oh.daarom.dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Memmel het volgende:
Van Pampers had ik ze. Daar staat nl Bob de Bouwer op en dat is natuurlijk een must have voor een dame van 2.
KP waarom was jij niet in Blijdorp....effe denken.....omdat jij altijd moet werken op vrijdag en ik er niet bij na heb gedacht dat het dus vakantie was en jij dus ook wel had gekund en mijn ouders vroegen of ik mee ging op hun abonnement. Daarom. Dus.
Jaaaa, memmel for juf !quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef Memmel het volgende:
Twaalf?Oja, ik was op zoek naar die Pabo opleiding...
Dat ja. Ik zeg (bijna) altijd "Het is hoog tijd, nog eventjes en je gaat naar bed." Of zoiets dergelijks. En wat hier ook heel goed gaat is laatste keer, of nog één keertje. En daar wel consequent in zijn. En proberen te bedenken waarom je kind per sé iets wil doen. Als je je daarin kunt inleven maakt het het ook makkelijker om iets toe te staan. En wat ik ook vaak doe is bij mezelf nagaan of ik iets écht belangrijk vind. En dan heb ik het verhaal van indertijd Sugar in mijn hoofd (in kleutertopic, of eigen topic??), over M die een tekening voor een vriendinnetje had gemaakt maar die uiteindelijk niet wilde afgeven. Sugar hield voet bij stuk want wilde consequent zijn. Maar de sfeer was helemaal niet meer gezellig. Ik probeer er dan vaak een draai aan te geven, of een soort van compromis te sluiten waarbij het iig níet lijkt alsof Thies alsnog zijn zin krijgt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef YPPY het volgende:
Ik merk dat het goed werkt om iets te zeggen voordat het zover is. Dus 'je mag nog even spelen'. ' We gaan dadelijk weg'. 'Nog een laatste keer van de glijbaan.' Het uiteindelijke moment komt dan minder onverwachts.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Memmel het volgende:
En ze heeft vandaag haar plasdiploma gehaald! Hoe scheetig is dat!!
Het werkt goed he de gang?quote:
Wij hebben geen boven.... Tot zover blijft ze netjes op de plek waar ik haar neerzet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons niet, meneer gaat of op het kruipluik staan stampen, of probeert de voordeur open te doen, of loopt de trap op naar boven.
Vandaar maar gewoon op het houten bankje in de kamer.
Whaaahhaha! geweldig!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Stond hij aan het hekje te rukken en duwen: Sasha citroen eten!![]()
Hij is nog nooit in de buurt van een citroen geweest, kent het alleen uit een boek.
Vandaag nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
En KP, waar ik nou zo benieuwd naar ben, gilt Floor dan ook niet meer in het vervolg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |