dat jij niet komt wil nog niet zeggen dat de rest niet komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
een meet? Laat me niet lachen zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
HOAXquote:
wie zegt dat ik niet kom dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat jij niet komt wil nog niet zeggen dat de rest niet komt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
de cijfers van de KSC ga ik eventueel vandaag zetten tussen 10 en 12 uur
je voelt je gewoon gedwongen stats te plaatsen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 maart ben je weer terug in de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet kom dan?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je voelt je gewoon gedwongen stats te plaatsen he?
oh nee, dat wordt wel erg krap.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
13 maart ben je weer terug in de bewoonde wereld
spoiler? Tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik plaats ze als een ander dat niet doet
bij jouw werkt de spoiler wel?
de kelder uit ja?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik naar boven
zie jullie dadelijk weer
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh nee, dat wordt wel erg krap.
bij mij werken ze dus op het moment nietquote:
quote:
Ik geloof niet dat iemand anders de cijfers nog interessant vindt. De KSC kan dan ook beter omgedoopt worden tot [GF SC] als ik zo kijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je voelt je gewoon gedwongen stats te plaatsen he?
sodeju..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand anders de cijfers nog interessant vindt. De KSC kan dan ook beter omgedoopt worden tot [GF SC] als ik zo kijk.
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben we wel eens zo'n TT gehad!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand anders de cijfers nog interessant vindt. De KSC kan dan ook beter omgedoopt worden tot [GF SC] als ik zo kijk.
[ afbeelding ]
[KSC #1.583] De enige echte Goldfinger SC deel 1!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we wel eens zo'n TT gehad!.
laf of mai laifquote:
Beter eet je die zooi gewoon opquote:
Kuukquote:
Ah, dus GF twittert gewoon in de KSC!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[twittermode]
ik lees fok!
[/twittermode]
[twittermode]
ik ga koffie halen
[/twittermode]
[twittermode]
collega's willen ook koffie
[/twittermode]
Dat kan daarna.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter eet je die zooi gewoon op.
[..]
Kuuk
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
volgende week weer sushiom de ondertrouw te vieren
!
We will take over the world!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Wat een hoop pinguins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |