Ja jij wel. En ik ben even aan het zoeken naar een foto van mijn kontquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat? Kheb jou al gestuurd!
Doe mijn eens pmsenquote:
quote:Houd er dus rekening mee dat een admin je berichten zou kunnen zien.
reageer er eens opquote:
we hebben alleen onze emailadressen uitgewisseld via PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
We benne nie gek!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
we hebben alleen onze emailadressen uitgewisseld via PM
Allemaal al gezienquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Internet kapot?
www.fapjerot.nl
Jij hebt ook nog niet geantwoord op mijn vraagquote:
die hebben wequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:22 schreef Frozen_Ice het volgende:
[ afbeelding ] Van de tieten van Tally, LL en BABS
Zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die hebben we
dus voor ons, een waardevol topic
En we zouden jullie nog erger kunnen kwellen door het erover te hebben, maar dat doen we toch niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die hebben we
dus voor ons, een waardevol topic
man als ik ga vertellen over die volle ronde vormen, worden ze gekquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En we zouden jullie nog erger kunnen kwellen door het erover te hebben, maar dat doen we toch niet?
Neuh veel meer dan dat we lekkere wijven zijn wil ik er niet over kwijtquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En we zouden jullie nog erger kunnen kwellen door het erover te hebben, maar dat doen we toch niet?
jij bent de mod hier dame...quote:
Die heb ik dan even gemist...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog niet geantwoord op mijn vraag
Wanneer je drankjes voor me gaat kopenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej psst.. Wanneer gaan wij wat drinken
Owh ja nog maar een paar!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
nu kunnen we het net zo goed volposten
Dat is ook alweer waar....quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
nu kunnen we het net zo goed volposten
en daar mag ik dan ook niet postenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:43 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Grote borsten #2 MET pics
zitten alleen geen foksters tussen
oh jawel hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daar mag ik dan ook niet posten
dan staat er nog geen fokster aangezien ik niet de tietenpics van mensen post die ik ken (al dan niet alleen maar online)quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oh jawel hoorhoeft niet vanjezelf te zijn
Wat snap je niet aan "tieten"?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:55 schreef wise het volgende:
hoezo de drang om tieten van foksters te zien?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef ElectricEye het volgende:
Ik heb goesting om diverse PM-boxen te kraken .......
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
we hebben alleen onze emailadressen uitgewisseld via PM
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Verkapte ik wil pronken met mijn 70d's topique
Helaas wil ze er niet mee pronken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
geen pics, geen postsquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:32 schreef Tally het volgende:
En sturen nu gewoon foto's rond via email!!! DUH!!
Daarom is dit topic ook meteen zo dood gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |