Owh oke! Ook goed. Mail uitwisselen dan. Per PM natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Moet wel effe per email hoor, want ik ga em niet uploaden
Ik niet op domme mannen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik val sowieso niet op halve vrouwen.
Ja maar dat zie je niet aan de buitenkantquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik val sowieso niet op halve vrouwen.
Af en toe ligt het er aardig dik bovenop hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je niet aan de buitenkant
Ja maar iemand die dom uit zijn ogen kijkt hoeft nog niet dom te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:55 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Af en toe ligt het er aardig dik bovenop hoor
Om maar even de notie nog aan te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:54 schreef WillFerrell het volgende:
Ik verwacht als ik terugkom vanmiddag dat ik een uitgebreid fotoverslag heb, LL, BABS en Tally. De gevolgen bij het nalaten van eerdergenoemde zullen ongenaakbaar zijn.
Nee maar je hebt van die mannen, als die hun bek opentrekken heb je wel zo iets van.. OMG..quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar iemand die dom uit zijn ogen kijkt hoeft nog niet dom te zijn.
Ja LEKKER BELANGRIJK!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Om maar even de notie nog aan te geven.
Ja maar dan nog! Zie je het niet aan de buitenkant en moeten ze eerst hun mond open doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Nee maar je hebt van die mannen, als die hun bek opentrekken heb je wel zo iets van.. OMG..
All this AND brains!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef Sereenie het volgende:
TrueZou dat bij vrouwen te zien zijn. Hoe groter de tieten, hoe meer IQ..
Sommige vrouwen zijn ook erg dom hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef Sereenie het volgende:
TrueZou dat bij vrouwen te zien zijn. Hoe groter de tieten, hoe meer IQ..
Zie ik er uit als iemand die haar belofte niet na zou komen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok nu wel
Wel replyen met pics ook he!
Ik heb jouw tieten sowieso al vaker gezienquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die haar belofte niet na zou komen?
Daaromquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb jouw tieten sowieso al vaker gezien
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok nu wel
Wel replyen met pics ook he!
Eftelingquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nice! I like the one at the window![]()
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |