Vlak Slowakije niet zo makkelijk uit hoor, die zijn tot de tanden gewapend na die blowout van Rusland en hebben zeker geen slecht team. Denk wel dat Canada wint, maar niet zo makkelijk als USA wint van Finland.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:27 schreef maartena het volgende:
Dat wordt dus echt wel een finale Canada - USA denk ik.
Dat dus. Krachten sparenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:28 schreef FrankRicard het volgende:
maar het kan ook zijn dat de Amerikanen het wel gehad hebben.
Met een 6-0 voorsprong is het ook wat makkelijker om de top spelers minimaal in te zetten, en de mindere spelers wat meer in te zetten, en het dan ook rustig aan te doen..... het maakt dan niet zo gek veel uit of de Finnen een 6-1 en een 6-2 scoren in de 3e, pas bij de 6-4 hoef je pas echt weer na te gaan denken over een full-out attack met je topmensen.quote:
Dat dus. Ik hoop gewoon op een spannende wedstrijd vanavond, maar beter wint Canada wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef Saviola het volgende:
Een stuntje van Slovakije zou toch wel echt lachen zijn.. maar Canada-USA als finale, de sfeer in die wedstrijd zou fenomenaal zijn.
Ik vind er ook geen kut aan zo. Ben van ellende maar snowboarden + schaatsen kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef sp3c het volgende:
nou zeg ... ik vind dit helemaal niet leuk!
Nou, doe dan 8-6 ofzo! Veel actie, niet afgemaakt en ook niet heel nipt verlorenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef Saviola het volgende:
Jup maarja ik gun het Slovakije echt heel hard.. en ik wil niet dat ze straks afgemaakt worden, maar ik wil ook niet dat heel nipt of onverdiend verliezen.. dilemma dus
Open jij het volgende topic nou maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nou, doe dan 8-6 ofzo! Veel actie, niet afgemaakt en ook niet heel nipt verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |