Doet hij alleen als hij in z'n uppie is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn papa doet dat niet hoor. [ afbeelding ]
Wij hebben ook busje.
Ik ken beide niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, beseffen jullie wel wat ik net gezegd heb?
K'S CHOICE APPELPOP
APPELPOP = GRATIS
APPELPOP = TYFUS GEZELLIG
Hallooooooooooooooooohoooo
Dan gaan ze maar met het OV. Stelletje wegpiraten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verveling. Automatische piloot. Gebrek aan afleiding.
Appelpop.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, beseffen jullie wel wat ik net gezegd heb?
K'S CHOICE APPELPOP
APPELPOP = GRATIS
APPELPOP = TYFUS GEZELLIG
Hallooooooooooooooooohoooo
Fuck yea, ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Appelpop.Alleen afgelopen jaar niet geweest.
Bij ons in de buurt rijden allemaal van die NOOT taxibusjes. Die rijden echt als malloten. Nemen overal voorrang, rijden gewoon ronduit asociaal en beseffen daarbij volgens mij helemaal niet dat ze daarbij hun passagiers (veelal kinderen) in gevaar brengen. Heb al een keer een mail gestuurd naar ze daarover. Nooit wat van gehoord. Zegt genoeg dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Idd, ik kijk er al niet meer van op. Bijna alle mensen in een busje lezen de krant/vullen documenten in tijdens het rijden.
Kleine connexxion busjes zijn de dood op wielen, maar dat had ik al ervaren als fietser. Heb nog een deuk in een deur van zo'n bussie getrapt omdat die klapharses mij niet zag en bijna tegen een muur drong op de fiets.
Nee. Maar ik ging meestal ook maar 1 dag. Soms 2 als er dan ook nog leuke artiesten waren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck yea, ik wel. Ga jij ook op camping?
Oh, ik vind het zo gezelligquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ging meestal ook maar 1 dag. Soms 2 als er dan ook nog leuke artiesten waren.
Dat heb ik al zovaak gehad met concerten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind het zo gezellig. Ik was mn vriendinnetjes kwijt terwijl ze 1 meter verder op stonden
![]()
![]()
!
Dat je Appelpop niet kent, okee. Het is niet het grootste festival ooit, beetje zoals Waterpop.quote:
En dan schreeuwen en doen, maar je hoort jezelf nog geen eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik al zovaak gehad met concerten.Denk je iedereen kwijt te zijn, staan zijn meestal geen meter van je weg.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan schreeuwen en doen, maar je hoort jezelf nog geen eens![]()
!
Ik leef onder een paar ton aan stenen, gesorteerd op kleur en over een houten frame heen gelegd zodat de regen niet binnenkomt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat je Appelpop niet kent, okee. Het is niet het grootste festival ooit, beetje zoals Waterpop.
Maar K´s choice niet kennen, dan leef je echt onder een steen.
De bekendste Belgische band die er zo'n beetje is.
Daarom ga ik altijd alleen naar concerten. Heb je dat gezeik ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik al zovaak gehad met concerten.Denk je iedereen kwijt te zijn, staan zijn meestal geen meter van je weg.
So what.. Ik ook vaak als ik 's morgens op FOK! zit, dat doe ik dan op de mini-laptop die aan mijn bed staat, en ik ga me niet aankleden omdat ik iets op een internetsite schrijf.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Chai is naakt.
Was in badjas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |