What are we going to do tonight? We'll do what we do every night! Taking over the world!quote:
Zo ben ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Creepy. Maar cute.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dus GF twittert gewoon in de KSC!.
its pinky its pinky and the brain brain brain brainquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What are we going to do tonight? We'll do what we do every night! Taking over the world!
GF geeft zijn collegas geen koffiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dus GF twittert gewoon in de KSC!.
Dat was leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
its pinky its pinky and the brain brain brain brain
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
its pinky its pinky and the brain brain brain brain
Morgen lieffie!quote:
Het enige leuke aan die tekenfilm, die drie beesten vond ik weer geen drol aan.quote:
Bwhehehe. Met Sharky!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Het enige leuke aan die tekenfilm, die drie beesten vond ik weer geen drol aan.
En natuurlijk "when will the hurting stop". Oh wacht, dat is van Eek the Cat
Ja! Eek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige leuke aan die tekenfilm, die drie beesten vond ik weer geen drol aan.
En natuurlijk "when will the hurting stop". Oh wacht, dat is van Eek the Cat
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen lieffie!Lekker geslapen?
Ja, maar die kregen later toch hun eigen "spinoff' als tekenfilm? De thunderlizards sloegen niet echt aan had ik het idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Eek!
The pain, the agony, the horror! When does the hurting stop!
En eigenlijk was dat van de Terrible Thunderlizards![]()
Van die 2 prehistorische mannetjes
De thunderlizards vond ik niet zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:38 schreef Pheno het volgende:
Ja, maar die kregen later toch hun eigen "spinoff' als tekenfilm? De thunderlizards sloegen niet echt aan had ik het idee.
Koffie, thee en koekjes voor LL dan maar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay we kunnen dus niet in het systeem nu
oftewel: ik kan geen reet doen
Goed idee, al hoef ik niet koffie EN theequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Koffie, thee en koekjes voor LL dan maar!
Met jou de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De thunderlizards vond ik niet zo.
Oh dat is hier ook wel es geweest. Toen ben ik maar naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay we kunnen dus niet in het systeem nu
oftewel: ik kan geen reet doen
ik laat mensen graag kiezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed idee, al hoef ik niet koffie EN thee
Nja ze zijn eraan bezig, het werk wel hoor, we mogen er alleen niet in nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is hier ook wel es geweest. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
er zijn hier zoveel systeemen dat er altijd wel 1 is die het wel doetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is hier ook wel es geweest. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
dat doen we altijd overdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ze zijn eraan bezig, het werk wel hoor, we mogen er alleen niet in nu
hebben 2e server gekregen voor het duits bedrijf en alles krijgt nu een update
het is een extern bedrijf die dat doet voor ons, dus ik neem idd wel aan dat die ook gewoon kantoortijden hanterenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doen we altijd overdag.overwerk
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn hier zoveel systeemen dat er altijd wel 1 is die het wel NIET doet
wel goed doen dan he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
er zijn hier zoveel systeemen dat er altijd wel 10 is zijn die het wel NIET doen
quote:
Werkse en ik ook aan jou!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:57 schreef friemelaar het volgende:
HOOGSTE TIJDaan 't werk
Laterss samen![]()
Tot later Liev'k zal aan je denken
![]()
![]()
![]()
quote:
Verslavend dat liedje!quote:
Nog effiesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
![]()
alweer ontevreden klanten
gek he, als de service geen overuren mag maken maar de klant wel garantie verwacht
ben blij als ik hier weg ben
Klagen ze bij mijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog effiesEn voor vandaag: zen yin yang en veel thee drinken
![]()
Whehehe, ja dat zijn de fijnsten... NOT! Adem in adem uit en lach ze inwendig maar uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klagen ze bij mij
hallo, wat kan ik eraan doen dat de brancarddrager afgebroken is?
heb je je weer gruwelijk misdragen op een brancardquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klagen ze bij mij
Ze ducttape aanbieden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klagen ze bij mij
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je je weer gruwelijk misdragen op een brancard
quote:
Ik zei gewoon: het is niet gebruikelijk dat de receptioniste (want dat ben ik op vrijdag) de servicewerkzaamheden verricht, dus aangezien ik niets gelast heb, zal ik u even doorverbinden met de serviceafdelingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, ja dat zijn de fijnsten... NOT! Adem in adem uit en lach ze inwendig maar uit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je je weer gruwelijk misdragen op een brancard
Gek genoeg vonden ze dat niet voldoendequote:
Whehehe, mooi is dat....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei gewoon: het is niet gebruikelijk dat de receptioniste (want dat ben ik op vrijdag) de servicewerkzaamheden verricht, dus aangezien ik niets gelast heb, zal ik u even doorverbinden met de serviceafdeling
en toen (na doorverbinden) sukkel
[..]
sorrie, mannen in uniform he...
[..]
Gek genoeg vonden ze dat niet voldoende
gf komt zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:18 schreef JortK het volgende:
LAPO ninja opgelet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |