg lijkt het.

Bwuh... Zo stom. In de woonkamer willen fietsen, ben ik dan echt zo'n trut dat het niet mag? Nadat we net een half uur buiten hebben gelopen en gefietst? Valt wel mee toch?
Nou ja, morgen heb ik vast weer spijt van mij gezever, maar soms vraag ik me echt af of ik het dan echt zo fout doe.

En dan echo't dat AP topic door mijn hoofd en dan voorzie ik hier echt totale chaos als ik op die manier met hem om zou gaan.