jammer dat je niet het fatsoen hebt om dat stuk van de modjes er uit te laten. Want je 'vergeet' voor het gemak even waarom het topic op slot is gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Underdoggy het volgende:
Noem het beestje bij zijn naam "allochtoon"
Juist welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef donthate het volgende:
Maar voor dit soort discussies is FB toch niet bedoeld? had gewoon ff met zijn alle normaal gereageerd en dat gescheld en die onzin maar in onzin gehouden?
al gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 19:59 schreef Arn0 het volgende:
Notenbalk lezen inmiddels met FACE.
Schopje naar MUZ?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:02 schreef Louis22 het volgende:
Wat lul je? Je blameert jezelf, heropen dat topic nu maar.
Blijkbaar wel, aangezien het topic op slot is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
Ook geen vraag dus wat was wel je doel of stelling?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Waar zit die klacht dan? Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
leg me eens uit dan, wat wil je, behalve het kwesten van een geloof/bevolkingsgroep bereiken ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Waar zit die klacht dan? Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
Waaruit zou je op kunnen maken dat ik iemand wil kwetsen? Als je de OP zonder vooringenomenheid leest, kun je net zo goed denken dat ik een geloof/bevolkingsgroep wil ophemelen. Laat dat spastische varen en lees het nog eens, maar nu objectief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
leg me eens uit dan, wat wil je, behalve het kwesten van een geloof/bevolkingsgroep bereiken ?
Wijs mij het kwetsende.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:11 schreef Dagonet het volgende:
En op FOK! doen we niet aan kwesten. We zijn geen ridders.
Hoe objectief ik het ook bekijk, topic blijft dicht, zie echt geen toevoeging of iets wat van waarde is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waaruit zou je op kunnen maken dat ik iemand wil kwetsen? Als je de OP zonder vooringenomenheid leest, kun je net zo goed denken dat ik een geloof/bevolkingsgroep wil ophemelen. Laat dat spastische varen en lees het nog eens, maar nu objectief.
Wat mijn doel was? Gewoon, gesprekje over ene merkwaardig fenomeen. Daarvoor zit je toch op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |