Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
joah, dat stukje kwam net voorbij in 't liedje dat ik luisterdequote:
Okequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat stukje kwam net voorbij in 't liedje dat ik luisterde
ik kap er zo mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
SePonog maar 2,5 ook werken vandaag
Buurse is ook kut.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:24 schreef Fems het volgende:
Weten jullie dat buurse helemaal niet in de OP staat?
Hoi trouwens
Al mijn sperma gaat naar Femke.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
Goei'ndag.
Ja San, geef hier die parfum
doe eens lief
en Machiel, Html is soms leuk
tenminste dat vond ik wel...
Robin, heb je je testament al klaar? anders mag je nog niet de pijp uit gaan
Krijg je nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
Goei'ndag.
doe eens lief
Ik ben al gestoptquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Al mijn sperma gaat naar Femke.
Jawel! anders doe ik ook niet je nagelsquote:
Z'n linker hand valt toch wel mee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Assiej het volgende:
[..]Thankgod
wil niet weten waar dat ding van jou overal geweest is
NIET IN MIJ!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Assiej het volgende:
[..]Thankgod
wil niet weten waar dat ding van jou overal geweest is
Dan nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jawel! anders doe ik ook niet je nagels![]()
Schatjes, ben even aankleden
zul je zien, komt de tnt kerel aanwandelen terwijl ik in mijn blote.. sta
Net als toen bij het Diekman! Meppen zegquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Straks komt Brugge met wapens, dan zou het kunne
Je woont aan de haverkampweg in Enschede?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
Vrouw Haverkamp, vrouw Haverkamp. Wat heb ie grote tieten!
TVP!
staat de webcam al klaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
Goei'ndag.
doe eens lief
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je woont aan de haverkampweg in Enschede?
In mijn linkerhand??quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Z'n linker hand valt toch wel mee?
De enige plaats waar je pielemuis is geweestquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige plaats waar je pielemuis is geweest
Nee dat zegt ze net, hij is nog niet in haar gekomenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:32 schreef haakon het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat die ging komen
Ik trek met rechts.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige plaats waar je pielemuis is geweest
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
Fruts bedankt, dankzij mijn fantasie heb ik nu een stijve op het werk.
Ow, anders had ik je nog kunnen kennen ookquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:24 schreef Fems het volgende:
Weten jullie dat buurse helemaal niet in de OP staat?
Hoi trouwens
dan moet je bambino de schuld geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef Mdrop het volgende:
OP: Plaatsen in Twente, moet dit niet plaatsen/gehuchten ofzo zijn, dulder is en zal nooit een dorp ofzo worden, en zo zijn er meer.
Dan vervang je links door rechts. Problem solvedquote:
Oh ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, anders had ik je nog kunnen kennen ook
Waar is kusjesdag gebleven
HEUL NIET JE HEBT GEEN GELIJK.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vervang je links door rechts. Problem solved
Schreeuwen is ook een teken van zwaktequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HEUL NIET JE HEBT GEEN GELIJK.
dolphia oost toch?quote:
Oke.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schreeuwen is ook een teken van zwakte
Waarom kan ik me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke.
Je hebt geen gelijk, er hebben ook schattige meisjes aangezeten.
Zou ik ook zeggen, maar je buro ging echt wel omhoogquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
Was een grapje hé Fruts. Maar ik kan geen PI instellen op mijn mobielEn er ook geen zien.
Haverkampweg = Eschmarke?quote:
Jij ookquote:
Lieverdquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ow, anders had ik je nog kunnen kennen ook
Waar is kusjesdag gebleven
ik dacht dat je zaterdag wat anders zeiquote:
Ja, dat is waar. Maar, ik ga niet zeggen waar op de Eschmarke ik zit, straks ga je me stalkenquote:
anders ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar, ik ga niet zeggen waar op de Eschmarke ik zit, straks ga je me stalken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar, ik ga niet zeggen waar op de Eschmarke ik zit, straks ga je me stalken
werkenfokken ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Fems het volgende:
Wat doen jullie eignelijk de hele dag?
Content Center van Autodesk Inventor overkopieren naar de netwerkschijf, 3 hours and countingquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Fems het volgende:
Normaal school , tijdens vakantie werken en fok.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Fems het volgende:
En bier zuipen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal school , tijdens vakantie werken en fok.
Dat was Assiejquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Maar mevrouw wilde wel weten hoever ik van de ceeduuzend afwoonde op de thij en waar precies
Verder dan de stentorlaan of de haverkampweg kom ik eigenlijk nooit
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was AssiejIk laat wel een indruk achter he.
niet zo veelquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Fems het volgende:
en als Frutsel niet oppast een indruk tussen de ogenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak daar maar een afdruk vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als Frutsel niet oppast een indruk tussen de ogen
Heb ik al.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak daar maar een afdruk vanVan m'n vuist.
Assiej heeft geen cup E dat klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, maar dat jij vergeleken wordt met assiej, dat klopt niet!
Inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, maar dat jij vergeleken wordt met assiej, dat klopt niet!
Ik ook! Wij lijken op elkaar!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
InderdaadWij lijken totaal niet op elkaar. Ik drink bier.
Nogal... lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
je laat wel een indruk achter he?quote:
modbedreiging!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als Frutsel niet oppast een indruk tussen de ogen
quote:
bad girlquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak daar maar een afdruk vanVan m'n vuist.
San krijgt een kusje en ik een note?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nogal... lekker![]()
[..]
je laat wel een indruk achter he?
[..]
modbedreiging!note 11
[..]![]()
[..]
bad girl![]()
Edit: ik ben een meisje. Ik heb borsten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
San krijgt een kusje en ik een note?
Nee maar qua karakter en doen lijken wij op elkaar.quote:
Ik was toch al de jouwequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee maar qua karakter en doen lijken wij op elkaar.
Trouwen?
ja, ik heb een leuter. als ie niet lief gaat doen dan ga ik 'm keihard swaffelenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Edit: ik ben een meisje. Ik heb borsten.
De meeste mannen vinden borsten leukerquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik heb een leuter. als ie niet lief gaat doen dan ga ik 'm keihard swaffelen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden borsten leuker
maar hij hoeft het ook niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden borsten leuker
Ik wil het voor de wet~!!!!!!!quote:
Dat is waar... Maar dan krijg je weer een notequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar hij hoeft het ook niet leuk te vinden.
Dan moet je wachten tot ik m'n Dillian pumps heb.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wil het voor de wet~!!!!!!!
he, die kutnotes ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar... Maar dan krijg je weer een note
welke nattigheid?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wil het voor de wet~!!!!!!!
Moet ik die voor je kopen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot ik m'n Dillian pumps heb.
Dat zij onze 'perongeluk-kan-gebeuren kindjes' gaat verzorgenquote:
dan zou ik maar snel aan 't stukadoren gaanquote:
Ze kosten 1500 euro ongeveerquote:
Ja, dahaaagquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat zij onze 'perongeluk-kan-gebeuren kindjes' gaat verzorgen
komt daar ook wel eens wat 'oud' spul voorbij?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef haakon het volgende:
http://www.realhardstyleradio.nl/webplayer/index2.php
hard werkn gek !
San krijgt wel meer dan een kusjequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
San krijgt een kusje en ik een note?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
San krijgt wel meer dan een kusje
Jij krijgt nix
Nog groterquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef Incolumis het volgende:
dan worden haar borsten nog 2 maten groter
En als dat niet meer kan verkies ik een trap van een koe of zoquote:
zeker, net zany en dv8 met nothing else mattersquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komt daar ook wel eens wat 'oud' spul voorbij?
doe dan van een paard, daar kun je makkelijker bij toch ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als dat niet meer kan verkies ik een trap van een koe of zo
Ik duw je wel van de trap.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
En als dat niet meer kan verkies ik een trap van een koe of zo
Koeien trappen harder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:44 schreef haakon het volgende:
[..]
doe dan van een paard, daar kun je makkelijker bij toch ?
Maar, dan kan ik m'n nek breken en het geeft geen garantiequote:
Als het niet werkt, of je breekt je nek, dan pak ik wel een breinaald.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef Samzz het volgende:
Maar, dan kan ik m'n nek breken en het geeft geen garantie
Nah, waarschijnlijk ben ik dan gewoon dood, maar mocht het niet zo zijn, ga je gang.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het niet werkt, of je breekt je nek, dan pak ik wel een breinaald.
pagina 1 hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een half uur weg en we zitten alweer op pag. 3
ik hou ze wel vastquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog groterMén, dan mag ik er wel steunpilaren voor aanschaffen.
Laat ik het anders formuleren, koeien trappen eerder en gerichter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef haakon het volgende:
[..]
mwoa, dat valt wel mee denk ik, ik denk dat het allebei wel werkt
zag Control The Mind al staan, verder totaal geen fan van Nothing Else Matters (alleen van de unieke 3 maats kick in dat nummerquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:43 schreef haakon het volgende:
[..]
zeker, net zany en dv8 met nothing else matters
nu bijna afgelopen: control the mind.
EDIT: NU RAGE van TECHNOBOY ! blijft zooo'n fijn nummer
koeien trappen eerder ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren, koeien trappen eerder en gerichter.
Ik doe het met eredivisie live, wat is het voordeel aan Sat1 danquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, zometeen na het werk even Sat1 programmeren, en dan om 20:45 lekker vanuit mn bedje naar Werder - Twente kijken
Jij hebt zeker nooit Blondes opgedrevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:03 schreef haakon het volgende:
[..]
koeien trappen eerder ?
whehe dan heb jij nog niet vaak met koeien gewerkt
of jij hebt gewoon fokking agressieve koeien gehad
zeeeker welquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit Blondes opgedreven
Waarschijnlijk is het voordeel dat, als je geen EL hebt je toch mooi kan kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik doe het met eredivisie live, wat is het voordeel aan Sat1 dan?
Justin zal ook wel geen EL thuis hebben, net zoals ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik doe het met eredivisie live, wat is het voordeel aan Sat1 dan?
ff de site van je kabel-exploitant checkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Kreator het volgende:
Sat1. Dat is vast niet via de kabel gewoon te kijken hè.
Nee tot vorig jaar nog wel maar is later vervangen door die Humpapa muziek kroam. Nog wel via de 'analoge' schotel te ontvangen en de digitale kabel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Kreator het volgende:
Sat1. Dat is vast niet via de kabel gewoon te kijken hè.
Welke kroeg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef Robinhoo het volgende:
Maar ik kijk lekker toch in de kroeg
Toch niet bij de oale kroesquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef Robinhoo het volgende:
Maar ik kijk lekker toch in de kroeg
Mogen we mee lachenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:17 schreef Fems het volgende:
Ik ben nu uitgaanfoto's aan het kijken! Gister foto;s van vriendinnetje gekregen die altijd camera mee heeft! Hehehehehe, ik lach mezelf meerdere malen uit
Heb die lui nog stroom danquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Robinhoo het volgende:
Naar Enschede misschien, anders Oale Kroesch
Linkquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:17 schreef Fems het volgende:
Ik ben nu uitgaanfoto's aan het kijken! Gister foto;s van vriendinnetje gekregen die altijd camera mee heeft! Hehehehehe, ik lach mezelf meerdere malen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je loopt een beetje achterquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mogen we mee lachen?
[..]
Heb die lui nog stroom dan![]()
?
Dat weet ik ook wel, maar 90% van Fleringen hapt nog steeds op die vraag :p. Eigenaar kwam toch ooit van de wereldkaart of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achterEr zit allang nieuwe eigenaar.
Nou dan. Kutrunderen. Helemaal de stierenquote:
Ja weetniet precies hoe dat heet. Maar ergens in Tubbigquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar 90% van Fleringen hapt nog steeds op die vraag :p. Eigenaar kwam toch ooit van de wereldkaart of niet?
Joa richting 't vass (A).quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja weetniet precies hoe dat heet. Maar ergens in Tubbig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joa richting 't vass (A).Ja dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zie edit
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Ja stieren moet je wel mee oppassen inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dan. Kutrunderen. Helemaal de stieren
Paarden trappen niet snel, koeien eerder.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]MOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
clubmuziek![]()
MOS gaat waarschijnlijk dicht![]()
Zovaak is een groot woord maar woont familie + vriendin kameraad woont daarquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja weetniet precies hoe dat heet. Maar ergens in Tubbig
En hoezo spreek je zovaak Fleringen volk
WTF... WAAROM?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
MOS![]()
clubmuziek![]()
MOS gaat waarschijnlijk dicht
PM EENS NAMEN VAN DIE LUI VAN FAMILIE EN VRIENDIN ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zovaak is een groot woord maar woont familie + vriendin kameraad woont daar+ en er zijn ook wel is mensen uit fleringen bij bruins
.
Je gaat me stalkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
PM EENS NAMEN VAN DIE LUI VAN FAMILIE EN VRIENDIN ?
omdat ze er een flat naast gaan bouwenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zovaak is een groot woord maar woont familie + vriendin kameraad woont daar+ en er zijn ook wel is mensen uit fleringen bij bruins
.
[..]
WTF... WAAROM?
Nee, maar in Fleringen ken je iedereen.quote:
Oke, maar label blijft wel bestaan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
omdat ze er een flat naast gaan bouwen
dan zul je wel weer zien dat er mensen gaan klagen, eerst flatje kopen, en dan klagen dat er zoveel lawaai is
http://www.ministryofsound.com/blog/blogDetail.aspx?n=668
PMquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, maar in Fleringen ken je iedereen.
Wie je familie is heb ik wel zo'n ideeMarcel?
Ja toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is SAT1 geen gewoon Duits kanaal?![]()
volgens mij niet echt hoort die niet echt in het rijtje ZDR, WDR, ARD etc.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is SAT1 geen gewoon Duits kanaal?![]()
Ik ken jou kameraadquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar label blijft wel bestaan?
[..]
PM.
----
Pssst...
[ afbeelding ]
Jepquote:
Sat.1 is a privately owned German television broadcasting station. Sat.1 was the first privately owned television broadcasting station and started one day before RTL Television.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij niet echt hoort die niet echt in het rijtje ZDR, WDR, ARD etc.
Ja gewoon duits kanaal dus. Volgens ziggo tenminste.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij niet echt hoort die niet echt in het rijtje ZDR, WDR, ARD etc.
maar nu is de vraag, heeft Justin digitale tv of nog gewoon via de kabel (coax)?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja gewoon duits kanaal dus. Volgens ziggo tenminste.
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/
Ik kan de PM wel lezen maar niet reageren op mijn mobielquote:
http://messages.fok.nl/pda/quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kan de PM wel lezen maar niet reageren op mijn mobiel
Moet je via fobo naar PM's gaan. Dan kan het welquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar hij kent mij alleen van gezicht denk ikHeb hem wel eens gesproken. Cristel is buurmeisje van mijn neef/kameraad.
Neef/kameraad = broertje van Debby(ie)quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar hij kent mij alleen van gezicht denk ikHeb hem wel eens gesproken. Cristel is buurmeisje van mijn neef/kameraad.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
Ik ga voor de behulpzaamsheidsprijs vandaag.
Ja ik ben dus ook neefje van Debbyquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neef/kameraad = broertje van Debby(ie)?
Oja dat klopt ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook neefje van Debby
IK OOOOOK.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef Fems het volgende:
IK VERVEEEEEEEEEEL ME!
quote:
Vermaak ons dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:45 schreef Kreator het volgende:
IK NIET>
hmm, is die ergens centraal terug te vinden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
Ik ga voor de behulpzaamsheidsprijs vandaag.
Geen idee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, is die ergens centraal terug te vinden?
Ik snap niet dat ze niet overal een redirect hebben voor mobiele telefoons, word gek van al die links met mob. m. /mob /m enz. op fokquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, is die ergens centraal terug te vinden?
Sweet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja gewoon duits kanaal dus. Volgens ziggo tenminste.
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/
Als je dan toch naar huis gaat, kan je mij ook komen vermakenquote:
oe.. dat klinkt wel erg foutquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dan toch naar huis gaat, kan je mij ook komen vermaken
Nee, blijf! Ik hou toch niet zo van borsthaar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
*dansje doet*
*borsthaar laat zien*
*beseft dat er geen borsthaar is*
*aftaait*
Het is zo stoutfout als je het zelf maaktquote:
Wij hebben weer wat gemeenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, blijf! Ik hou toch niet zo van borsthaar.
Tot zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Ja, huis inderdaad. En Samzz vermaecken dan.
ja, dat kan in je instellingen. 1 vd tabs.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:07 schreef Mdrop het volgende:
Poging 2: Is het mogelijk om je FOBO link uit te zetten, als dat zo is heb ik dat gedaan maar waar ;p?
Het zal wel, kan hem niet vinden, zal er ooit wel weer tegen aan lopenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja, dat kan in je instellingen. 1 vd tabs.
Nath!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, jullie gaan wel weer erg snel
Heel erg moequote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zo stoutfout als je het zelf maakt
Teveel gewerkt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel erg moe
Maar verder wel goed! Metjou?
Robin komt ookquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:
Ga je ook naar dat feest dinges?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:22 schreef Robinhoo het volgende:
mooi twente kiekn doar en lekkere wijven zoals fems die van stukadoors houden.
Welk feest?quote:
Ja, afgelopen 4 dagen sluit. Vanmorgen weer 'vroeg' op om te werken. Maar nu 2 dagen vrij!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Teveel gewerkt?
Met mij gaat het goed! Eerste versie essay klaar en vanavond lekker naar stukafest. Verder een beetje confused, maar ach
Studentenkamerfestival. ALlemaal wat kleinere 'artiesten' die op studentenkamers optreden!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, afgelopen 4 dagen sluit. Vanmorgen weer 'vroeg' op om te werken. Maar nu 2 dagen vrij!
Mooi dat je je eerste versie klaar hebt!
Stukafest?
Ah, klinkt tof!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Studentenkamerfestival. ALlemaal wat kleinere 'artiesten' die op studentenkamers optreden!![]()
Hmm, tot sluit is wel lang! brr.
Zal een mooie bende ween op die kamersquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Studentenkamerfestival. ALlemaal wat kleinere 'artiesten' die op studentenkamers optreden!![]()
Hmm, tot sluit is wel lang! brr.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef Fems het volgende:
Poeh, ik heb een toetje wat je dikmaakt!
Hahaha, sukkel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, ik weet nog wel 'n goeie manier om gewicht te verliezen!
Als je toch bezig bent, maak er dan meteen wat extra. We komen er zo aanquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:02 schreef Fems het volgende:
Hahaha, sukkel!
Maar jij houdt ook van lekker eten, probeer dit eens:
Klop wat slagroom met suiker
Rasp een appel
Pak wat besjes (ik had ze helaas niet)
Knijp een citroen een beetje uit.
Mix yoghurt met slagroom, geraspte appel, besjes citroen.
mjamm
sukkelquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha, sukkel!
Maar jij houdt ook van lekker eten, probeer dit eens:
Rasp een appel
mjamm
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als toch bezig bent, maak er dan meteen wat extra. We komen er zo aan![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, mien vretn steet ook op 14.gif
eensquote:
Joa goed hè. Knapp'n met dat spöl.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gaspedoalemmer!, hoe is 't met die oale busse van oe?
zou nice zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens
PSV binnen 5 minuten 1-0 voor, straks gaan ze het ook nog redden tegen HSV
probeer dit eens:quote:
een jurkjequote:
AAN niet GAANquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
probeer dit eens:
Rasp een appel
Had ik dinsdag al aan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
een jurkjestaat jou goed!
naakt is geen optie?quote:
Dat zeg ik, je schort. Staat je goed!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef Fems het volgende:
AAN niet GAAN
owja, dat van stukafest had ik gelezen, maar zo niet welke user dat gepost hadquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Stukafest en daarna op stap denk ik!
ik ga met je mee in die busse van oe!, wat doet dat dit ding qua mrb? aardig wat of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je schort. Staat je goed!
WAT IS HET GEWORDENquote:
Och, slechts ¤ 1492,00 per jaar. En als km-heffing werkelijkheid wordt iets van ¤4500 per jaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga met je mee in die busse van oe!, wat doet dat dit ding qua mrb? aardig wat of niet?
wat voor busse hej da? foto's?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Och, slechts ¤ 1492,00 per jaar. En als km-heffing werkelijkheid wordt iets van ¤4500 per jaar
Wow, vertyft!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Och, slechts ¤ 1492,00 per jaar. En als km-heffing werkelijkheid wordt iets van ¤4500 per jaar
Ik ga als meisje vanavond!quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor busse hej da? foto's?
Weet ik, kameraad heeft zo'n bus van de sloop opgehaaldquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was de voorganger, met bull-bars!
Vet! Daar kun je serieus verkeersborden omver mee rijden zonder ook maar een krasje aan over te houdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Robinhoo het volgende:
Weet ik, kameraad heeft zo'n bus van de sloop opgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |