een topic report wordt voor de modjes gelijk met toeters en bellen zichtbaar in de index, niet over het hoofd te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef 9611Niels het volgende:
Wat had ik hier nog makkelijker aan kunnen maken dan? Zo moeilijk is het nu toch niet, iemand zegt kutmocro en ik quote dat zodat je erop kan klikken en zo naar het topic kan gaan?
Heb je wel het goede linkje hier neergezet? Het topic waar de post van je naar linkt is echt op slot enzquote:
ja. ik zie mezelf gewoon kunnen posten nadat een mod het op slot heeft gegooid! zie jij mijn posts niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heb je wel het goede linkje hier neergezet? Het topic waar de post van je naar linkt is echt op slot enz
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef zoalshetis het volgende:
weet je wat ik post?
4 dagen voor 1 april!
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:32 schreef Ladylike het volgende:
deze kan volgens mij ook dicht
Hoe uit de kast te komen?
Klopt, geef dit vrouwachtige wezen eens rechtenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
Zanger Rinus opgepakt!
hoort imo hier niet
Heiig? Wat is er mistig aan GC? We communiceren zo open als maar kan!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
![]()
GC is voor mij heiig
daar horen volgens mij geen onzin of bash topics
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heiig? Wat is er mistig aan GC? We communiceren zo open als maar kan!
quote:
Dit is geen SC topicquote:Op donderdag 1 april 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar euhm, waar blijven mn rechten?
whehehequote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heiig? Wat is er mistig aan GC? We communiceren zo open als maar kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |