Dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
--> R&P
Over sommige onderwerpen kan je gewoon niet trollen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een serieuze reacties in KLB
Volgens mij heeft iedereen hier hetzelfde meegemaakt of wat, dat er ineens niet meer getrollt wordt
@TS: Sterkte meid. Je zal in je leven vast wel slagen. Oops zei ik nu slagen![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:11 schreef DutchErrorist het volgende:
TS is triest om de OP weg te halen.
Nee het is triest om er zo op te reagerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:11 schreef DutchErrorist het volgende:
TS is triest om de OP weg te halen.
Verkapt zie-mij-mezelf-eens-profileren-als-een-volwassen-mens-oeh-wat-ben-ik-goed-ik-ben-zelfs-zo-volwassen-dat-ik-anderen-moet-neerzetten-als-niet-volwassen-zodat-ik-mezelf-nog-beter-en-volwassener voel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee het is triest om er zo op te reageren
maar dat snappen alleen grote mensen blijkbaar
Huh jij was toch gebanned en geshredderd als ik de berichten mocht geloven in MEDquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee het is triest om er zo op te reageren
maar dat snappen alleen grote mensen blijkbaar
nee schat, maak je geen zorgen, ik ben geen moraalridder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verkapt zie-mij-mezelf-eens-profileren-als-een-volwassen-mens-oeh-wat-ben-ik-goed-ik-ben-zelfs-zo-volwassen-dat-ik-anderen-moet-neerzetten-als-niet-volwassen-zodat-ik-mezelf-nog-beter-en-volwassener voel.
nee een of andere kutkloonquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh jij was toch gebanned en geshredderd als ik de berichten mocht geloven in MED
Dat stond er.quote:Hoi ik ben een meid van 16 jaar en ik wil echt zo graag weg van thuis. Ik houd het niet meer vol hier ik word zovaak geslagen mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder die zorgt ook niet goed voor ons. Ik mag niks maar mijn zusjes weer wel en krijg van alles naar mijn hoofd gesmeten, ik moet hier alles thuis regelen (omdat ik de oudste ben en mijn moeder geen NL spreekt) ik doe zo goed mijn best zodat ze niet klaagt .Maar ALTIJD klaagt ze nog nooit heb ik het gevoel gehad dat ik een moeder heb, we leven elke dag langs mekaar ze gnut mij soms geen eens een blik. Ik kom thuis ze zet het eten voor me neer en klaar verder niks meer nooit gesprekjes. Als ik iets wil krijg ik het niet omdat het volgens haar teduur is maar mijn zusjes krijgen het wel weer. Ik zorg al 3 jaar voor mijzelf. Ik koop al 3 jaar alles voor mij zelf ik koop alles mjn kleren, OV abonnement..ik houd er zelfs 2 banen bij anders kom ik niet rond .Maar als mijn zusje watwil dan krijgt zij het wel en soms als ik iets kleins wil van 15/20 euro klaagt ze dat wij geen geld hebben en dat ik het maar zelf moet bekostigen. Mijn moeder heeft mij nooit gemogen dat weet ik gewoon. Ze heeft het zovaak gezegd en scheld mij elke dag uit. En zegt ook vaak dat ze hoopt dat ik een ongeluk krijg en doodga etc. ook word ik voor hoer en Jodin uitgemaakt etc.
Ik heb ook totaal geen band met haar zij ook niet met mij. ze houdt ervan om mij te kwetsen dat geeft haar denk ik een goed gevoel?!
Ook heeft ze mij op jonge leeftijd het huis 'uitgeschopt' in de kou. En zelf mocht uitzoeken waar ik naartoe ging ik was nog 4 jaar, het zit zo vers opgeslagen in mijn geheugen. Ook was ik een tijdje depressief ewn zij had het totaal niet door nu nog steeds niet .Als je als moeder zijnde dat niet door hebt?Dat kan gewoon niet
Ik wil zo graag weg ik kan het niet meer aan las ik op school ben ben ik blij.. kan ik ff weg van alle problemen maar krijg zo een akelig gevoel als ik weer naar huis moet. Vandaar dat ik soms langer zit op school ookal ben ik vrij.
Ik weet alleen niet naar waar ik moet gaan? En ik heb het ook nooit met iemand erover. Iedereen die denkt dat alles thuis goed gaat maar dat is gewoon schijn!
Waar zou ik kunnen 'kloppen' voor dit soort zaken..Ik kan wel bij Jeugdzorg gaan maar heb ik wel de zekerheid dat ik uit huis geplaatst kan worden en hoef ik ook niet terug n aar huis? Want ik weet zeker dat mijn moeder het er niet bij zal laten zitten en er alles aan zal doen om mij weer trg in huis tekrijgen en ooakl belooft ze goede dingen ik weet zeker dat ze mij terug zal sturen naar land van herkomst of mij zellfs zal vermoorden..Ze is namelijk pyschisch en moet ook wekelijks naar de pyschiater wat kan ik doen???
even op je edit reageren:quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:13 schreef Bragi het volgende:
Alleen al door te zeggen "dat snappen alleen grote mensen blijkbaar" geef je al aan hoe triest je zelf bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |