Alsof een postcount iets zegt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef TNA het volgende:
Ze moeten MEN uit de postcount halen.
in jilla is geen inetta?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Hij zit in jilla dus hij kan het niet zijn
Denk het wel , of dontahte op de jilla pc'squote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
zitten z'n neefjes weer te posten![]()
[..]
Of hij is ontsnapt via een tunnelquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Denk het wel , of dontahte op de jilla pc's
Ik moest bijna lachen , echt bijnaquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Of hij is ontsnapt via een tunnel
het kan hoor, was laatst gebeurd, in Bredaquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:26 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ik moest bijna lachen , echt bijna
die kan je ook buigenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:28 schreef Cosmo. het volgende:
met een lepel
maar je kan ook andere dingen doen met een lepel!
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
How is that possible?
En voordat ie iets met een FA krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:32 schreef KathrynDodd het volgende:
tong80 heeft 114 per dag, westbroek 217, maar het zal nog een decennium duren voordat ie hem voorbij gaat ofzo
De baas heeft in mijn topic gepostquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
En voordat ie iets met een FA krijgt.
Ik post nu pas hoor..quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
De baas heeft in mijn topic gepost
Om precies te zijn:quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:32 schreef KathrynDodd het volgende:
tong80 heeft 114 per dag, westbroek 217, maar het zal nog een decennium duren voordat ie hem voorbij gaat ofzo
In Engeland zou je er geld op kunnen zetten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:58 schreef Guuskeee het volgende:
Dus met deze snelheid duurt het inderdaad ruim 10 jaar voordat Westbroek tong80 inhaalt.
Ik ook.quote:
eerst: ruk je recht of links?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef Westbroek het volgende:
Ik kan proberen harder te gaan, maar dan moet iemand mijn rechterhand zijn.
Kun jij met één hand je veters strikken als je 10 seconden te tijd hebt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan heb je dus geen rechterhand meer nodig?
ik strik mn veters altijd met mn neusharen, anders kan ik mijn bier niet vasthouden en smsen tegelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:13 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Kun jij met één hand je veters strikken als je 10 seconden te tijd hebt?
Ik doe alles met de fax.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik strik mn veters altijd met mn neusharen, anders kan ik mijn bier niet vasthouden en smsen tegelijk
Ik draag ook wolvenshirts in mijn vrije tijd.quote:
Jij hebt tieten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Guuskeee het volgende:
ik ga voor mijn konijnen shirt
[ afbeelding ]
Ze moeten dat hele kansloze forum met hardeschijven en al verbranden. Ik snap echt niet wat het praktisch nut van die complete bagger is.quote:
Het is leuker dan een potje Ganzenbord met het gezin.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ze moeten dat hele kansloze forum met hardeschijven en al verbranden. Ik snap echt niet wat het praktisch nut van die complete bagger is.
Als ik niet zo'n lange warming up nodig had gehad was mijn gemiddelde ook hoger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Pffff.. Dat is niks. Vroegah had ik een gemiddelde postperdag van over de 350. 3k piste ik in een weekje er doorheen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ze moeten dat hele kansloze forum met hardeschijven en al verbranden. Ik snap echt niet wat het praktisch nut van die complete bagger is.
ja idd, dat merk ik aan je postcount en op de manier hoe jij post.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:46 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Ik leef in mijn eigen wereld.
Dan mij dus.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Mertofzo het volgende:
[..]
ja idd, dat merk ik aan je postcount en op de manier hoe jij post.
autist
ik las prehistoriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |